  • 1. Data: 2014-02-27 22:10:14
    Temat: Jak zainwestować 50K zł - proszę o radę
    Od: "Karol" <L...@l...pl>

    Może ktoś ma dobry pomysł jak zainwestować 50 tys. zł.?
    Chodziłoby mi o inwestycję dającą przynajmniej gwarancję
    zwrotu kapitału, na okres około 1 roku.

    Karol

  • 2. Data: 2014-02-27 22:35:35
    Temat: Re: Jak zainwestować 50K zł - proszę o radę
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.02.2014 22:10, Karol pisze:
    > Może ktoś ma dobry pomysł jak zainwestować 50 tys. zł.?
    > Chodziłoby mi o inwestycję dającą przynajmniej gwarancję
    > zwrotu kapitału, na okres około 1 roku.

    Gwarancję? No to lokata bankowa.

  • 3. Data: 2014-02-27 22:57:05
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2014-02-27 22:10, Karol pisze:
    > Może ktoś ma dobry pomysł jak zainwestować 50 tys. zł.?
    > Chodziłoby mi o inwestycję dającą przynajmniej gwarancję
    > zwrotu kapitału, na okres około 1 roku.
    >
    > Karol

    na 12 m-cy lub mniej TYLKO depozyt bankowy, na dłużej można pomyśleć o
    czymś innym

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2014-02-27 23:09:00
    Od: "Karol" <L...@l...pl>

    Czym różni się lokata bankowa od depozytu bankowego?
    Które wybrać?

    Karol

  • 5. Data: 2014-02-27 23:16:51
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2014-02-27 23:09, Karol pisze:

    > Czym różni się lokata bankowa od depozytu bankowego?
    > Które wybrać?
    >
    > Karol

    jak dla Ciebie to jest dokładnie to samo ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2014-02-28 06:11:17
    Od: "Karol" <L...@l...pl>

    > jak dla Ciebie to jest dokładnie to samo ;-)

    Czy jest w tej chwili jakaś lokata szczególnie korzystna?
    Przeglądałem comperia.pl i jest tak sobie.
    Z lokat w niektórych bankach już wcześniej korzystałem,
    więc nie mogę teraz skorzystać z lepszego oprocentowania
    dla nowych klientów, "Na start" itp.

    Może ktoś na coś ciekawego trafił i mógłby się podzielić
    informacją? Oczywiście będę także szukał sam.

    Karol

  • 7. Data: 2014-02-28 12:37:56
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 27 lutego 2014 22:10:14 UTC+1 użytkownik Karol napisał:
    > Może ktoś ma dobry pomysł jak zainwestować 50 tys. zł.?
    >
    > Chodziłoby mi o inwestycję dającą przynajmniej gwarancję
    >
    > zwrotu kapitału, na okres około 1 roku.
    >

    > Karol

    W Meritum Bank jest fajne konto oszczędnościowe, lepsze niż lokata, bo pieniądze
    można w każdej chwili wyjąć (około 3%).

    W Skok Jaworzna jest Lokata tarminowa zwykła i np. na 19 miesięcy 4,5%.
    Na 12 miesięcy jest w tym samym SKOK-u elokata na 4% (i ogólnie, 4% jest spotykane).

    Skoki mają gwarancję Skaarbu Państwa do 100 tys euro.

  • 8. Data: 2014-02-28 14:26:13
    Od: m...@...pl

    no tak ale do skoku trzeba sie zapisywac

    jest jakis wklad - czy wpisowe i nie wiadomo ile?

  • 9. Data: 2014-03-01 13:10:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <s...@g...com> 8...@g...co

    : Skoki mają gwarancję Skaarbu Państwa do 100 tys euro.

    Skaarbu Państwa czy BFG? Czy może to synonimy?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2014-03-02 08:19:04
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 28.02.2014 06:11, Karol pisze:

    > Może ktoś na coś ciekawego trafił i mógłby się podzielić
    > informacją? Oczywiście będę także szukał sam.

    W Toyotabank jest bodajże 4,5% na 12 m-c ale są jeszcze jakieś dodatkowe
    warunki do spełnienia.

    Xenocide