  • 1. Data: 2014-02-27 21:11:58
    Temat: Merytoryczne wy-PIT-olenie
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    Właśnie zostałem zaszczycony PIT-em 8C z zawrotną kwotą 70zl
    - nagroda w programie "Przejdź do Meritum"

    Tak więc trzeba będzie zrobić korektę do US
    gdyż należny mi zwrot podatku "skonsumowałem" już 9 stycznia br.
    - przyznam że byłem zaskoczony jak szybko się uwinęli ;)

    No cóż, z korektą spieszyć się nie zamierzam,
    bo nuż jeszcze siakiś inszy przyśle.... :]

    Pozdro

  • 2. Data: 2014-02-27 21:24:59
    Temat: Re: Merytoryczne wy-PIT-olenie
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > No cóż, z korektą spieszyć się nie zamierzam,
    > bo nuż jeszcze siakiś inszy przyśle.... :]

    przeciez mozesz zrobic kolejna korekte

  • 3. Data: 2014-02-27 21:40:54
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2014-02-27 21:24, brum pisze:

    > przeciez mozesz zrobic kolejna korekte

    Ale po co ? - coś na tym zyskam ?

    ;)

    Pozdro

  • 4. Data: 2014-02-28 08:51:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 27 Feb 2014 21:11:58 +0100, Waldek napisał(a):
    > Właśnie zostałem zaszczycony PIT-em 8C z zawrotną kwotą 70zl
    > - nagroda w programie "Przejdź do Meritum"
    > Tak więc trzeba będzie zrobić korektę do US

    Ale wiecie - oprocz nagrod sa jeszcze koszta uzyskania przychodu, wiec
    moze zaatakowac od tej strony ? :-)

    J.

  • 5. Data: 2014-02-28 09:47:13
    Od: m...@...pl

    Hahahaha

    a nie mówiłem - przypomnijcie sobie moje wczesniejsze posty jak pytalem o to czy
    czekacie na pity 8C z banków

    wszyscy sie smiali i wysylali na drzewo a tu proszę - no to teraz róbcie korekty

    a jak robicie duzo korekt to i kontroli sie spodziewajcie

  • 6. Data: 2014-02-28 09:58:28
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2014-02-27 21:40, Waldek pisze:

    > Ale po co ? - coś na tym zyskam ?
    >
    > ;)

    Dokładnie - narobisz się tylko,
    a dopłatę i tak w ostatnim możliwym momencie się robi ;)

    --
    Pzdr

    J_K_K

  • 7. Data: 2014-02-28 10:44:30
    Od: Maniu <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 lutego 2014 21:11:58 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
    > Właśnie zostałem zaszczycony PIT-em 8C z zawrotną kwotą 70zl
    >
    > - nagroda w programie "Przejdź do Meritum"
    >
    > Tak więc trzeba będzie zrobić korektę do US
    >
    > Pozdro

    No proszę, zapomniałem o tym. Swoją drogą, w jakim PIT się to rozlicza, bo znajduję
    sprzeczne informacje? Z pracy mam tylko PIT-11 (nigdy innego nie dostałem od nikogo),
    żadnych odliczeń w tym roku, więc jak co rok wypełniałem PIT-37. Czy teraz tego
    PIT-8c można wpisać w PIT-37 w przychód pkt 5. Inne źródła, niewymienione w
    wierszach od 1 do 4?
    Niektóre opinie widzę, że trzeba PIT-36, w tym to się już zupełnie nie orientuję
    gdzie co wpisać

  • 8. Data: 2014-02-28 11:01:38
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2014-02-28 09:47, m...@...pl pisze:

    > wszyscy sie smiali i wysylali na drzewo a tu proszę - no to teraz róbcie korekty

    Zobaczymy, czy wszystkie banki, czy tylko ten jeden ;)

    > a jak robicie duzo korekt to i kontroli sie spodziewajcie

    To też jest argument na jedną korektę w ostatnim momencie ;)

    --
    Pzdr

    J_K_K

  • 9. Data: 2014-02-28 11:16:16
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-02-28, m...@...pl <m...@...pl> wrote:

    [...]

    > a jak robicie duzo korekt to i kontroli sie spodziewajcie

    Nieprawda. I nie twórz mitów. Przy PIT-37 urząd skarbowy i tak
    zazwyczaj wszystkie informacje ma (dostaje od instytucji dokładnie
    to samo co pracownik/podatnik), więc jedyne co to mógłby
    kontrolować prawidłowość rozliczenia ulg - a tych też już
    nie ma za wiele, tym bardziej że ulga za internet już
    w praktyce prawie też jest zlikwidowana.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2014-02-28 17:13:46
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu piątek, 28 lutego 2014 09:47:13 UTC+1 użytkownik m...@...pl napisał:
> [...]
    >
    > wszyscy sie smiali i wysylali na drzewo a tu proszę - no to teraz róbcie korekty
    >
    > a jak robicie duzo korekt to i kontroli sie spodziewajcie

    Właśnie sobie przypominam ten bełkot maniaka. A teraz znów to samo... Przecież
    Meritum jasno określił w swoim regulaminie programu poleceń, że będzie wysyłał PITy,
    tak samo Getin Bank z Aktywną Kartą czy Sync oraz ING ze swoimi poleceniami. A
    pozostali sami odprowadzają podatek albo podciągają to pod mniej niż 760 zł
    (zwolnienie) i mają to zapisane w regulaminach (np. WBK), więc w czym problem? Może
    mam jeszcze samemu drugi raz oddawać podatek państwu?

    Co do korekt - a niech kontrolują (co też jest mitem), co ja tam niby ukrywam, te
    grosze z banków? :)