    From: "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millenium a Fortis - wypłaty w UE
    Date: Wed, 25 Jun 2003 10:31:51 +0000 (UTC)

    calcium300mg <c...@o...pl> napisał(a):
    > Z gospodarczego punktu widzenie, nie do końca takie głupawe.

    Głupawe bo podważa zaufanie do instytucji jaką sa banki. Jak banki mogą robić
    klientów w konia to kto (i po co, dlaczego?) ma mieć skrupuły?

    > Przykład: uczestnikami pbb są raczej osoby o inteligencji powyżej
    > przeciętnej (dowód: potrafią włączyć kompa:) A jednak: bank który
    > oszukuje swoich klientów na kursach walutowych ma swoich zwolenników,
    > bo wypłaty są 'darmowe'. Bank który pobiera za to opłatę, i ma uczciwe
    > kursy to: "najgorszy bank w Polsce":) Reklama czyni cuda:)

    To nie reklama jest problemem tylko nierzetelna informacja.
    To właśnie o nierzetelną informację, nierzetelne działania itp. mam
    pretensje. Tym bardziej że reklamy Millenium biją na głowę ilością reklamy
    Fortisu (np. w TV nigdy nie widziałem) ale to nie ma nic do rzeczy. Jadący
    pociąg nie niesie ze sobą treści merytorycznych, nie jest informacją, nie
    można mieć do niej pretensje o nierzetelność itp.

    Cieszę się, że teraz wiem więcej, bo już nie będę wypłacał za granicą z
    bankomatu karta Fortis (chyba że 10 Euro). Ale dalej będę korzystał z tego
    banku w Polsce, gdyż moje doświadczenie jest tu pozytywne. Cała reszta moich
    sądów też bierze się z moich własnych doświadczeń. Skoro wiesz jakie to sądy,
    to wiesz też skąd się wzięły - więc nie będę się powtarzał.

    Szymon