  • 1. Data: 2010-02-26 08:00:56
    Temat: Meritum - olewka klienta?
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    Czy to standard w tym banku, że na e-maile się nie odpisuje?
    Czy to standard w tym banku, że na infolinii chyba nie ma żywego człowieka
    bo nikt telefonu nie chce odebrać?

    A już miałem im swoje pieniądze z wynajmu mieszkania powierzać...

  • 2. Data: 2010-02-26 08:41:59
    Temat: Re: Meritum - olewka klienta?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Valdi" <V...@v...pl> wrote in message
> [...]
    > bo nikt telefonu nie chce odebrać?
    >
    > A już miałem im swoje pieniądze z wynajmu mieszkania powierzać...

    Raczej mam wrazenia odmienne. Fakt, ze na maile przysylane z zewnatrz dosyc
    dlugo nie odpisuja, poczta przez system bankowosci elektr. nie ma az tak
    duzych opoznien. Na poczatku mialem problem z dochodzacymi sms, oddzwaniali
    do mnie, zeby usunac problem. Nawet przy rezygnacji z wyciagow papierowych
    (dyspozycja zrobiona przez system bank. int.) oddzwaniali w celu
    potwierdzenia dyspozycji.
    Nie zrazaj sie na poczatku, system internetowy jest OK i szczegolnie do
    lokat jest wygodniejszy niz Open- pelna samoobsluga, teraz jak podniesli
    procent to na dluzsze terminy wole ich niz Opena(na 3-mies nie maja lokat z
    dzienna kap. takze Open jest gora).
    Konto zakladalem juz prawie 3 mies temu, to moze teraz coraz wiecej klientow
    i infolinia nie daje rady.

  • 3. Data: 2010-02-26 09:56:06
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Krzysztof" news:hm81go$2cnt$1@news2.ipartners.pl

    [ciach]

    Chciałem zapakować do nich 20 klocków na rok - 2 lokaty.
    Napisałem e-maila z kilkoma pytaniami ale cisza - już trzeci dzień czekam na
    e-mail.
    Na infolinie też nie sposób było się dodzwonić.

    No to może chyba czas najwyższy zadać pytanie tutaj:
    1. wysyłają elektroniczne potwierdzenie lokat?
    2. po jakim czasie od złożenia wniosku na stronie, dostaję e-mail z
    informacją na jaki numer konta mam przelać pieniądze oraz co ma się zawierać
    w tytule przelewu?
    3. czy jest podgląd do lokat dla tych co nie mają u nich konta?

    i pytanie już z innej beczki, którego nie kierowałem do banku:
    4. jak w praktyce wygląda zwrot środków na rachunek po zakończeniu lokaty?

  • 4. Data: 2010-02-26 10:47:12
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Valdi" <V...@v...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > No to może chyba czas najwyższy zadać pytanie tutaj:
    > 1. wysyłają elektroniczne potwierdzenie lokat?

    Tak po zalozeniu, ale przewaznie z opoznieniem kilku dni, data rozpoczecia
    jest wlasciwa zgodna z data wplywu srodkow(mowimy tu o lokatach www a nie
    bank. internet.)

    > 2. po jakim czasie od złożenia wniosku na stronie, dostaję e-mail z
    > informacją na jaki numer konta mam przelać pieniądze oraz co ma się
    > zawierać
    > w tytule przelewu?

    Praktycznie od razu, ale dla kazdej lokaty musisz klepac caly wniosek
    oddzielnie, bardzo niewygodne.

    > 3. czy jest podgląd do lokat dla tych co nie mają u nich konta?

    Nie ma podgladu. Jak otworzysz konto to jest podglad wszystkiego co masz do
    tej pory, no i teraz juz proste zakladanie lokat przez kilka klikniec bez
    zadnych wnioskow itd.

    > i pytanie już z innej beczki, którego nie kierowałem do banku:
    > 4. jak w praktyce wygląda zwrot środków na rachunek po zakończeniu lokaty?

