  • 21. Data: 2013-01-06 19:21:19
    Temat: Re: Meritum, bank na korbke. Szlag trafil pieniadze.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Iksiński" kcbpcs$23b$...@n...news.atman.pl

    > Ja dostałem bez proszenia.

    W tej akcji promocyjnej? Niech i inni wypowiedzą się.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2013-01-06 20:28:00
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > "Iksiński" kcbpcs$23b$...@n...news.atman.pl

    > W tej akcji promocyjnej? Niech i inni wypowiedzą się.

    Się wypowiadam ;)
    Przy 1-szej akcji dostałem bez upominania się
    w kolejnej umerytoryczniłem żonę oraz koleżankę
    i obie musiały się upomnieć o swoje

  • 23. Data: 2013-01-07 10:54:48
    Temat: Re: Meritum, bank na korbkę. Szlag trafił pieniądze.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Dziś na próbę złożyłęm kolejny wniosek. Przyszedł mail:
    >
    > "Oczekiwanie na potwierdzenie złożenia dyspozycji WWW27xxxx
    >
    > Informujemy, że złożona dyspozycja otwarcia lokaty oczekuje na
    > potwierdzenie, gdyż podczas realizacji zlecenia okazało się, że dane
    > znajdujące się w złożonej przez Państwa dyspozycji różnią się od danych
    > podanych we wcześniej złożonym oświadczeniu. W najbliższym czasie
    > skontaktuje się z Państwem pracownik Banku w celu weryfikacji
    > rozbieżnych danych."
    >
    > Ciekawy jestem co tym razem się nie będzie zgadzało. Stawiam na kod
> [...]

    No i dziś zadzwoniłem do nich, żeby zapytać co tym razem się nie zgadza.
    Pan mówi, ze tym razem wszystko się zgadza i on nie rozumie dlaczego
    otrzymałem takiego maila, zamiast potwierdzenia złozenia wniosku.
    Ale chociaż niby wszystko się zgadza, dalej nie dostałem prawidłowych
    wniosków na maila. Burdel totalny.

  • 24. Data: 2013-01-07 10:58:50
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2013-01-06 14:57, azot pisze:

> [...]
    > lokaty. Powiedzialem, ze nie przyjmuje do wiadomosci stwierdzenia, ze ja
    > chce od nich jeszcze raz potwierdzenie, bo zeby bylo "jeszcze raz' ,to
    > musailoby najpiewrw byc "pierwszy raz", a pierwszego razu nie było.
    >
    > Zapytalem kiedy dostane potwierdzenie to uslyszalem, ze termin
    > realixacji zgloszenia jest 4 dni. Zapomnialem zapytac czy zwykłe czy
    > robocze.
    > Bo jezeli robocze to wynika ze potwierdzenie byc moze dostane, ale nie
    > wczesniej niz 10-tego, a lokata załozona 2-giego.
    > Jak ww ogóle dostane. Rzeczywiscie burdel z korbka. :)

    Mnie też dziś odpowiedzieli, że termin wysłania potwierdzenia założenia
    lokaty, to cztery dni robocze.
    Kompletna amatorszczyzna. I rzeczywiście burdel.

  • 25. Data: 2013-01-07 11:59:34
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

> [...]
    > otrzymałem takiego maila, zamiast potwierdzenia złozenia wniosku.
    > Ale chociaż niby wszystko się zgadza, dalej nie dostałem prawidłowych

    No i doigrałem się. Już mnie tam nie chcą i moich pieniędzy też. I
    pies im mordę...... I .... im w d....

    "Gdańsk, dnia 07 stycznia 2013

    Meritum Bank ICB S.A z przykrością informuje, że złożona dyspozycja
    otwarcia lokaty nie może zostać zrealizowana.

    W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z
    Departamentem Obsługi Klientów i Partnerów pod numerem infolinii 0 801
    980 888 lub (058) 77 88 888 od poniedziałku do piątku w godzinach od
    8.00 do 21.00 lub w soboty i niedziele w godzinach od 9.00 do 17.00."

  • 26. Data: 2013-01-11 19:18:02
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    wiatrak napisał(a) w wiadomości: ...
    >Odbiło mi, żeby założyć lokaty w Meritum.
    >
    >30 grudnia.
    >Składam wniosek. Przychodzi mail, że ze względu na niezgodność danych
    >wniosek mój nie został zatwierdzony i wymaga uzgodnień telefonicznych.
    >Dzwonię. Miła pani informuje mnie, że niezgodność polega na tym, że ja w
    >swoim adresie wpisuję kod pocztowy z myślnikiem, a oni mają bez
    >myślnika. Ok, wniosek przepchnięty ręcznie.

    Wraca nowe?
    pl.biznes.banki 5 Mar 2010 12:25
    Temat: procedury Meritum
    czytaj pierwszy post