  • 1. Data: 2003-09-15 23:39:09
    Temat: [Millennium] - Zmiany !
    Od: "ZyLTan" <z...@N...gazeta.pl>

    Z najważniejszych to to że (jeśli dobrze zrozumiałem to co mi przysłali w
    wyciągu) dostęp dp Millenetu i Bankolinii od 1.10 jest za darmo - odpuścili
    abonament miesięczny, no i wypłaty z Bankomatów Millennium też będą gratis
    (podnoszą za to wypłaty z obcych z 3,5 do 5 PLN)

    http://www.bankmillennium.pl/Millennium/aktualnosci/
    ?_a=7667

    (ze strony jest jeszcze link do szczegółów w PDF)

    Pozdr

    ZyLTan
    ========

    Co nowego w Millennium? Więcej bezpłatnych usług!

    Nowe korzyści, nowe możliwości.

    Od października wprowadzamy wielkie zmiany w Millennium.
    Dla Ciebie oznaczają one między innymi &#8211; możliwość prowadzenia konta bez
    opłaty miesięcznej oraz więcej bezpłatnych usług bankowych.
    Nasz nowy cennik z pewnością mile Cię zaskoczy!
    Sprawdź co nowego przygotowaliśmy.

    Dzięki wprowadzanym zmianom oferujemy:

    bezpłatne wypłaty z bankomatów Millennium
    bezpłatny dostęp do Bankolinii i Millenetu
    bezpłatne definiowanie i modyfikacja zleceń płatności za rachunki
    bezpłatne przelewy między rachunkami w naszym Banku
    możliwość bezpłatnego prowadzenia konta

    Posiadaczom rachunków Millennium Efekt i Unikonto Premium oferujemy również:

    bezpłatne wypłaty z bankomatów sieci Euronet
    bezpłatne przelewy zewnętrzne realizowane przez Bankolinię i Millenet
    bezpłatne realizowanie zleceń płatności za rachunki przez Bankolinię,
    Millenet i w bankomatach

    Informujemy, że prowadzenie rachunku w Millennium jest bezpłatne &#8211; wystarczy,
    że spełniasz jeden z warunków:

    używasz karty kredytowej
    posiadasz lokatę terminową, rachunek oszczędnościowy lub fundusz inwestycyjny
    utrzymujesz minimalne wymagane saldo na Twoim rachunku oszczędnościowo-
    rozliczeniowym
    wykorzystujesz kredyt odnawialny w rachunku
    posiadasz kredyt samochodowy lub mieszkaniowy
    przekazujesz swoje wynagrodzenie na rachunek w Millennium

  • 2. Data: 2003-09-16 08:32:35
    Temat: Re: [Millennium] - Zmiany !
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    To już było wałkowane na grupie.
    Ponadto dla niektórych, m. in. dla mnie te zmiany są niekorzystne

  • 3. Data: 2003-09-16 09:09:35
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Grzegorz Niedzwiecki wrote:
    > Ponadto dla niektórych, m. in. dla mnie te zmiany są niekorzystne

    Dla mnie tez.
    JEszcze okazalo sie z DM Millennium nie moze byc podloczony bo cos i m sie
    tam pierd*** Szkoda ze mi tego nie napisali poczta wewnetzna tlyko musialem
    sie pytac w placowce.
    Mam takie pytanie - to znaczy, ze wyplaty zagraniczne tez beda mniej
    oplacalne? Zamiast 3.5 -> 5 zeta?

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 4. Data: 2003-09-16 09:18:24
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>
    napisał w wiadomości news:bk6hul$q1$1@pippin.warman.nask.pl...
    > To już było wałkowane na grupie.

    I tak to wszystko sa zapowiedzi, ale kiedy bedzie jakas oficjalna TOiP z
    "data waznosci"?

    > Ponadto dla niektórych, m. in. dla mnie te zmiany są niekorzystne

    A dla innych korzystne...;-)
    Nic nie zmieniajac w swoim dotychczasowym korzystaniu z Mille mam (mam
    miec...;-)) dodatkowo:
    - darmowa siec bankomatow Mille
    - darmowa Bankolinie (przedtem za 2zl/mc)
    - darmowy Millenet (a mialo byc za 2zl/mc)
    - darmowe prowadzenie konta i uwolnione 500zl, ktorych juz nie musze dolowac
    na Unikoncie zeby nie placic za jego prowadzenie.
    Na dodatek przelewy prze Millenet za 0,50zl/szt.
    Z tego Unikonta sie zrobil calkiem sensowny produkt. A dotad robilo u mnie
    za dodatek do KK...
    Milo.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2003-09-16 09:19:56
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:bk6k0a$d54$1@news.onet.pl...

> [...]
    musialem
    > sie pytac w placowce.
    > Mam takie pytanie - to znaczy, ze wyplaty zagraniczne tez beda mniej

    Na to wychodzi. Trzeba bedzie policzyc dla jakiej sumy juz bedzie to
    zyskowne. Wczesniej przy kwocie pojedynczej wyplaty z bankomatu rzedu
    120$/100Euro bylo sie do przodu nawet wobec kantorow, teraz mysle, ze moze
    to byc rownowartosc 150$/120Euro

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia