  • 1. Data: 2006-03-21 22:09:31
    Temat: Millekonto Premium
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    Mam konta w WBD i Lukasie. Potrzebuję wykonać przelew zagraniczny i niestety
    powyższe banki nie mają takiej oferty.
    Zastanawiam się nad otworzeniem sobie Millekonto Premium.
    Czy w Millennium tak samo jak w Lukas - wystarczy wykonywać przelew na 5k między
    swoimi rachukami (w różnych bankach), aby nie płacić za prowadzenie?

    Piotrek

  • 2. Data: 2006-03-22 06:15:52
    Temat: Re: Millekonto Premium
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Piotr napisał(a):

    >Czy w Millennium tak samo jak w Lukas - wystarczy wykonywać przelew na 5k między
    >swoimi rachukami (w różnych bankach), aby nie płacić za prowadzenie?

    W Millennium jest wiele mozliwosci aby nie placic za prowadzenie
    rachunku i zawsze jakis mozna spelnic, chocby rezygnacja z wyciagow
    papierowych czy aktywne korzystanie z produktow kredytowych.
    darek

  • 3. Data: 2006-03-22 07:01:40
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    między
    > swoimi rachukami (w różnych bankach), aby nie płacić za prowadzenie?

    Nie wystarczy.
    Warunki zmniejszajace oplaty sa w "cennikach" a te sa ukryte w prawym dolnym
    rogu strony www...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2006-03-22 07:08:09
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    W prawym rogu jest prawie na kazdej stronie link do cennika, ale rownie
    dobrze mozna przejsc do niego klikajac na glownej stronie w MILLENNIUM, a
    potem z menu "Produkty i Uslugi" wybrac Cennik :)
    Tak samo jest dla Millennium Prestige, Millennium Biznes i Bankowosc
    Przedsiebiorstw :)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 5. Data: 2006-03-22 09:57:12
    Od: "miecznik" <p...@g...pl>

    Piotr <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Mam konta w WBD i Lukasie. Potrzebuję wykonać przelew zagraniczny i niestety
    > powyższe banki nie mają takiej oferty.

    WBD - Wschodni Bank Cukrownictwa?

    Ten bank to już teraz Noble i ma być bankiem prestiżowym dla VIPów, więc
    przelewy zagraniczne muszą mieć w ofercie. :-)

    A Lukas jak najbardziej pozwala wykonywać przelewów zagranicznych. Przelewy
    tylko w placówce, i przez Raiffeisena jako bank korespondenta. :-)

  • 6. Data: 2006-03-22 19:07:14
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    > między
    >
    > Nie wystarczy.
    > Warunki zmniejszajace oplaty sa w "cennikach" a te sa ukryte w prawym dolnym
    > rogu strony www...;-)

    A dlaczego nie wystarczy? Jednym z wymienionych warunków we wspomnianym prawym
    dolnym rogu jest comiesięczny wpływ 5k.

    Piotrek

  • 7. Data: 2006-03-22 20:29:25
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    > A dlaczego nie wystarczy? Jednym z wymienionych warunków we wspomnianym
    prawym
    > dolnym rogu jest comiesięczny wpływ 5k.

    ...wynagrodzenia...
    Nie wystarczy przelac sobie z innego banku.

    --
    Pozdrowienia

  • 8. Data: 2006-03-23 19:41:35
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    > prawym
    >
    > ...wynagrodzenia...
    > Nie wystarczy przelac sobie z innego banku.
    \
    Czy próbowałeś albo czy wiesz, jak to weryfikują? Mogę przecież napisać w
    tytule przelewu: wynagrodzenie za miesiąc ....

    Piotrek

  • 9. Data: 2006-03-27 23:55:28
    Od: "Dżony Bigut" <d...@g...pl>

    Nie wystarczy - trzeba sobie ten warunek "aktywować" poprzez dostarczenie do
    oddziału potwierdzenia nr rachunku pracodawcy, z którego wynagrodzenie będzie
    wpływać. Sporo zachodu ale działa.

    Dżony Bigut