  • 11. Data: 2015-03-22 21:06:48
    Temat: Re: Meritum "monitoruje" przelewy?
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Nie do każdego dzwonią od tej samej kwoty. Kiedyś puszczałem większe przelewy od 40,
    kilkukrotnie większe i raz zadzwonili, a potem przestali. Dzwonili oczywiście, gdy
    te pieniądze były już nieosiągalne na koncie docelowym (zapłacona fv w jeszcze innym
    banku), więc stornować to oni sobie mogą wtedy mózgi co najwyżej. Wytknąłem im to, to
    może dlatego już nie dzwonią.

  • 12. Data: 2015-03-22 22:01:16
    Od: "J.D." <f...@c...ua>

    W dniu 2015-03-21 o 22:16, Krzysztof kw1618 z Warszawy pisze:

    > a jaki ptzelew spełnia kryterium większego ?

    gdzieś tak powyżej 100tys., dzwonili też gdy suma przelewów z jednego
    dnia wychodziła w okolicach tej kwoty.

    pozdrawiam

  • 13. Data: 2015-03-23 00:48:58
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-03-22 o 22:01, J.D. pisze:

    > gdzieś tak powyżej 100tys., dzwonili też gdy suma przelewów z jednego
    > dnia wychodziła w okolicach tej kwoty.

    tylko 30k - w moim wypadku

    Pozdro

  • 14. Data: 2015-03-28 14:12:24
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >kwota z zakończonych właśnie lokat.
    > W piątek o 11.30 (po 30godzinach od przelewu) telefon z Meritum w "bardzo
    > ważnej sprawie". Po weryfikacji pani pyta mnie czy to na pewno ja robiłem
    > taki przelew do takiego a takiego banku.
    > Potwierdzam.
    >
    > Rozumiem i pochwalam monitorowanie przelewów. Ale co daje sprawdzanie po
    > takim czasie? Pieniądze od 24 godzin zaksięgowane w innym banku. Złodziej
    > jakby chciał, to dawno by się z nimi ulotnił. Chyba, że ewentualnie
    > chcieli mnie poinformować, że zostałem okradziony?
    > Ale to i tak już "musztarda po obiedzie".

    Mieli ciekawsze pomysły.
    http://grupy-dyskusyjne.money.pl/procedury;meritum,p
    ost,907332.html

    Arek

  • 15. Data: 2015-03-28 16:51:25
    Od: s...@g...com

    użytkownik darnok napisał:

    > Zadalem pani pytanie dlaczego dzwonia po?
    > Pani stwierdzila ze oni maja taka procedure i ze pomimo ze przelew od
    > nich wyszedl moga wyslac storno do banku odbiorcy celem cofniecia
    > przelewu i zawiadomia prokurature.

    Podobno dla jaj ludzie wpisują w tytule przelewu: za nerkę:)
    i jest wizyta smutnych panów.