  • 1. Data: 2012-04-13 22:00:30
    Temat: Raiffaisen wisienkowy na Motorolę Defy plus
    Od: " " <a...@g...pl>

    Załapałem się na ich promocję... zastanawiam się czy ich aplikacja będzie
    chodziła na Motoroli Defy Plus (MB526)... Na liście
    www.mobilnybank.pl/dostepne-telefony jest podany tylko poprzedni model
    Motoroli, czyli Defy (czyli MB525). Czy ta aplikacja będzie chodzić na nowszym
    telefonie? A może ktoś wypróbował?

  • 2. Data: 2012-04-14 00:05:23
    Temat: Re: Raiffaisen wisienkowy na Motorolę Defy plus
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <a...@g...pl> jma0ku$6pr$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > Motoroli, czyli Defy (czyli MB525). Czy ta aplikacja będzie chodzić na nowszym

    A to nie jest tak, że na tej stronie są jadowite
    jary, zaś Ty chcesz aplikację na Androida stąd?

    https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.ele
    ader.mobilebanking.raiffeisen&feature=search_result#
    ?t=W251bGwsMSwyLDEsImV1LmVsZWFkZXIubW9iaWxlYmFua2luZ
    y5yYWlmZmVpc2VuIl0.

    Pytam, dociekam, pracuję niejako za bank.

    Do mnie RB miał dzwonić o 11:30, czekałem do 16,
    kiedy to bez powodzenia starałem się zalogować,
    aby złożyć pisemną reklamację... I właśnie wtedy
    RB przysłał SMS obwieszczający, iż moja reklamacja
    będzie rozpatrywana...

    Chyba o 11 dowiedziałem się, że aplikacja na Nokię, ze
    strony, na którą Ty powołujesz się nieco wyżej w tym
    poście, ma błąd i potrzebna jest inna aplikacja.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2012-04-14 10:31:41
    Od: " " <a...@g...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

> [...]
    ader.mobilebanking.raiffeisen&feature=search_result#
    ?t=W251bGwsMSwyLDEsImV1LmVsZWFkZXIubW9iaWxlYmFua2luZ

    Dzięki za ten adresik - chociaż czy nie powinno się ściągać takich rzeczy
    raczej ze strony Raiffeisena?

    > Chyba o 11 dowiedziałem się, że aplikacja na Nokię, ze
    > strony, na którą Ty powołujesz się nieco wyżej w tym
    > poście, ma błąd i potrzebna jest inna aplikacja.

    A jaką masz Nokię?

    Wygląda na to, że ten cały "mobilny bank" Raiffeisena to straszna kicha - po
    prostu niedoróbka, a my za 200 zł mamy robić za testerów. ;-) Na stronie,
    którą podałeś, jest opinia: "Aplikacja nie działa na Samsunu Galaxy Ace - nie
    można zlecić przelewu z listy odbiorców. Przelewy niby są zlecane ale nie są
    realizowane. Infolinia twierdzi, że znają problem." A przecież Ace jest jednym
    z najpopularniejszych telefonów w Polsce...

    A może stworzylibyśmy listę modeli telefonów, na których mobilny bank
    Raiffeisena DZIAŁA?

  • 4. Data: 2012-04-14 14:35:34
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A może stworzylibyśmy listę modeli telefonów, na których mobilny bank
    > Raiffeisena DZIAŁA?

    Modele sprawdzone u mnie :
    Samsung (java)
    -----------------------
    F480 - TAK
    L760 - NIE
    D600E - NIE

    HTC Wildfire S - TAK
    --------------------------

    Ipad2 - "podobno" dziala

    Pozdro

  • 5. Data: 2012-04-14 14:41:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <a...@g...pl> news:jmbcld$dnl$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    y5yYWlmZmVpc2VuIl0.

    > Dzięki za ten adresik - chociaż czy nie powinno się ściągać takich rzeczy

    :)

    > A jaką masz Nokię?

