    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 14 Oct 2019 14:52:02 -0700 (PDT)
    <f...@g...com>
    <5da3744d$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <5da49b67$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Millennium Profit - czas wycofać środki (przed 12.10)
    From: b...@g...com

    W dniu poniedziałek, 14 października 2019 17:59:36 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek
    Ciszewski napisał:

    > : Jeżeli, tak jak napisałeś, w dniu badania sald stan Twoich
    > : środków w Millennium wynosił 0 zł, to każdy przelew na konto
    > : Profit uruchamia promocję;
    >
    > Uruchamia promocję czy uruchamia promocyjne oprocentowanie kolejnej
    > edycji? Tobie (jeśli jesteś praktykiem) i pozostałym (ja nie zerOwałem
    > teraz, więc nie sobie) zadaję to pytanie.
    Jestem teoretykiem czy praktykiem? Raczej to drugie, choć nie mnie to oceniać. W
    Mille z żoną od niepamiętnych już czasów mieliśmy 2x Dobre Konto założone na potrzeby
    zwrotów za spożywkę z kartą debetową (taka szara z wózkiem marketowym). O ile dobrze
    pamiętam 3% było. Ja sam miałem dodatkowo Konto Internetowe z kartą "pionową" ze
    zwrotem 1% za wszystko jak leci. Byliśmy tutaj z własnej nieprzymuszonej woli,
    żadnych kredytów, franków czy innych lojalek. Internetowe zamknąłem, gdy skończyły
    się zwroty, a Dobre przekształciłem w 360 st, natomiast żona zamknęła Dobre nieco
    wcześniej, gdy raz naliczyli jej opłatę za brak przelewu na 1000 zł (bynajmniej z
    naszej winy - niedopatrzenia, niestety nie było wówczas jeszcze blika, tak aby zrobić
    przelew wieczorny). Nie udało się porozumieć "na dobrą współpracę" i tak dla zasady,
    albo raczej korzystając z okazji, żony konto zamknęliśmy. A ja mam 360 st, do których
    dorzuciłem 2x https://bankomaniacy.pl/karty-kredytowe-millennium/ (Alfę dla siebie i
    Impresję dla żony). I teraz tylko te karty, a właściwie zwroty 5%, które dają dla
    wybranych produktów, trzymają mnie w Mille - "trzymają" w znaczeniu, że zbieram
    moneyback, a nie że muszę je mieć (raczej chcę).
    Więcej grzechów nie pamiętam ...

    > Zgodnie z Regulaminem nie uruchomiłeś dziś promocyjnego oprocentowania
    > kolejnej (chyba 17) Edycji! ZerOwanie konta niewiele zmienia w kwestii
    > ciągłości Promocji. (pisałem wielokrotnie, ale raz jeszcze napiszę, że
    > na tym myku oparte były odmowy uznania podwyższonego oprocentowania we
    > wczesnych Promocjach -- może inni mają więcej cierpliwości niż Ty)
    A teraz Konto Profit. Z tą cierpliwością to prawdopodobnie jest tak, jak napisałeś.
    Nie było moją intencją wprowadzić Cię lub kogokolwiek w błąd, być może niezbyt
    wnikliwie wczytałem się w to, co napisałeś. Teoretykiem raczej nie jestem i od
    początku posiadania konta Profit robię dokładnie tak, że wycofuję kasę ostatniego
    (lub przedostatniego) dnia bieżącej promocji i przelewam w pierwszych dniach nowej. I
    to się u mnie sprawdza od wielu edycji, choć być może można to lepiej zoptymalizować
    :)

    > : A jeśli w dniu badania stan sald Twoich środków w Millennium
    > : był większy od zera, to promocyjne oprocentowanie uruchamiane
    > : jest dla nadwyżki ponad to właśnie saldo (tj. gdy system Millennium
    > : wykryje nowe środki);
    >
    > Rozpisujesz się o rzeczach oczywistych i pomijasz nieoczywiste
    > niuanse, choć to one są tutaj ważne -- co wyjaśniałem wielokrotnie.
    ok, zróbmy tutaj stop dla tego podwątku i nie drążmy tematu :)

