eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMiesiac oczekiwania na rozpatrzenie wniosku w Millenium? › Re: Miesiac oczekiwania na rozpatrzenie wniosku w Millenium?
    From: "Leszek" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Miesiac oczekiwania na rozpatrzenie wniosku w Millenium?
    Date: 13 May 2005 09:46:56 +0200

    > No cóż - ja czekam już prawie dwa miesiace , również w Millenium i niestety
    > nic się nie dzieje - nawet nie wiem czy i kiedy dostanę odpowiedź o wypłacie
    > srodków nawet nie wspomne .

    A probowales to reklamowac? Ja naiwnie zlozylem skarge, ale autoresponder
    odpisal mi, ze rozpatrza ja w okresie 14 dni. Mam jeszcze 10 na odpowiedz...

    > Zaczynam się rozglądać za innym bankiem który
    > przejmie kredyt w Millenium i podwyższy mi jego wartość, oczywiście zrobi to
    > szybko i sprawnie na conajmniej podobnie korzystnych warunkach.
    > Życzę powodzenia - może jak Bank zacznie tracić klientów to się "opamieta" ?

    Wlasnie tez zbieram oferty, ale nie ukrywam, ze ponowne oplacanie wpisow do
    hipoteki troche mnie hamuje. Jakbys znalazl jakis konkretny telefon do dzialu
    analiz (poza ta grzeczna infolinia oczywiscie), to bede wdzieczny.

    Pozdrawiam

    Leszek