    Jak miales lokate zalozona przez wniosek to srodki wracaja dokladnie w dzien
    zapadalnosci lokaty I-sesja elixir na rachunek z ktorego przyszly.
    Ewentualne zmiany tylko przez infolinie, nie praktykowalem, bo mialem lokaty
    nieodnawialne, a teraz mam konto i pelna samoobsluge.

  • 5. Data: 2010-02-26 10:48:11
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 26 Lut, 04:56, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:

    > 1. wysyłają elektroniczne potwierdzenie lokat?

    Tak.

    > 2. po jakim czasie od złożenia wniosku na stronie, dostaję e-mail z
    > informacją na jaki numer konta mam przelać pieniądze oraz co ma się zawierać
    > w tytule przelewu?

    W teorii tego samego dnia. Przy zakladaniu pierwszej lokaty trwalo
    duzo dluzej i wymagalo telefonu do banku.

    > 3. czy jest podgląd do lokat dla tych co nie mają u nich konta?

    W listopadzie nie bylo.

    > i pytanie już z innej beczki, którego nie kierowałem do banku:
    > 4. jak w praktyce wygląda zwrot środków na rachunek po zakończeniu lokaty?

    Dokadnie tak samo jak w Open Finance. Wracaja kiedy powinny i tam
    gdzie powinny.

  • 6. Data: 2010-02-26 10:53:05
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 26 Lut, 05:47, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:

    > Praktycznie od razu, ale dla kazdej lokaty musisz klepac caly wniosek
    > oddzielnie, bardzo niewygodne.

    A to sie chyba zmienilo przez ostatnie kilka miesiecy. W pazdzierniku/
    listpadzie byla opcja zalozenia kolejnej lokaty (natychmiast po
    zalozeniu jednej) i wtedy system wyciagal raz wprowadzone dane do
    nowego wniosku.

  • 7. Data: 2010-02-26 11:10:15
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

> [...]
    > listpadzie byla opcja zalozenia kolejnej lokaty (natychmiast po
    > zalozeniu jednej) i wtedy system wyciagal raz wprowadzone dane do

    Moze cos udoskonalili, ale dawniej trzeba bylo od poczatku podawac, tylko
    przewaznie przegladarka zapamietywala okreslone pola i bylo latwiej.
    Teraz juz tylko mam zamiar otwierac przez bankowosc internetowa, takze
    problemu nie bedzie.

  • 8. Data: 2010-02-26 17:54:24
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    Valdi <V...@v...pl> napisał(a):

    > Chciałem zapakować do nich 20 klocków na rok - 2 lokaty.
    > Napisałem e-maila z kilkoma pytaniami ale cisza - już trzeci dzień czekam na
    > e-mail.

    Mi też nie odpisują, ale po kilku dniach (tygodniu?) oddzwaniają, i to w
    dodatku próbują dodzwonić się do skutku (często nie mogę odebrać - to ich nie
    zraziło). Pieniążki z lokat ładnie wróciły tego dnia, którego miały wrócić.

  • 9. Data: 2010-02-26 23:03:23
    Od: Meehoo <m...@B...pl>

    Valdi pisze:
> [...]
    > bo nikt telefonu nie chce odebrać?
    >
    > A już miałem im swoje pieniądze z wynajmu mieszkania powierzać...

    Może warto tym się zainteresować w takim razie? :-)

    http://www.promocja.meritumbank.pl/

    Nie będziesz musiał o nic pytać w mailach, tylko sobie wszystko przez
    bankowość elektroniczną założysz.

    Meehoo

  • 10. Data: 2010-02-27 08:12:14
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Meehoo" news:hm9k01$fde$1@inews.gazeta.pl

    > Może warto tym się zainteresować w takim razie? :-)
    > http://www.promocja.meritumbank.pl/
    > Nie będziesz musiał o nic pytać w mailach, tylko sobie wszystko przez
    > bankowość elektroniczną założysz.

    OK, tyle że mój problem (albo nie problem) polega na tym, że nie chcę
    otwierać kolejnego rachunku.