  • 1. Data: 2002-05-17 09:51:47
    Temat: Millekredyt Dom - pytanie
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Jak długo oczekuje się na odpowiedź (przyznają czy nie) po złożeniu wniosku?
    Czy Millenium kontaktuje się z wnioskodawcą między złożeniem wniosku a
    odpowiedzią?

    Czekam i czekam i nic.. :(

    .Bart

  • 2. Data: 2002-05-17 10:19:19
    Temat: Re: Millekredyt Dom - pytanie
    Od: "Wito" <w...@w...pl>

    <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    wniosku?
    > Czy Millenium kontaktuje się z wnioskodawcą między złożeniem wniosku a

    Jestem w takiej sytuacji. Dziś mija 14 dzień :( Już mnie szlag trafia,
    szczególnie, że już mam umowę wstępną.

    pozdrawiam,

    MW

  • 3. Data: 2002-05-17 12:35:05
    Od: "MK" <m...@w...pl>

    Ja niestety czekałem miesiąc na decyzję i drugi miesiąc na WYSŁANIE umowy.
    :(((