  • 1. Data: 2002-04-18 14:19:24
    Temat: VE za granica
    Od: "malik" <m...@p...onet.pl>

    Witam wszytkich szanownych grupowiczow.

    Mam pytanie w sprawie VE ... otoz gdzie wlasciwie mozna z niej korzystac za
    granica. Slyszalem ze np w USA jest malo punktow gdzie zaplaty mozna
    dokonywac za pomoca VE ... wiekszaosc wymaga kart wypuklych. Gdzie moglbym
    sie dowiedziec, czy maja karta VE bede mogl placic w miescie, do ktorego
    jade (np w USA).

    Pytalem w mBanku (mam delfina) to opwiedzieli, ze nie widza, ze listy takich
    punktow nie prowadza, bo lista bylaby zbyt obszerna. Odeslali mnie do
    www.karty.pl ... ale to chyba dla splawki ... bo tam nie ma tych
    informacji.

    Jesli jest strona z lista punktow ktore akceptuja (albo orientacyjna ich
    liczba) ... bylbym wdzieczny.

  • 2. Data: 2002-04-18 15:21:02
    Temat: Re: VE za granica
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "malik" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    takich
    > punktow nie prowadza, bo lista bylaby zbyt obszerna. Odeslali mnie do

    hihi :-)))

    Poszukaj na www.visa.com - może coś znajdziesz. Ale taka lista to faktycznie
    niezła "masakra" - IMHO mało użyteczna.

    K. Kowalski