  • 1. Data: 2013-01-16 11:40:16
    Temat: Meritum zmienili stałe oprocentowanie lokaty?
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    Witam, 26.08.2012 założyłem lokatę na 6 miesięcy w Meritum, z tego co
    pamiętam dawali wówczas chyba 6,6%. Dzisiaj loguję się do systemu i
    pokazuje mi w szczegółach że jest 5,1% oprocentowanie stałe, ki czort?
    Coś przeoczyłem, błąd systemu, czy może dzwonić z mordą na infolinię?
    spider

  • 2. Data: 2013-01-16 14:22:44
    Od: Hakuna Matata <b...@o...pl>

    W dniu środa, 16 stycznia 2013 11:40:16 UTC+1 użytkownik spider napisał:
> [...]
    >
    > pokazuje mi w szczegółach że jest 5,1% oprocentowanie stałe, ki czort?
    >
    > Coś przeoczyłem, błąd systemu, czy może dzwonić z mordą na infolinię?

    Mam to samo, zamiast 6,6% podano obowiązujące od 14 stycznia 5,1%.
    Wysłałem prośbę o wyjaśnienie poprzez formularz kontaktowy na stronie banku.

  • 3. Data: 2013-01-16 17:18:53
    Od: "Ianus" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Hakuna Matata" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Mam to samo, zamiast 6,6% podano obowiązujące od 14 stycznia 5,1%.
    >Wysłałem prośbę o wyjaśnienie poprzez formularz kontaktowy na stronie
    >banku.

    Ja mam lokaty z 22.08 ale na razie wisi 6,6%

    JS

  • 4. Data: 2013-01-16 23:06:15
    Od: Imiglikos <f...@g...com>

    Rano do nich dzwoniłem w tej sprawie. Podobno to tylko błąd bankowości elektronicznej
    (źle wyświetla) i odsetki się naliczają zgodnie z umową. Tak czy owak "odświeżyli mi
    profil" i już widzę dobry procent.