  • Data: 2019-10-19 01:26:53
    Temat: Re: Mille CHF
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "z" 5da9dad6$0$518$6...@n...neostrada.pl

    > Napędzać interes kolejnym szujom w togach? Bądźmy poważni.

    Jak dobrze trafisz -- sądzić Cię będzie sędzia,
    której mąż lub żona pracuje w Mille. ;)
    (było o tym sporo słychać!)

    Jak lepiej ;) trafisz -- Twe wacikowe staną w szranki z zasobami banku...

    W sądzie dowiesz się (jak ja) o tym, że plus jest minusem, biegły
    jest dobry, bo w innych sprawach jest dobry a wprawdzie w innej
    sprawie jest zły, co wykazałeś, ale nie można mieszać spraw,
    więc wpadka biegłego w innej sprawie nie wpływa ma ocenę tegoż
    biegłego w tej sprawie...

    -=-

    Jest tylko jedna droga uporządkowania ,,Wymiaru Sprawiedliwości''.
    Należy oddać władzę nad sędziami -- ludziom (jak na demokrację
    przystało) to znaczy należy organizować periodyczne wybory
    i dopuszczać do orzekania tylko tych kandydatów, którzy
    zostaną wybrani przez ,,naród'', ,,społeczeństw'', ,,suwerena''...

    Zaraz obudzę troli, którzy nie zdołają ;) przeczytać tego, co piszę. :)

    Nie o to mi chodzi, aby ,,suweren'' był jedynym eliminatorem, ale
    o to, by był eliminatorem dodatkowym, to znaczy kandydat musiałby
    przejść dotychczasowe eliminacje PLUS dodatkowe, o których napisałem
    nieco wyżej.

    Do owych eliminacji należałoby każdą (z pominięciem oczywiście spraw
    zamkniętych) sprawę udostępnić ,,suwerenowi'' na żądanie -- jak filmy
    na Jutubie. :) Obecnie chyba każda rozprawa jest rejestrowana przez
    sądy, więc technicznie jest to łatwe.

    Problem w tym, że PiS chce dzierżyć władzę samodzielnie!

    Takich (jakie opisałem wyżej) eliminacji (lub bardzo podobnych)
    domagał się MMKolonka -- ale zebrał aż ;) 5 tysięcy podpisów
    z wymaganych 100 tysięcy, czym IMO zamknął sobie drogę do
    polityki na dobre/stałe. [teraz zapewne żałuje, iż przed
    laty ,,nie wypił za blask'', gdy wręczano mu nagrodę Kisiela]
    Podobnego osiągnięcia (chyba nawet dwukrotnie) dokonał kiedyś
    zmarły niedawno KMorawiecki. (jako kandydat na prezydenta RP)

    -=-

    MMKolonki mi żal i nie żal -- IMO sądy należy uporządkować
    (i innej drogi nie ma) ale nie podobają się mi narodowcy.
    Paradoksalnie wolałbym państwa: banków, hipermarketów, korporacji...

    --