  • 1. Data: 2012-04-14 17:30:01
    Temat: Meritum - 9M, 6,6%
    Od: "Konfabulator" <w...@g...pl>

    Jakoś nie widziałem info na grupie.

    Meritum daje 6,6% na 9M:

    http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/meritu
    m-zysku#r,main,selectedTab=2154

  • 2. Data: 2012-04-14 22:29:29
    Temat: Re: Meritum - 9M, 6,6%
    Od: Oli <O...@a...com>

    Konfabulator napisał:
    > Jakoś nie widziałem info na grupie.
    >
    > Meritum daje 6,6% na 9M:

    sk..y , do 11.04 dawali 6.3% i dałem się nabrać
    Widać źle idzie zbiórka

    --
    Oli

  • 3. Data: 2012-04-14 22:41:32
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Oli <O...@a...com> wrote on 2012-04-14_22:29

    > sk..y , do 11.04 dawali 6.3% i dałem się nabrać

    Naiwnych - i tych, co ich kasa nie na lokacie leżąca w kieszeń
    pali - nie sieją :-(

    Mnie też wróciła kasa z lokat w FM, ale 12. i jeszcze nie miałem
    nic wybranego. Teraz szukam gdzie-by-tutaj...

    witrak()

  • 4. Data: 2012-04-15 08:49:13
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2012-04-14 22:29, Oli pisze:

    > sk..y , do 11.04 dawali 6.3% i dałem się nabrać

    Przelicz czy nie warto zerwać starej i założyć nowej.

  • 5. Data: 2012-04-15 08:53:12
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 15 Apr 2012 08:49:13 +0200, Bogdan B. napisał(a):

    > Przelicz czy nie warto zerwać starej i założyć nowej.

    9 m-c to strasznie długo, lepiej już zerwać lokatę i migrować z tym do
    BGŻo (6,5% dla nowych środków na KO) albo Aliora (lokata 6,2%) bo w obu
    przypadkach mam pełną swobodę w dysponowaniu środkami bez utraty odsetek.

    Xenocide

  • 6. Data: 2012-04-15 12:09:43
    Od: Oli <O...@a...com>

    Bogdan B. napisał:

    > Przelicz czy nie warto zerwać starej i założyć nowej.

    Zysk : 0.3%*9/12*0.81 = 0.18225%
    Strata : lokata opłacona 13.04, ew.zerwana 16.04 - 3dni
    6.3*3/365*0.81 = 0.04194 %
    Zarobek : 0.14031 %
    Gdyby to była lokata 1M na to już zrywam ( +1403 zł) ale to było tylko 4K i zarobię
    5.61 zł ;)

    Dodatkowe koszty :1. zerwanie 2. wysłanie pieniędzy do M 3.założenie nowej. Licząc
    średnio po 5 min => 15
    min =>1/4 godz. Niebieskie ptaki co stoją przy budce z piwem mają wyższe stawki
    godzinowe ;)

    --
    Oli

  • 7. Data: 2012-04-15 19:38:29
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >"Konfabulator" wrote
    >Jakoś nie widziałem info na grupie.
    >Meritum daje 6,6% na 9M:

    Dokładniej:
    "Klienci posiadający w Meritum Banku konto osobiste, którzy zdecydują się na
    jej założenie za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej otrzymają
    oprocentowanie 6,6 proc. w skali roku.
    W pozostałych przypadkach oprocentowanie wyniesie 6,5 proc. dla lokat o
    wartości poniżej 100 tys. zł i 6,6 proc. powyżej tej kwoty."

    Warto im tak "tańcować" z tym 0.1%? System transakcyjny testują?