eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillenium - najlepszy bank...... › Re: Millenium - najlepszy bank......
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!pm.waw.pl!defiant.pm.waw.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millenium - najlepszy bank......
    Date: 05 Feb 2002 03:09:35 +0100
    Organization: The Palace of Youth in Warsaw
    Lines: 63
    Message-ID: <m...@d...pm.waw.pl>
    References: <a3kdu0$ehd$1@zeus.polsl.gliwice.pl>
    NNTP-Posting-Host: defiant.pm.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
    X-Trace: defiant.pm.waw.pl 1012874975 1890 195.116.170.34 (5 Feb 2002 02:09:35 GMT)
    X-Complaints-To: n...@d...pm.waw.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Feb 2002 02:09:35 +0000 (UTC)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:160512
    [ ukryj nagłówki ]

    "matie" <m...@t...pl> writes:

    > - szybki i bezproblemowy dostep do kasy w bankomatach czyli: wadliwe
    > dzialanie systemu, ciagle awarie, niedzialajace bankomaty, brak autoryzacji
    > karty

    O wadliwym dzialaniu systemu wiedziec nie moge, bo owego systemu nie
    uzywam... Awarie jedna pamietam, nie mogli realizowac przelewow ani
    podobnych operacji przez pare dni chyba.
    Z bankomatow (ich) wlasciwie nie korzystam, wiec nie wiem.
    Z autoryzacja karty spotkalem sie raz, i najprawdopodobniej nie miala
    w ogole nic wspolnego z bankiem.

    > - stan konta jest zawsze pewny i zgodny ze stanem faktycznym

    Zawsze tak bylo w kazdym razie, ale mam tam konto dopiero rok hakiem,
    wiec nie wiem.

    > czyli: nigdy
    > nie wiesz czy suma jaka podaje Pani w okienku jest ta sama suma jaka podaje
    > bankomat......

    A, tego nie wiem, nie sprawdzam sald w bankomatach.

    > czy wyplata z bankomatu millenium nie bedzie obarczona
    > podwojna, potrojna prowizja ( usluga: "Wiecej zaplacisz za to samo"
    > polaczona z promocja: "Oplata konserwacyjna bankomatu") ......

    Nie spotkalem sie z takimi cudami.

    > - Bankomaty wiedza ile klient potrzebuje pieniedzy - w sytuacjach stresowych
    > pozwoli on Tobie wyplacic wiecej niz przewiduje limit a nawet wiecej niz
    > masz na koncie.

    Zdaje sie w czasie tamtej awarii tak bylo, ale to chyba sensowne
    (pomijajac sama awarie).

    > - szybkie ksiegoanie wyplat - jesli dzis wybierasz pieniadze moga byc one
    > dopiero w przyszlym miesiacu zaksiegowane i zdjete z Twojego konta robiac
    > jeszcze wieksze debety

    To chyba normalne? Zwlaszcza, jesli uzywasz obcego bankomatu.

    > Oczywiscie promocyjni klienci - wybrani
    > droga przypadku otrzymuja dodatkowe obciazenia konta za "martwe" i
    > nieistniejace wyplaty

    Widocznie nie jestem promocyjnym klientem.

    > - szybki okres reklamacji

    Nie uzywalem.

    > - Jednomyslnosc obslugi klienta - jesli jestes niezadowolony z tegoco
    > uslyszales w jednym oddziale obslugi klienta

    Nie uzywalem.

    Naturalnie to, ze mi w ciagu poltora roku nie zdazyly sie jakies komplikacje
    (oprocz tamtej awarii) nie oznacza, ze innym nie mogly sie zdazyc.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1