    Mam dodyspozycji 5 telefonów Nokii. W kieszeni noszę 3110c.

    > Wygląda na to, że ten cały "mobilny bank" Raiffeisena to straszna kicha - po
    > prostu niedoróbka, a my za 200 zł mamy robić za testerów. ;-)

    Nie przesadzaj -- nie jest aż tak dobrze. Dostaniemy te
    2 stówy dopiero wtedy, gdy nasze testy dadzą dobry rezultat,

    > Na stronie, którą podałeś, jest opinia: "Aplikacja nie działa na
    > Samsunu Galaxy Ace - nie można zlecić przelewu z listy odbiorców.

    Czyli na Galaxego mnie nie stać. :(

    > Przelewy niby są zlecane ale nie są
    > realizowane. Infolinia twierdzi, że znają problem."
    > A przecież Ace jest jednym z najpopularniejszych telefonów w Polsce...

    Widziałem niedawno jakiegoś Samsunga. Po prostu cudo, ale drogie.
    Jeśli Manta wejdzie swymi usługo=produktami, być może tablety
    stanieją szokująco. :)

    http://techmobile.pl/2012/02/manta-mobile-z-darmowym
    -internetem-na-zawsze/

    Polska firma Manta Multimedia, producent i dystrybutor elektroniki użytkowe
    zamierza przedstawić nową ofertę tabletów z dołączonymi kartami SIM
    umożliwiającymi
    bezterminowe, darmowe korzystanie z Internetu za pośrednictw sieci Manta Mobile,
    której założeniem ma być wspieranie sprzedaży tabletów.

    > A może stworzylibyśmy listę modeli telefonów, na których mobilny bank
    > Raiffeisena DZIAŁA?

    Pan Sowa jako pierwszy, Waldek (ciekawe, gdzie on testował tę masę) jako kolejny...
    Też myślę, że to nie jest złe, abyśmy spisali modele telefonów i tabletów, na których
    te aplikacje działają poprawnie. Ostatecznie te 200 złotych do czegoś nas
    zobowiązuje.
    Na razie ja niestety jestem do tyłu o rozmowy telefoniczne, wizytę w banku, czas...

    A w TV białostockiej pokazuję, że teraz biznesmen (wzorem Ojca Biznesmena)
    ma dostać szmal, zwolnienie z podatków, drogi dojazdowe, uzbrojenie terenu
    przekazanego rzecz jasna za free... Trzeba się upominać o swoje!!! Komuny
    już nie ma -- teraz jest rozdawnictwo zdecentralizowane, to znaczy miastowe...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2012-04-14 15:34:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jmbqum$qec$...@n...news.atman.pl

    > Modele sprawdzone u mnie :
    > Samsung (java)
    > -----------------------
    > F480 - TAK
    > L760 - NIE
    > D600E - NIE

    > HTC Wildfire S - TAK
    > --------------------------

    > Ipad2 - "podobno" dziala

    Imponujące wyniki!! 50%!!!
    A dlaczego te trzy są oddzielone od czwartego?

    U mnie na razie zerowa skuteczność. Czekam na interwencję
    z banku. Następny razem chyba Rajfi będzie musiał dać nie
    200 złotych, ale 500, aby skusić do czegokolwiek.

    Ale skoro na tych dwóch masz możliwość lania -- w razie
    czego będę mógł zatrudnić Cię jako podwykonawcę? Wiesz, na
    tym polega rozwój, budowa cywilizacji ludzkiej, specjalizacja...

    Ja (jako biznesmen) dostaję zlecenie i szukam pracowników bądź podwykonawców...
    Mogę nawet za Ciebie zapłacić podatki i ZU, o ile dasz mi na to pieniądze. ;)

    Ale pamiętaj, abyś osobom trzecim nie udostępniał TPINu!!!

    -=-

    Picie mleka wyszło mi bokiem... Urodziło się takie wypasione dziecko...
    Zebra po prostu... I kolejna świnka... Sam jestem sobie winny (i piwny?)
    bo jednak tym świniom stworzyłem specjalne warunki, zwiększające płodność...

