  • 11. Data: 2002-04-14 07:41:01
    Temat: Re: Millenium VC vs. American Express - poprawne pytanie
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > No nie do konca. Ja juz nie pamietam dokladnie, ale chyba chcieli
    > zaswiadczenie o zarobkach, wyciag z rachunku bankowego i PITY. Poszlo gladko
    > ;-)
    > Ode mnie w 98' chcieli zaswiadczenie o zarobkach lub dokument z banu
    powtwierdzajacy wplywy.
    P.S zalezalo mi na czasie i kurier z karta byl w ciagu dwoch dni.

    pozdrawaim
    Andrzej

  • 12. Data: 2002-04-22 14:14:45
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > VC tego nie ma, ale jest powszechniej akceptowalna. Roznica w cenie? VC 65,
    > AmEx 70 zl.

    Mala poprawka Amex kosztuje 110 PLN. Jeszce jedna roznica to to ze z defaultu
    na amex twoj pierwszy limit "taki zaraz po zlozeniu wniosku" to 3500 PLN.
    Zalosne.

  • 13. Data: 2002-04-22 17:26:02
    Od: c...@i...pl

    On 22 Apr 2002 16:14:45 +0200, <m...@p...onet.pl> wrote:

    >Mala poprawka Amex kosztuje 110 PLN. Jeszce jedna roznica to to ze z defaultu
    >na amex twoj pierwszy limit "taki zaraz po zlozeniu wniosku" to 3500 PLN.

    VC 65
    AmEx 70

    Była zmiana cennika

  • 14. Data: 2002-04-22 19:34:59
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Użytkownik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...

    > Mala poprawka Amex kosztuje 110 PLN. Jeszce jedna roznica to to ze z
    defaultu
    > na amex twoj pierwszy limit "taki zaraz po zlozeniu wniosku" to 3500 PLN.
    > Zalosne.

    Skad masz takie info???
    Limit zalezy od zaswiadczenia o wynagrodzeniu albo od wysokosci lokaty. I
    oplata wynosi 70 zl (od 28.03)
    pzdr
    AruBuru

  • 15. Data: 2002-04-22 20:05:41
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Limit zalezy od zaswiadczenia o wynagrodzeniu albo od wysokosci lokaty. I
    > oplata wynosi 70 zl (od 28.03)

    dokladnie tak - a limit na karte zabezpieczona lokata wynosi 20% zalozonej
    lokaty

    --
    JaKi

  • 16. Data: 2002-04-22 22:34:32
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Użytkownik Jarosław Popiel <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aa1qfb$gcg$...@n...onet.pl...

    > dokladnie tak - a limit na karte zabezpieczona lokata wynosi 20% zalozonej
    > lokaty

    Limit jest na podstawie lokaty (nie zabezpieczony) i chyba jest dwa razy
    wiecej tych procentow :-)
    pzdr
    AruBuru

  • 17. Data: 2002-04-23 07:12:35
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > Mala poprawka Amex kosztuje 110 PLN. Jeszce jedna roznica to to ze z defaultu
    > na amex twoj pierwszy limit "taki zaraz po zlozeniu wniosku" to 3500 PLN.
    > Zalosne.

    Od 28 marca Amex kosztuje 70 a VC 65 zl !!!!!
    Radek

  • 18. Data: 2002-04-23 07:46:40
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Limit zalezy od zaswiadczenia o wynagrodzeniu albo od wysokosci lokaty. I
    > oplata wynosi 70 zl (od 28.03)
    > pzdr
    > AruBuru

    Od Panci z oddzialu w Marriottcie w Wawie. Skladalem wniosek, przynioslem
    zaswiadczenie o zarobkach i pytam:
    -"Na jaki limit mozna skladac wniosek o wydanie karty ?"
    Pani poaptrzyla i powiedziala -"Spokojnie na 10 000 PLN"
    Pomijam fakt ze spostrzeglem "ile moge" dopiero na wyciagu bo w momencie
    wydawania karty w banku nikt nie omieszkal mi powiedziec ze nie jest to 10kPLN
    tylko 3500. Gdy ponownie przyszedlem do oddzialu ta sami pani powiedziala ze to
    normalne, bo zazwyczaj "pierwszy limit" to 3500 a pozniej jak sie jest
    grzecznym przez 3 mce i przyniesie kolejne zaswiadczenie o zarobkach to moze
    podniosa.

  • 19. Data: 2002-04-23 08:51:05
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl> napisał w wiadomości

    > Limit jest na podstawie lokaty (nie zabezpieczony) i chyba jest dwa razy
    > wiecej tych procentow :-)

    fakt 40% kwoty lokaty ;-) mozna sie ubiegac po miesiacu od zalozenia- min
    okres lokaty 3 m-ce

    --
    JaKi