  • Data: 2020-02-05 12:27:18
    Temat: Re: Mille -- gra w karty...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 5 lutego 2020 06:15:00 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > Zgodnie z daną mi kiedyś obietnicą -- Mille uznaje też taką zapłatę za
    > zwalniającą z opłat, która powróciła... Obaczę, czy Mille dotrzyma słowa...

    A nie udało się tak, że płatność była jeszcze w styczniu, a zwrot już w lutym?
    Banki nie "kojarzą" ze sobą transakcji płatności i zwrotu, jedynie liczą za dany
    okres czasu. Więc w lutym zapłać na wszelki wypadek dwa razy (raz jedna bułka czy
    banan w kasie samoobsługowej w biedronku i drugi raz to samo ;)
    Ja milka właśnie zamknąłem - nie chcieli dać trzeci raz moneybacku za pozostanie,
    może po prostu skończyli tą promocję :(
    Na razie na pół roku mam citka - a potem pewnie trzeba będzie do milka wrócić, żeby
    mieć kartę do wszystkich bankomatów.
    Przynajmniej zyskam znów na rok ubezpieczenie.