  • 1. Data: 2012-04-13 20:38:10
    Temat: Konto walutowe z kartą płatniczą (USD)
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    Witam!

    Czy zna ktoś jakieś konto walutowe rozliczane w USD z kartą płatniczą za free?
    Ostatnio miałem w BZWBK, ale niestety w tym roku chcieli sobie pobrać 10USD za kartę
    (zgodnie z TOiP)...

  • 2. Data: 2012-04-13 22:08:49
    Temat: Re: Konto walutowe z kartą płatniczą (USD)
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 13 Apr 2012 11:38:10 -0700, Michal Pl napisał(a):

> [...]
    > free? Ostatnio miałem w BZWBK, ale niestety w tym roku chcieli sobie
    > pobrać 10USD za kartę (zgodnie z TOiP)...

    Stosunkowo niedawno (kilka tygodni temu) była właśnie o tym dyskusja.
    Poszukaj w archiwum.

    Xenocide

  • 3. Data: 2012-04-14 10:30:49
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    xbartx <b...@h...net> wrote on 2012-04-13_22:08

    > Stosunkowo niedawno (kilka tygodni temu) była właśnie o tym dyskusja.
    > Poszukaj w archiwum.

    xbartx, litości!
    Mogłeś mu przynajmniej napisać czy jest, czy nie ma...

    witrak()

  • 4. Data: 2012-04-14 16:47:12
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 14 Apr 2012 10:30:49 +0200, witrak() napisał(a):

    > xbartx, litości!
    > Mogłeś mu przynajmniej napisać czy jest, czy nie ma...

    Jakbym pamiętał to bym napisał he he poza tym chyba nie jest tak ciężko
    wpisać do wyszukiwarki magiczne słowo: USD ;)

    Xenocide

  • 5. Data: 2012-04-14 19:43:47
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    Pytanie jest tak sobie postawione, bo w życiu okaże się, że ważniejsze jest
    jakiej sieci, czy można płacić przez internet i czy udaje się płacić za
    granicą (bez odrzucania transakcji), nie mówiąc o odsetkach od tych USD.

  • 6. Data: 2012-04-14 21:12:45
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    W dniu sobota, 14 kwietnia 2012 19:43:47 UTC+2 użytkownik _ąćęłńóśźż. napisał:
> [...]
    > jakiej sieci, czy można płacić przez internet i czy udaje się płacić za
    > granicą (bez odrzucania transakcji), nie mówiąc o odsetkach od tych USD.

    W moim pytaniu chodziło o konto wyłącznie do płatności w USD na eBayu itp. :).
    Przeszukałem i najtańszy jednak jest BZWBK z tą opłatą za kolejne lata w wysokości
    10 dolców. Ponieważ cinkciarz, oferuje kartę przed płaconą, która uniemożliwia
    ChargeBacki, a niekiedy to się przydaje, jak się płaci z usługi na zagranicznych
    stronach.

  • 7. Data: 2012-04-15 08:51:08
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 14 Apr 2012 12:12:45 -0700, Michal Pl napisał(a):

> [...]
    > przed płaconą, która uniemożliwia ChargeBacki, a niekiedy to się
    > przydaje, jak się płaci z usługi na zagranicznych stronach.

    Jeżeli nie zarabiasz w USD to chyba lepiej do płacenia na ebay (obojętnie
    jakim) będzie służyła jakaś karta z Polbanku (najlepiej VISA) albo
    ewentualnie MC. Jak jeszcze do tego dorzucisz cashback dla VISA Gold albo
    MC T-mobile to ciężko jest coś takiego pobić nawet przez cinkciarza albo
    walutomat.

    Xenocide

  • 8. Data: 2012-04-15 10:02:05
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    W dniu niedziela, 15 kwietnia 2012 08:51:08 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:

> [...]
    > walutomat.
    >

    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough

    dzięki za informację :)