    Ale kocham wszystkie dzieci!!! [bo każde zwiększa moje zyski -- ludzie
    lubią małe/młode zwierzaki] Ale dziewczyna, którą zatrudniam, nie jest
    dobrą pracowniczką... Takie czasy... Teraz o dobrego pracownika trudno...
    Przychodzi taka zaraz po szkole, nic nie umie a chce diamentów!!! A tu
    trzeba sumienności, trzeba pozyskać klientów, opiekować się zwierzakami...

    Gdy sam nie pracuję -- liczba klientów spada, wraz z tym spadkiem maleją
    przychody... Takie życie... Włóczy się taka po całym ZOO, a tymczasem
    głodne zwierzaki aż wrzeszczą z bólu... Odwiedzający moje ZOO nie lubią
    tego... A mało zwiedzających, to mało pieniędzy... Och, gdybym miał
    pieniądze... Może udam się w pokorze do prezydenta, Pana, Lorda itd.
    Tadeusza Truskolaskiego z prośbą o dofinansowanie... Toż opiekuję się
    zwierzakami, daję pracę, czynię dobro, dbam o kulturę i o gatunki...
    Dużo nie chcę -- starczy kilka milionów złotych. Głownie na dzieci,
    bo stale staram się o potomstwo...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-04-14 17:03:48
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jmbraf$5n8$1@inews.gazeta.pl...

    > Pan Sowa jako pierwszy, Waldek (ciekawe, gdzie on testował tę masę) jako
    > kolejny...

    Mam jeszcze Sams. U900 :) ale chwilowo jest na wyjezdzie

    Podreczylem troche VM z androidem w wersj. 2.2 i najnowszej 4
    niestety, problem jest ten ze Rafi odsyla do google.play
    a stamtad nie da sie pobrac na "inne" urzadzenie :]
    Gdyby byl dostep do pobrania pliku androidowego bezposrednio,
    to pewnie by poszlo bez klopotu.

    Co do obslugi roznych kont z tego samego fona (ew. "usluga" dla Leszka)
    problem jest taki ze Rafi daje mozliwosc skorzystania z 3 urzadzen do
    jednego konta.
    Podczas autoryzacji urzadzenia na konkretnym koncie generuje sie ID (blokuje
    1 pozycje)
    aby zawalczyc z innym kontem trzeba odinstalowac aplikacje i ponownie ja
    autoryzowac
    wiec mamy zajeta 2 pozycje (ID nie jest takie samo przy ponownej
    autoryzacji)
    Tak wiec jest problem aby obskoczyc jedna sluchawka kilka kont :]

    - Ja juz swoj limit wyczerpalem :))) pewnie moga to wyczyscic z poziomu
    banku,
    jednak kontakt z "czynnikiem bialkowym" jakos mnie malo pociaga

    OK - skoro tak ... zawsze mozna znalezc kumpla z kompatybilnym telefonem
    dla ktorego goscinne posadzenie na 2 m-ce aplikacji
    nie bedzie stanowilo wielkiego problemu ;)
    - z reszta i tak dostep do aplikacja jest zabezpieczony haslem 8 do 12 cyfr
    a mozna tez "kanal mobilny" zablokowac z poziomu www

  • 8. Data: 2012-04-14 17:22:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jmc3kk$41p$...@n...news.atman.pl

    > Mam jeszcze Sams. U900 :) ale chwilowo jest na wyjezdzie

    [ciekawe, dokąd wyjechała... hm... może dał teściowej,
    zamiast tej młodszej? zaraz zobaczę w szklanej kuli,
    jaki to telefon -- teściowej by nie dał dobrego...
    ale i młodej nie musi dawać posagu... skoro jest dziewicą..]

