  • 1. Data: 2003-09-15 21:39:25
    Temat: mBank i VE w EURO - jest juz?
    Od: "tomek" <s...@S...op.pl>

    witam,

    czy sa juz wydawane przez mBank VE rozliczane w Euro ? z podgladem przez
    net, tak jak w Multi?

    pozdr,
    tomek

  • 2. Data: 2003-09-15 21:48:20
    Temat: Re: mBank i VE w EURO - jest juz?
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bk5bj1$etp$...@a...news.tpi.pl,
    tomek <s...@S...op.pl>:

    > czy sa juz wydawane przez mBank VE rozliczane w Euro ? z podgladem
    > przez net, tak jak w Multi?

    Te warunki spelnia na razie karta kredytowa VE mBanku.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-09-16 10:19:56
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    tomek dnia 2003-09-15 23:39 napisał(a) co następuje:

    > czy sa juz wydawane przez mBank VE rozliczane w Euro ? z podgladem przez
    > net, tak jak w Multi?

    Kredytowe - tak.
    Debetowe - nie ma i nie wiadomo kiedy będą: mLinka poinformowała mnie,
    że "najwcześniej późną jesienią, być może dopiero na początku przyszłego
    roku".

    Marek