  • 1. Data: 2002-08-07 10:07:47
    Temat: komorka w mBanku
    Od: "Rork" <m...@i...elka.pw.edu.pl>

    Czesc
    W jaki sposob (jesli mozna) zdefiniowac stala oplate za np telefon w mBanku?
    Chodzi o to zebym nie musial co miesiactworzyc przelewu zeby zaplacic. Czy
    jest jakis problem jesli konto ktore mialoby byc obciazane nie nalezy do
    wlasciciela komorki? Dodam ze telefon w Plusie jesli to cokolwieg zmienia.

    pozdr
    Rork

  • 2. Data: 2002-08-07 10:09:20
    Temat: Re: komorka w mBanku
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    Użytkownik "Rork" <m...@i...elka.pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wlasciciela komorki? Dodam ze telefon w Plusie jesli to cokolwieg zmienia.

    powninno przejsc - w tresci podaj jak najwiecej informacji lacznie z
    nazwiskiem wlasciciela i nr telefonu i dobrze wowczas dopisywac nr faktury

  • 3. Data: 2002-08-07 10:53:39
    Od: "Klaus" <k...@N...poczta.gazeta.pl>

    Rork <m...@i...elka.pw.edu.pl> napisał(a):
> [...]
    > wlasciciela komorki? Dodam ze telefon w Plusie jesli to cokolwieg zmienia.

    Nie ma zadnego problemu. W Plusie kazdy abonent ma oddzielne konto bankowe. W
    zwiazku z tym nie ma znaczenia z jakiego konta wplacasz ani nawet jaki podasz
    tytul przelewu. Nr konta podadza Ci w DOK'u Plusa lub mozesz sobie odczytac z
    faktury za ten telefon (ostatnie trzy cyfry to suma kontrolna wiec nalezy je
    pominac przy definiowaniu stalego odbiorcy).

    Pozdrawiam
    Klaus

  • 4. Data: 2002-08-07 11:03:29
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@N...poczta.gazeta.pl>

    > W jaki sposob (jesli mozna) zdefiniowac stala oplate za np telefon w mBanku?

    1) logujesz się
    2) wybierasz e-konto
    3) klikasz na zlecenia stałe
    4) klikasz na definiuj
    5) klikasz dalej
    6) podajesz TAN
    7) klikasz dalej
    8) uffff gotowe

    Karol Żwiruk

  • 5. Data: 2002-08-07 11:23:40
    Od: "Rork" <m...@i...elka.pw.edu.pl>

    mBanku?

    Dzieki, to mniej wiecej potrafilem wyklikac :-)
    Nie wiem jednak czy sie dobrze zrozumielismy. Co miesiac "wygaduje"
    telefonem rozne rachunki. Chodzi mi o zlecenie stale ktore za kazdym razem
    bedzie oplacalo CALY rachunek (ani grosza wiecej, ani mniej). O ile dobrze
    rozumiem podany przepis definiuje stale zlecenie z okreslona kwota przelewu
    (a tej przeciez nie znam). A moze ja nie rozumiem czegos?

    Tak przy okazji mBanku: przy przegladaniu wykonanych operacji, gdy kliknie
    sie jakas operacje zobaczyc jej szczegoly. Pojawil sie tam ostatnio przycisk
    wydrukuj potwierdzenie. Balem sie go naciskac (he he he he) bo szkoda mi
    kasy jesli to jest takie potwierdzenie za ktore placisz 5 zeta (czyli iles
    tam). Wiecie moze dokladnie co to jest ?

    pozdr
    Rork

  • 6. Data: 2002-08-07 11:35:21
    Od: "Leonard Szczepanski" <p...@p...gazeta.pl>

> [...]
    przelewu
    > (a tej przeciez nie znam). A moze ja nie rozumiem czegos?

    A nie prosciej bezposrednio w Plusie w systemie Phone Order???
    Przepraszam, bo nie na temat moze, ale przeczytalem ze komorke masz w Plusie
    stad tez moja rada.

    Pozdr,

  • 7. Data: 2002-08-07 11:50:40
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

> [...]
    > wlasciciela komorki? Dodam ze telefon w Plusie jesli to cokolwieg zmienia.

    Stale obciazenie karty platniczej w tym przypadku eKARTY.
    Pozostaje jeszcze Polecenie Zaplaty ale mBank tego nie oferuje, wiec
    skorzystaj z innego banku.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2002-08-07 11:59:46
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Rork pisze:
> [...]
    >rozumiem podany przepis definiuje stale zlecenie z okreslona kwota przelewu
    >(a tej przeciez nie znam). A moze ja nie rozumiem czegos?

    Dobrze rozumiesz. Takie coś co opisujesz to się nazywa polecenie
    zapłaty. Niestety mBank tego nie obsługuje. Obsługuje je np. Inteligo i
    większość "marmurowych" banków.

    >Wiecie moze dokladnie co to jest ?

    Nie bój się :) Kliknij. Otworzy się okienko w którym będą szczegóły
    operacji i zawartość tego okienka możesz sobie wydrukować (na włąsnej
    drukarce)

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !