  • Data: 2015-10-07 18:41:06
    Temat: Re: Meritum->Alior
    Od: peter <T...@n...nie.wiem> szukaj wiadomości tego autora

    Dominik & Co pisze:

    > To może i Ty dostaniesz jutro numerek :-)

    Po paru godzinach otrzymałem email ;

    Uprzejmie prosimy o zalogowanie się do bankowości elektronicznej Meritum Banku, gdzie

    czeka na Pana instrukcja logowania do systemu Alior Banku, która obowiązywać będzie
    od 26
    października br.

    Po kolejnych paru godzinach zalogowałem się. I nic. Ten sam baner co rano.

    Nie wiem co mnie jeszcze trzyma w tym sprzedajnym banku ;)

    --
    Peter