    > Podreczylem troche VM z androidem w wersj. 2.2 i najnowszej 4
    > niestety, problem jest ten ze Rafi odsyla do google.play

    Czyli jednak Rajfi odsyła do google.play?

    > a stamtad nie da sie pobrac na "inne" urzadzenie :]
    > Gdyby byl dostep do pobrania pliku androidowego bezposrednio,
    > to pewnie by poszlo bez klopotu.

    Szybko myślisz. ;)

    > Co do obslugi roznych kont z tego samego fona (ew. "usluga" dla Leszka)
    > problem jest taki ze Rafi daje mozliwosc skorzystania z 3 urzadzen do jednego
    konta.

    Natomiast nie ma ograniczenia typu -- z jednego telefonu tylko 3 konta.

    > Podczas autoryzacji urzadzenia na konkretnym koncie generuje sie ID (blokuje 1
    pozycje)

    I później tego nie można odplątać?

    > aby zawalczyc z innym kontem trzeba odinstalowac aplikacje i ponownie ja
    autoryzowac
    > wiec mamy zajeta 2 pozycje (ID nie jest takie samo przy ponownej autoryzacji)

    Aha... To kłopot...

    > Tak wiec jest problem aby obskoczyc jedna sluchawka kilka kont :]

    Jest, jest.

    Waldek, Eneuel, młoda, młodsza, inna
    Waldek, Eneuel, młoda, młodsza, inna

    I masz jeszcze jedną szansę dla każdego.

    Bo chyba nie musisz używać na co dzień tej aplikacji,
    z którą problemów tyle, ile kiedyś z Polbankowym certyfikatami. :)

    Ważne, żeby w telefonie niczego aplikacja nie ustawiała na ,,stałe''.

    > - Ja juz swoj limit wyczerpalem :))) pewnie moga to wyczyscic z poziomu banku,

    No właśnie -- wyczyszczą czy nie?
    IMO wystarczy zresetować ;) hasło, czyli nadać TPIN jako hasło.

    > jednak kontakt z "czynnikiem bialkowym" jakos mnie malo pociaga

    Nie lubisz białka? A żółtkiem? Wkrótce będzie żółtków u nas cała masa.
    Ktoś musi kupować mieszkania, których budowanie nie ustaje, choć od
    20 lat Polaków nie przybywa...

> [...]
    > - z reszta i tak dostep do aplikacja jest zabezpieczony haslem 8 do 12 cyfr
    > a mozna tez "kanal mobilny" zablokowac z poziomu www

    Można.

    -=-

    Obskakujesz jednym telefonem wszystkie konta, za każdym razem od nowa instalując
    tę aplikację na telefonie i aktywując tę aplikację w banku. Tak mija jeden miesiąc,
    po którym to powtarzasz. Telefon jest cierpliwy, zaś w banku masz aż 3 aktywacje,
    gdy potrzebujesz tylko 2, bo tylko 2 razy zlecasz z każdego konta.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2012-04-15 21:45:20
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Waldek" <m...@n...dam> napisał w wiadomości

    > Modele sprawdzone u mnie :
    > Samsung (java)
    > -----------------------
    > F480 - TAK
    > L760 - NIE
    > D600E - NIE
    Z620 - NIE

    > HTC Wildfire S - TAK
    > --------------------------
    >
    > Ipad2 - "podobno" dziala

    Wiec kto "zajumal" parowki ?
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=ykxt8sxeI5A#t=75s

  • 10. Data: 2012-04-16 09:09:10
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-04-14 14:35, Waldek pisze:

    > Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Modele sprawdzone u mnie :
    > Samsung (java)
    > -----------------------
    > F480 - TAK
    > L760 - NIE
    > D600E - NIE
    >
    > HTC Wildfire S - TAK
    >
    > Ipad2 - "podobno" dziala

    mi na nokii e52 udalo sie zrealizowac 2 przelewy za jednym razem
    a pozniej z konta zony juz nie. zostaly dodany do przelewow planowanych
    i juz nie wyszly

    pawlin