eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillenium - najlepszy bank...... › Re: Millenium - najlepszy bank......
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!newsfeed.silweb.pl!polsl.gliwice.pl!not-for-mail
    From: "Error" <e...@g...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millenium - najlepszy bank......
    Date: Tue, 5 Feb 2002 11:17:13 +0100
    Organization: Politechnika Slaska, Gliwice
    Lines: 131
    Message-ID: <a3obcs$4q9$1@zeus.polsl.gliwice.pl>
    References: <a3kdu0$ehd$1@zeus.polsl.gliwice.pl> <a3mtdm$ho8$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.106.147.69
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:160582
    [ ukryj nagłówki ]

    odpowiedzi w wcieciach:
    ----- Original Message -----
    From: <m...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Sent: Monday, February 04, 2002 10:08 PM
    Subject: Re: Millenium - najlepszy bank......


    > > - szybki i bezproblemowy dostep do kasy w bankomatach czyli: wadliwe
    > > dzialanie systemu, ciagle awarie
    > ja pamiętam dwie... natomiast pamiętam też to, że w czasie tych awarii i
    tak
    > byłem obsłużony, a nie tak jak w przypadku PEKAO wyproszony z banku!
    > (ostatnio też ktoś pisał o wyproszeniu z PBK-BPH z powodu awarii...)
    >
    > > niedzialajace bankomaty, brak autoryzacji
    > ...no tu też czasmai nażekam ;-(
    >

    Place wszedzie karta od chwili gdy noszenie gotowki przestalo mi sie oplacac
    ze wzgledow bezpieczenstwa.
    Od pazdziernika bankomaty poprostu wariuja - moze to jakas kara za moje
    reklamacje.


    > > - stan konta jest zawsze pewny i zgodny ze stanem faktycznym czyli:
    nigdy
    > > nie wiesz czy suma jaka podaje Pani w okienku jest ta sama suma jaka
    > podaje
    > > bankomat...
    > 8-) Gdzie ty się "stołujesz" w tym Millennium - ja nigdy się z takimi
    > problemami
    > nie spotkałem (wszystko jest księgowane on-line)
    > Natomiast jeśli chodzi o stany podawane w okienku, to czasaami się zdaża
    że
    > zapomną zobaczyć czy nie ma jakichś HOLDów związanych z płaceniem VE ;-))
    >


    Wszystko tylko w millenium - mieszkam 100 m od oddzialu


    > > - Bankomaty wiedza ile klient potrzebuje pieniedzy - w sytuacjach
    > stresowych
    > > pozwoli on Tobie wyplacic wiecej niz przewiduje limit a nawet wiecej niz
    > > masz na koncie.
    > To chyba lepiej niż podczas awarii wogóle nie móc podjąć gotówki , nie?
    > Natomiast jak mi "inny" bankomat nie wypłacił kiedyś kasy, a zaksięgował
    > na rachunku to po tygodniu gotówka była na koncie... w dinozaurach typu
    > BGŻ, taka sama sytuacja była rozpatrywana przez 2,5 miesiąca i dopiero
    > po interwencji u dyrektora została uznana ;-((
    >

    ja mowie o niebylej tranzakcji ktorej nie pamietam, ktora miala miejsce
    "niby" poczatkiem miesiaca i ktora zostala zaksiegowana mi ostatniego -
    szczegolowo opisalem wszystko kilka newsow nizej.


    > > - szybkie ksiegoanie wyplat - jesli dzis wybierasz pieniadze moga byc
    one
    > > dopiero w przyszlym miesiacu zaksiegowane i zdjete z Twojego konta
    robiac
    > > jeszcze wieksze debety ( usluga: "debet bez debetu" pomocja: "Obciazymy
    > > Ciebie kiedys za wyplaty z kiedys"). Oczywiscie promocyjni klienci -
    > wybrani
    > > droga przypadku otrzymuja dodatkowe obciazenia konta za "martwe" i
    > > nieistniejace wyplaty (usluga "Oddaj Bankowi zbedne pieniadze")
    > Wybacz, ale tutaj nie załapałem o co Ci chodzi... można jaśniej ;-))


    na wyciagu widnieje wyplata z bankomatu i podwojna oplata za ta operacje.
    Wyplata nie miala miejsca.


    >
    > > - szybki okres reklamacji - zawsze odpiszemy Tobie to samo (usluga:
    > "Jeden
    > > blankiet odpowiedzi na wszystkie zazalenia") opcja dla ambitnych i
    > > wytrwalych : "I tak wiemy lepiej od Ciebie - mozesz nas pocalowac w
    > d....pe"
    > Jak już wcześniej wspominałem, z reklamacjami mam same miłe wspomnienia!
    > ;-))


    a ja nie, czuje sie jak bym rozmawial z automatami mowiacymi NIE
    albo jak by mnie oni traktowali jak kogos kto skonczyl 2 klasy podstawowki.


    >
    > > Jesli ktos zna jeszcze jakies super uslugi millenium prosze o info -
    > polecam
    > > ten bank wszystkim znajomym......
    > Mi się nie podobają opłaty związane z VC (chyba zmienię sobie na WBK Idea
    > lub
    > Lukas ;-))
    > No i Biuro Maklerskie, które niby jest... ale tak na prawdę to go nie ma
    > ;-)))
    >
    > No ale skoro wytrzymałem z nimi tyle (prawie 2 lata ;-)) to jeszcze się
    > pomęczę...
    > A może dlatego się pomęczę, że po tych 2 latach obsługi widzę jak ten bank
    > się
    > powoli zmienia (widać światełko w tunelu ;-)) na lepsze... choć w moim
    > przypadku
    > jakoś nie spotkałem się z większymi problemami.
    >
    > ...no i już coś się mówi o dostępie przez net (poooodoobno od czerwca i tu
    > uwaga:
    > TEGO roku ;-D
    > Pożyjemy zobaczymy!


    Mam konto takze 2 lata.
    Nigdy nie bylo takiej sytuacji zeby informacja o dostepnych srodkach
    uzyskana w okienku byla bledna.
    Wszystkie tranzakcje byly zawsze realizowane w ciagu 3 dni.
    Wszystkie wyplaty z bankomatu byly zawsze natychmiast uwzgledniane na
    koncie - wzglednie trwalo to tak samo 3 dni.
    Zaistniala sytuacja jaka miala miejsce w moim przypadku jest w/g mnie awaria
    systemu, albo celowym dzialaniem banku.

    Pozdrawiam.,


    >
    > Pozdrawiam
    > marcin
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1