    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sat, 7 Dec 2019 04:32:50 -0800 (PST)
    <f...@g...com>
    <5da3744d$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <5da49b67$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <5da51d43$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Millennium Profit - czas wycofać środki (przed 12.10)
    From: b...@g...com

    W dniu wtorek, 15 października 2019 03:13:41 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
> [...]
    > Co z tego, że w dniu badania sald miałeś 0, a teraz masz
    > więcej, skoro 14 bm. nie uruchomiłeś swą wpłatą Promocji?!?!
    > Regulaminowo skończy się 15 edycja, zacznie się promocyjny
    > okres 16 czy 17 edycji ale stara Promocja zgasła (skończył
    > się okres 100 dni 15 Edycji) a nowej nie uruchomiłeś... ;)
    >
    > Nie bój się -- tak było bardzo dawno, teraz tak nie jest.
    > (choć Mille może tak uczynić)

    > To właśnie ten niuans!!!
    >

    > Cytowałem Regulamin wielokrotnie -- nie można naraz uczestniczyć
    > w dwóch promocjach (w więcej niż w jednej) a zerowanie rachunków

    jezdza-do-francji-sa-glodni-wiec/

> [...]
    > kolejnej Edycji, więc nie jesteś
    > uczestnikiem Promocji...
    >
    > Promocyjne oprocentowanie kolejnej Promocji trwa, ale
    > i co z tego, skoro nie jesteś uczestnikiem Promocji... ;)
    > Kluczowe jest rozumienie ,,Promocji''.
    > (**okienko czasowe na uruchomienie promocyjnego oprocentowania**
    > czy **100 dni promocyjnego oprocentowania**)
    >
    > -=-
    >
    > Mille obiad Ci poda, ale nie dlatego, że zamawiasz
    > 'la obiad', a dlatego, że Mille jest z 'la Radomia'. ;)
    >
    > Nie tylko poda obiad, ale i napisze, do kiedy ,,można spokojnie jeść''.

    )\._.,--....,'``.
    > (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    > `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    > -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/...
    https://eneuel.oferty-kredytowe.pl/

    Nie zapomniałem o temacie, ale nie odzywałem się bo chciałem jeszcze raz przetestować
    rozwiązanie i:
    - brałem udział w 15 edycji promocji, okres naliczania promocyjnego oprocentowania
    28-08-2019 - 05-12-2019,
    - jednocześnie grzecznie wycofywałem środki tuż przed zakończeniem 16 i 17 edycji.
    Czy słusznie czy niesłusznie pozostawiam do indywidualnej oceny,
    - w kolejnych dniach, zazwyczaj w poniedziałek lub wtorek, ponownie przelewałem
    środki na Mille Profit,
    - dziś zalogowałem się, sprawdzam i biorę udział w edycji 18, okres naliczania
    promocyjnego oprocentowania 06-12-2019 - 06-03-2020.

    A więcej o Mille Profit na https://lokatakonto.pl/millennium-konto-millennium-p
    rofit

    ps) Nie zamierzam obstawać przy tym, że warto / nie warto wycofywać środki z Mille
    przed zakończeniem każdej promocji, każdy jest dorosły i robi to, co uważa za
    stosowne, ale (że tak powiem) "u mnie działa" :) Miłego weekendu :)