  • 1. Data: 2010-05-15 13:59:18
    Temat: Meritum Bank- co sądzicie?
    Od: "blast" <jureks77@BEZ___TEGOo2.pl>

    Mam pytanie o opinię o Meritum Bank, szczególnie o ich lokatę
    http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/lokata
    _internetowa_kapitalizacja_dzienna#r,main,selectedTa
    b=9032
    Przyznam że pierwszy raz spotkałem się z tym bankiem.

  • 2. Data: 2010-05-15 14:32:13
    Temat: Re: Meritum Bank- co sądzicie?
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    blast <jureks77@BEZ___TEGOo2.pl> napisał(a):

    > Mam pytanie o opinię o Meritum Bank, szczególnie o ich lokatę

    Miałem u nich lokatę internetową. Wszystko było w porządku, kasa z odsetkami
    wróciła terminowo na konto. Tyle że obecnie ich oferta w porównaniu do
    OpenFinance jest raczej mało zachęcająca.

  • 3. Data: 2010-05-15 14:46:50
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 15 Maj, 15:59, "blast" <jureks77@BEZ___TEGOo2.pl> wrote:
    > Mam pytanie o opinię o Meritum Bank, szczególnie o ich
    lokatęhttp://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/
    lokata_internetowa_kapi...
    > Przyznam że pierwszy raz spotkałem się z tym bankiem.

    Ja sadze, ze UKiK w koncy powinien sie wziac za te reklamy 6,9%*,
    7,7%* itd. Duza czcionka powinno byc niminalne oprocentowanie pa.
    Malymi moga sobie pisac o odpowiednikach z belka, bez belki itp.

    MK

  • 4. Data: 2010-05-15 16:27:46
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 10-05-15 16:32, Tomasz Opalski pisze:
    > Tyle że obecnie ich oferta w porównaniu do
    > OpenFinance jest raczej mało zachęcająca.

    Jeżeli bierzesz pod uwagę zrywalność lokaty to OF przegrywa na starcie.

    --
    Raf

  • 5. Data: 2010-05-15 17:07:46
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    Rafał <a...@m...invalid> napisał(a):

    > Jeżeli bierzesz pod uwagę zrywalność lokaty to OF przegrywa na starcie.

    Warunki za zerwanie rzeczywiście w OF są gorsze, tyle że 3-miesięczna w OF
    jest tylko o 0.1 słabsza niż 9 miesięczna w Meritum. Skracasz czas lokaty,
    zmniejszasz ryzyko zerwania. A poza tym jak masz naprawdę istotne zagrożenie
    że nie możesz zamrozić kasy na 3-6 miesięcy to lepiej ją wrzucić na
    oszczędnościowe do eurobanku. Zero kar, a oprocentowanie pomijalnie gorsze
    niż w Meritum na półrocznej. A w odwodzie jest jeszcze polbank, tyle że to
    już oferta dla twardzieli :^)

  • 6. Data: 2010-05-15 17:46:05
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 15 Maj, 19:07, "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl> wrote:

    > A w odwodzie jest jeszcze polbank, tyle że to
    > już oferta dla twardzieli :^)

    A mozesz cos wiecej, bo korzystam z ich uslug... Bede wdzieczny za
    szczegoly...

    MK

  • 7. Data: 2010-05-15 18:00:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@m...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jeżeli bierzesz pod uwagę zrywalność lokaty to OF przegrywa na starcie.

    bo?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

  • 8. Data: 2010-05-15 20:24:55
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message
    c.googlegroups.com...
> [...]
    > już oferta dla twardzieli :^)

    A mozesz cos wiecej, bo korzystam z ich uslug... Bede wdzieczny za

    Chyba ogladasz troche tv i widzisz co jest w Grecji, to czy nie skonczy sie
    to upadloscia jest porownywalne z gra w ruletke.
    jezeli do upadlosci dojdzie, to greckie banki beda mialy powazne problemy, w
    skrajnym przypadku upadek banku w Grecji skutkuje upadkiem Polbanku, jako
    odzialu banku greckiego. masz oczywiscie greckie gwarancje depozytow, ale
    mam watpliwosci, ile sa one warte w obliczu niewyplacalnosci calego
    greckiego panstwa.

  • 9. Data: 2010-05-15 20:45:44
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "blast" <jureks77@BEZ___TEGOo2.pl> wrote in message
> [...]
    _internetowa_kapitalizacja_dzienna#r,main,selectedTa
    b=9032
    > Przyznam że pierwszy raz spotkałem się z tym bankiem.

    Watek z 11.05- meritum konto zarabiajace, patrz moja odpowiedz.
    Link, ktory podajesz do lokat, tyczy sie tych zakladanych przez system bank.
    elekr, a nie strone z wnioskami, musisz naprzod otworzyc konto.

  • 10. Data: 2010-05-16 19:37:53
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 10-05-15 20:00, Budzik pisze:

    > bo?

    Bo całość odsetek, to nie maksymalnie 50zł. No chyba, że ktoś się lubuje
    w lokatach po 549,12 czy ile to tam było. I nie wierzę w to, że do końca
    roku w jakimkolwiek banku wzrośnie oprocentowanie. Raczej regularnie
    będzie lecieć na twarz.

    --
    Raf