    From: <m...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millenium - najlepszy bank......
    Date: Tue, 5 Feb 2002 22:13:36 +0100

    Coś mi nie gra w tym twoim opisie ;-))
    Więc wyjaśnijmy to pokolei...

    > Dlaczego ostatniego dnia miesiaca mam wyplate z konta co smieszniejsze
    > zaksiegowana poczatkiem miesiaca!!!!!!!
    Jeśli było to podczas tej awarii o której wcześniej pisałeś, to wynika to z
    tego,
    że nie księgowali wetdy on-line! Z tego co pamiętam to nawet podawali salda
    (zarówno w bankomatach jak i przy kasach) z jednego dnia wstecz.

    > wyplacilem wiecej niz przewiduje limit juz nie wspomne. Wyplata wskazywala
    > na jakis bankomat opisany na wyciagu smaymi cyferkami.
    Bankomaty z samymi cyferkami to - przynajmniej w przypadku moich transakcji
    - najczęściej bankomaty obce (np. bankomat Kretyn Banku)

    > Pani w "okienku" stwierdzila, iz system mial awarie i to zle naliczyl.
    > Na moje pytanie, jak to mozliwe, ze z calej kwoty ktora zostala mi
    > przypisana jako wyplata (1002.00 pln)
    Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie jest zawsze "kwota wypłaty" i osobno
    prowizja = 1 zł. Natomiast w przypadku wypłat przy kasie, na wyciągach
    przychodzi tak jak to opisałeś: kwota wypłaty i prowizja w jednym.
    Co za tym idzie... może jednak robiłeś wypłatę przy kasie i powiedzieli
    Ci, że pobiorą taką samą prowizję jak za bankomat (ponieważ potwierdziłem
    fakt szwankujących bankomatów, to przerabiałem takie rozwiązanie ;-))
    a później ktoś dał ciała i pobrał nie 1 zł, a 2 ???

    > "Jesli chodzi o ta awarie z pazdziernika to wiele osob nam zglaszalo to
    > samo - prosilismy ich zeby sprawdzili sobie takie karteczki jakie wydaje
    > bankomat to sie przekonaja ze te tranzakcje mialy miejsce. I wszyscy
    > odnajduja swoje wyplaty."
    8-/
    Dobre, dobre! Podoba mi się ;-))
    W takim razie zastosuj się do rady AMRY, zrób małą awanturę że chcą Cię
    okraść jak będzie najwięcej klientów, a wtedy zaproszą Cię na szczerą
    rozmowę
    do tego szklanego pomieszczenia ;-)))
    No i wtedy na spokojnie im powiedz że przy "tej niebyłej" wypłacie nie
    chciałeś
    potwierdzenia wykonania operacji wypłaty [bankomat oferuje taką możliwość,
    więc
    przecież można sobie nie wydrukować], a teraz prosisz o kopię ich wydruków
    z tamtego dnia. Niech Cię "przekonają że taka tansakcja miała miejsce".
    Przy okazji, skoro mówią Ci że to wypłata z bankomatu, a prowizja
    rzeczywiście
    jest zsumowana z kwotą wypłaty... to może coś kręcą - poproś o wydruk z
    ICBS`a
    tej transakcji i zobacz, czy to nie przypadkiem transakcja przy kasie (tak
    jak
    sugerowałem wyżej) - bo jeśli tak to będzie też na pewno nazwisko kasjera
    i nr oddziału który dokonał wypłaty!
    Jak powyższe nie zaskutkuje na miejscu to poproś o druk reklamacji i opisz
    sytuację,
    że nie przedstawono Ci żadnych dokumentów potwierdzających wyplatę...
    no i zobaczymy ;-))

    > Wszystko ze strony banku jest BARDZO NACIAGANE.
    Dlatego tego nie popuszczaj

    > Brak niby 1000 pln dotkliwie sie mi odbil na moich finansach.
    Policz im ustawowe odsetki od tej kwoty - to lepsze niż
    lokata... a w dodatku bez podatku! ;-)))

    > Przepraszam jesli chaotycznie to napisalem, ale podskakuje mi zaraz
    > adrenalina i pewnie poziom tosteronu jak poruszam temat Millenium.
    Powiem szczerze, że było bardzo chaotycznie skoro aż kilka osób wyraziło
    swoje zdanie w dyskusji na temat millennium ;-P

    pzdr