  • 1. Data: 2002-04-18 14:20:54
    Temat: Millenium - pochwala
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Taka obsluga - powinna byc w kazdym banku

    W momencie zakladania lokaty podpisalem wniosek o KK, poniewaz o karty
    moglem sie ubiegac po miesiacu trwania lokaty MillePan powiedzial zebym sie
    nie faktygowal za miesiac to najlepiej jak podpisze odrazu dokumenty a oni
    je odesla jak tylko minie miesiac.
    Po miesiacu telefon - poniewaz ulegla zmianie oplata za wydawane karty
    MillePan podal nowe oplaty i zapytal sie czy jestem dalej zainteresowany.
    Odpowiedz twierdzaca z mojej strony.
    Nastepnego dnia kolejny telefon ze jeszcze potrzebne dokumenty o stosunku do
    sluzby wojskowym - po doniesieniu odp dokumetu po 2 dniach telefon od
    MillePana abym zglosil sie po odbior kart.
    Wszystko szybko, milo - a jak bedzie w czasie uzytkowania okaze sie ;-)

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2002-04-18 16:12:08
    Temat: Re: Millenium - pochwala
    Od: ".:MisHa:." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Taka obsluga - powinna byc w kazdym banku

    owszem tez mi na poczatku pasowalo (zmiana z pekao sa) - jednak grudzien 2001
    oraz rok 2002 to pasmo nieszczesliwych przypadkow niestabilnosci systemu .
    w sumie u mnie 3 reklamacje pobrania nienaleznych odsetek karnych w skutek
    bledow systemu - rozpatrzone pozytywnie ( no bo jak inaczej skoro wina sysytemu)
    a takze 2 skargi na pania z bankolinii oraz na niedoinformowanego pana z
    oddzialu.

    zycze milszych wrazen - sam ide szukac dalej

  • 3. Data: 2002-04-18 16:23:18
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik ".:MisHa:." <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > zycze milszych wrazen - sam ide szukac dalej

    nie strasz ;-) tu tylko kredytowki - jako konto polecam Multibank - ehhh i
    zaraz zostane zjedzony - Citka - ale ja mam z nimi tylko dobre doswiadczenia

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-04-18 18:42:09
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > nie strasz ;-) tu tylko kredytowki - jako konto polecam Multibank - ehhh i
    > zaraz zostane zjedzony - Citka - ale ja mam z nimi tylko dobre doswiadczenia

    No coz, wyglada na to ze miales szczescie - polecasz Millenniuma i Citi... fiu
    fiu... :-))

    A powaznie, to po raz kolejny przekonuje sie ze wszystko zalezy od czlowieka -
    wszedzie trafiaja sie matoly i profesjonalisci. Banki chyba zbyt mala uwage
    przywiazuja do pracownika frontowego, ktory reprezentuje bank wobec klienta...

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 5. Data: 2002-04-19 08:32:07
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Apr 18, 2002 at 08:42:09PM +0200, m...@p...onet.pl wrote:

    > No coz, wyglada na to ze miales szczescie - polecasz Millenniuma i Citi... fiu
    > fiu... :-))

    Odrozniasz multibank od millenium?

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-04-19 08:40:41
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Odrozniasz multibank od millenium?

    Chyba nie poszlo, wiec pisze jeszcze raz: odrozniam. Wzialem pod uwage oba
    posty.

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 7. Data: 2002-04-19 09:51:34
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    Bardzo dobrze maja tez rozwiazne wydawanie kolejnych kart (po uplynieciu
    terminu waznosci). Czekaja juz nowe ok 3 tygodnie przed koncem terminu
    waznosci, a na ok 10 dni przed dzwonia z przypomnieniem, ze sa do odbioru
    w oddziale.