  • 1. Data: 2002-08-07 12:59:06
    Temat: Millennium - 3 zgrzyt :/
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    w pakiecie do AmExa jest mozlwosc uzyskania karty w Medicover - podszedlem do
    oddzialu zapytac sie jak mozna ja otrzymacd (w przewodniku otrzymanej z karta
    nic o tym nie ma). Pan sie zdziwil i gdzies zadzwonil. Potem mi powiedzial ze
    trzeba isc do Medicover - zaplacic za jakas usluge (karta) i dostaje sie karte
    + znizki. Moze to ktos potwierdzic bo pewnosci w glosie pana nie bylo.

    Druga sprawa to co zrobic z Bankolinia - tego tez pan nie wiedzial. Jakies 2
    meisiace temu w oddziale aktywowalem dostep do Bankolini - nadalem TeleKod - do
    tej pory nie jest aktywna usluga, w systemie tez nie ma sladu ze aktywowalem.
    Wg pana powinienem udac sie do oddzialu gdzie tego dokonywalem zeby raczyli
    wyslac dokumanty do Warszawy ale tez jakos bez pewnosci to mowil

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2002-08-07 13:28:44
    Temat: Re: Millennium - 3 zgrzyt :/
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

> [...]
    > + znizki. Moze to ktos potwierdzic bo pewnosci w glosie pana nie bylo.

    Medicover jest platne, podobnie jak karta GlobalOne itp z pakietu Amexa
    jak i Visa. I to nie tylko w Millennium

> [...]
    > Wg pana powinienem udac sie do oddzialu gdzie tego dokonywalem zeby raczyli
    > wyslac dokumanty do Warszawy ale tez jakos bez pewnosci to mowil

    Ja mialem na drugi dzien od zalozenia konta aktywna Bankolinie.
    Zadzwonilem pod 0800... wybralem odpowiednie cyferki, potem nr konta,
    telekod i juz.
    Moze masz nie rozgarnietych pracownikow w sowim oddziale.

    Pozdrawiam
    Radek

  • 3. Data: 2002-08-07 14:08:23
    Od: "amnesiac_wawa" <a...@Z...SPAMUpoczta.gazeta.pl>

    Uzytkownik "Radoslaw Dabrowski":

    > Medicover jest platne, podobnie jak karta GlobalOne itp z pakietu Amexa
    > jak i Visa. I to nie tylko w Millennium

    Tak. Najtansza karta Medicover to wydatek od 180 do 420 zl miesiecznie (w
    zaleznosci od wieku)!!! Posiadajac AmExa masz 5 czy 10 proc. znizki. Oferta
    jest kosmiczna, zastanawiam sie kto z tego w ogóle korzysta.

    pozdro
    amnesiac

  • 4. Data: 2002-08-07 16:41:50
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "amnesiac_wawa" <a...@Z...SPAMUpoczta.gazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:air9do$hdg$1@news.gazeta.pl...

> [...]
    Oferta
    > jest kosmiczna, zastanawiam sie kto z tego w ogóle korzysta.

    To ja sie nie dziwie ze nie podaja warunkow w ofercie ;-)

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-08-07 19:26:19
    Od: c...@i...pl

    On Wed, 7 Aug 2002 18:41:50 +0200, "Jarosław Popiel"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Oferta
    >
    >To ja sie nie dziwie ze nie podaja warunkow w ofercie ;-)

    Nie rozumiem... No jeżeli już ktoś chce mieć kartę Medicovera, to
    chyba jednak lepiej ją mieć za 10% mniej?

  • 6. Data: 2002-08-07 19:33:39
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nie rozumiem... No jeżeli już ktoś chce mieć kartę Medicovera, to
    > chyba jednak lepiej ją mieć za 10% mniej?

    Tak, ale z ich ulotek nie wynika ze ona jest platna :/ Napisali tylko, ze
    jest w pakiecie przy AmExie

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-08-07 23:09:07
    Od: <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > zaleznosci od wieku)!!! Posiadajac AmExa masz 5 czy 10 proc. znizki. Oferta
    > jest kosmiczna, zastanawiam sie kto z tego w ogóle korzysta.

    Korzytsałeś kiedyś z usług Medicover ? Zdajesz sobie sprawę jakie możliwości
    daje ich karta ? Mam wrażenie, że nie masz pojecia za bardzo o czym mówisz, z
    drugiej strony nie miałem pojecia, że ich karty są takie tanie ( jedna wizyta u
    lekarza kosztuje 100 PLN, wiec karta za 200 - 300 (średnio) to prawie darmo).

    Inny ciekawy aspekt tej sprawy, że za 180 - 420 PLN miesiecznie można zapewnic
    najwyzszy poziom opieki medycznej, na naprawde europejskim poziomie. A teraz
    niech każdy wyjmie swoj tzw. 'pasek' i sprawdzi ile odprowadził na Chora Kase w
    zeszłym miesiacu i co w zamian otrzymał. Wlos sie jezy na glowie i scyzor w
    kieszeni otwiera na mysl jak kradna wiadome sku..syny.

    oN

  • 8. Data: 2002-08-08 07:51:33
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > Tak, ale z ich ulotek nie wynika ze ona jest platna :/ Napisali tylko, ze
    > jest w pakiecie przy AmExie

    Gdyby mieli napisac o wszystkich uslugach do Amexa na ulotce to mialaby 20
    stron, tak jak ksiazeczka, ktora daja do Amexa przy wydaniu.
    Ale zawsze mozesz te ksiazeczke obejrzec w oddziale przed zdecydowaniem
    sie na karte.
    A cennik uslug do kart VC i Amex mozesz dostac w kazdym oddziale na
    podobnej kartce jak tabel oplat i oprocentowan.

    Podaj mi bank, ktory na ulotce podaje, ze uslugi dodatkowe do kart
    kredytowych kosztuja kilkaset zl (Medicover, GlobalOne itp.), albo napisza
    ze karta uslugi Car Assistance sa darmowe w calej Europie, ale tylko gdy
    auto ma mniej niz 6 lat. Przeciez wtttdy nikt by takiej karty nie wzial.
    W zadnym banku nie widzialem, zeby na ulotkach posdawali takie rzeczy.

    Pozdrawiam
    Radek

  • 9. Data: 2002-08-08 10:19:15
    Od: "amnesiac_wawa" <a...@Z...SPAMUpoczta.gazeta.pl>

    Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    wizyta u
    > lekarza kosztuje 100 PLN, wiec karta za 200 - 300 (średnio) to prawie

    Z usług Medicovera nie korzystałem, bo mnie na to nie stać. Mam jednak ich
    szczegółową ofertę i nie potrafię zrozumieć Twojego entuzjazmu. Zacznijmy od
    tego, że wizyta u lekarza w dobrej przychodni kosztuje nie 100, ale 60-70
    złotych (mówię o Warszawie). Ale nawet przyjmując, że masz rację, posiadanie
    takiej karty będzie się opłacało przy min. 3 wizytach lekarskich
    MIESIĘCZNIE!!! Nie znam nikogo w wieku do 30 lat, kto tak często odwiedzałby
    jakiegokolwiek lekarza!

    IMO oferta adresowana jest do wysoce snobistycznej klienteli. Myślę tutaj o
    osobach, które płacą za "posiadanie_medicovera_w_portfelu".

    > Inny ciekawy aspekt tej sprawy, że za 180 - 420 PLN miesiecznie można
    zapewnic
    > najwyzszy poziom opieki medycznej, na naprawde europejskim poziomie.

    Tu zgoda. Rzecz jednak w tym, że to samo można sobie zapewnić za 30 proc.
    tej kwoty. No, ale wtedy trzeba by ponieść koszt_nieposiadania_cool_karty.
    ;-))

> [...]
    > zeszłym miesiacu i co w zamian otrzymał. Wlos sie jezy na glowie i scyzor
    > kieszeni otwiera na mysl jak kradna wiadome sku..syny.

    Masz rację, ale to już zupełnie inna rzecz.

    pozdro
    amnesiac

  • 10. Data: 2002-08-08 10:22:11
    Od: No Name <v...@w...pl>

    (...) Nie znam nikogo w wieku do 30 lat, kto tak często odwiedzałby
    > jakiegokolwiek lekarza!

    A ja znam - lekarz jest pomocny w wykonywaniu dodatkowej pracy, gdy ta
    pierwsza (państwowa) przeszkadza w zarabianiu pieniędzy.

    Pzdr: Dogbert