    > Kolejnym niuansem jest stan lokat i debetu.
    > Debet, jak kiedyś sprawdziłem, wg Regulaminu
    > niewiele daje zysku, lecz w istocie jest
    > inaczej, to znaczy daje dodatkowe %%.
    Sprawdziłem też w praktyce jak to jest z debetem. W jednej z poprzednich edycji, ale
    już nie potrafię powiedzieć 8, 10 a może 12 (do sprawdzenia, choć nie ma to tutaj
    znaczenia), w każdym razie sporo czasu temu, była promocja na limit w ROR bez żadnych
    opłat
    https://bankomaniacy.pl/limit-w-koncie-osobistym-mil
    lennium/
    - to tylko opis, jeśli ktoś ma życzenia zapoznać się, to zapraszam. W skrócie chodzi
    o to, że w Mille w każdym miesiącu jest 7 dni limitu bez odsetek.
    Jako aktywny klient Mille + oszczędności na Profit, dostałem dosyć wysoką kwotę
    debetu za free. I pomyślałem, że wrzucę sobie ją na konto Profit na 7 dni, niech
    pracują. I pracowały, niestety Mille było mądrzejsze ode mnie i kasę z limitu nie
    liczyło do promocji. Choć i tak udało mi się w ten sposób zgarnąć zarobić na
    odsetkach.

    > Mam nadzieję, iż rozumiesz, że ważny jest nie tylko stan Profitu.
    wiem, wiem, powinienem zacytować fragment z regulaminu i nie byłoby niedomówień:
    "Łączne saldo - suma sald rachunków technicznych, rachunków
    oszczędnościowo-rozliczeniowych, rachunków oszczędnościowych, rachunków
    oszczędnościowych lokat terminowych i lokat strukturyzowanych w PLN (z wyłączeniem
    lokat pomostowych otwieranych w związku z zakupem obligacji strukturyzowanych), z
    uwzględnieniem ujemnych sald na rachunkach oszczędnościowo-rozliczeniowych,
    wynikających z wykorzystania limitu na rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym,
    których posiadacz/współposiadacze są ci sami, co Konta Oszczędnościowego Profit."

    > -=-
    >
    > Masz w ogóle to konto? Wyzerowałeś teraz salda i wpłaciłeś?
    > Rzuć okiem do WWW czy aplikacji mobilnej i zobacz, jaką masz
    > Edycję. (ja mam 15; Ty zaś możesz mieć 16 lub 17; IMO masz 17)
    Mam. Wylałem wszystko w czwartek, zalałem dzisiaj, na chwilę obecną mam 15, ale
    sprawdzę jeszcze jutro, czy to nie zmieni się po przekręceniu 00:00.

    > Cytuję Ci Regulamin:
    >
    > W przypadku wpłaty Nowych Środków na Konto Oszczędnościowe
    > Profit w okresie uczestnictwa w innej promocji
    >
    > -=-
    >
    > IMO korzystasz z tych promocji jak la Polak jadł la obiad.
    > (jeśli dowcipu nie znasz -- dam jakiś namiar)
    Chyba nie znam

    > -=-
    >
    > Pocieszę ;) Cię -- tu niemal na pewno nikt nie załapie
    > się na Twe reklamy dotyczące 360 stopni, gdyż:
    >
    > - tu chyba każdy ma 360 stopni
    > - tu chyba każdy jest jakimś reklamowdawcą
    > (ja jestem w dwóch osobach i raczej ;)
    > nie znam niereklamodawców z tej grupy)
    > - nikt nie chce dawać zarobku innym osobom
    Oczywista, oczywistość jakby to powiedział klasyk. Ale też jak to mówią "nigdy nie
    mów nigdy", nie wiadomo co i komu może się przydać :)

> [...]
    > Oszczędnych z ich Promocjami
    >
    > - ale opornym (takim, jak ja) dał antybiotyki ;)
    >
    > -=-
    >
    > W moim wypadku Twój myk by nie zadziałał -- na jednym
    > Proficie a na drugim dałby niewielki (1 dzień lub 2 dni)
    > zysk lub żaden. IMO dałby żaden, o ile zrealizuję swe plany... ;)
    >

    > Getin daje/dawał: 4%, 3.5%, 3.4%, 2.8%...
    > Inne banki dają też całkiem nieźle...
    > (PeKaO daje chyba 3%)
    > A dodatkowo w tych innych bankach można (jak wiesz,
    > gdyż jesteś reklamodawcą) dostać wisienki
    > przykrywające miesięczny zysk niejednego Profitu...
    Prawda, życie to kwestia wyborów ...

    > --
    https://eneuel.oferty-kredytowe.pl/

    > Do reszty grupy:
    >
    > Macie na podglądach (WWW i w aplikacjach mobilnych) teraz 15, 16 czy 17 edycję?

    Ja spojrzę jutro, dam znać.