eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillenium, a pobyt zagranica i chec dowiedzenia sie swojego numeru konta :) › Re: Millenium, a pobyt zagranica i chec dowiedzenia sie swojego numeru konta :)
  • Data: 2002-08-08 18:59:32
    Temat: Re: Millenium, a pobyt zagranica i chec dowiedzenia sie swojego numeru konta :)
    Od: ".:jazoo:." <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To co napisałeś osobiście mnie właśnie PRZERAŻA. Nie chciałbym aby coś
    > takiego panowało w moim banku :-(((
    Krzysztofie, ja też bym nie chciał ;-))) Fakt jest jednak faktem, że przy całej
    ułomności
    ich systemu (a może bardziej ludzi siedzących w centrali, bo do icbs`a przyczepić się
    nie można ;-)) to dobrze, że jakiś problem jednak mozna załatwić "półśrodkami".
    Oczywiście, na dłuższą metę jest to męczące... co w moim wypadku skończyło się
    zrezygnowaniem z 90% usług do których mi wcześniej Millennium było potrzebne ;-((
    no ale cóż... po to jest konkurencja ;-)
    pzdr
    .:jazzoo:.