  • 11. Data: 2004-07-07 11:32:21
    Temat: Re: Mbank - Euronet, czy to nie normalne złodziejstwo ??
    Od: "Cubol" <cubol@_nospam.poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:ccgmfj$o5k$1@news.onet.pl...

    > a nie - po prostu tak tam grzeje mu w miejscu pracy, ze pozniej pisze to
    co
    > pisze ;)

    Ło matko.... no już dobra dobra... jacy Wy wszyscy jesteście skorzy do
    oddawania swoich pieniędzy...
    po prostu wydawało mi się że pewne rzeczy nie powinny być płatne. Czy to że
    coś jest regułą oznacza, że tak powinno być i nie można się czepić ?? ;)
    BTW moja żona ma konto w mBanku...więc nie jestem bezinteresownie
    troskliwy... ;)
    A złotówka za to i za tamto... w sumie nic... przecież nie chodzi o kwotę...
    tylko o zasadę... Czy w opłacie za obsługę rachunku nie powinny być takie
    rzeczy wzięte pod uwagę. ?? Że mam WAP i SMS ?? A jeśli nie korzystam z
    telefonu komórkowego ?? Bo jestem biedny nie stać mnie i mam jedynie 700 zł
    pensji ?? To bank ma mnie za to karać jak chcę przez bankomat sprawdzić
    saldo konta ?? Eeeh.... Ale dobra...szkoda zaśmiecać grupę...bo widzę że
    tylko ROTFLE i inne PLONKI na mnie polecą ;)....EOT

    Pozdr

    Cubol

  • 12. Data: 2004-07-07 11:34:55
    Od: Maciej Frączek <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cubol" <cubol@_nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > To bank ma mnie za to karać jak chcę przez bankomat sprawdzić
    > saldo konta ??

    nie było - ok
    jest ale płatne - źle

    i kto tu pił ?

    --
    Maciej

  • 13. Data: 2004-07-07 11:35:54
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Cubol <cubol@_nospam.poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    > jak chcę przez bankomat sprawdzić saldo konta ?? Eeeh.... Ale
    > dobra...szkoda zaśmiecać grupę...bo widzę że tylko ROTFLE i inne

    ejjj no. Przesadziles nazywajac to zlodziejstwem - do tej pory tej uslugi
    nie bylo i ludzie jakos sobie radzili.
    A jak zarabiasz 700 zl to mozesz isc do banku, ktory taka opcje daje ci za
    free, ale za to ma platne konto.

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 14. Data: 2004-07-07 11:37:47
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) Cubol zapodał(a):
    > Witam...
    >
    > Od jakiego? czasu w sieci Euronet klienci mBanku mog? sprawdzić saldo
    > swojego konta (bez wypłacania pieniędzy)...tylko że mBank pobiera za to
    > opłatę 1 zł...
    > To zwykłe złodziejstwo jak dla mnie... ! Jeszcze nie widziałem żeby jaki?
    > bank pobierał opłaty za to że sprawdzam saldo swojego konta w
    > bankomacie....

    Ja lepszy numer w wykonaniu mBanku wczoraj miałem...
    Ty wiesz? Wypłaciłemz bankomatu 200zł, 'wchodzę' dzisiaj przez
    stronę internetową obejrzeć rachunek a tam: nie ma tych 200zł!

    ps. niezła podpucha: _darmowa_ usługa
    to korzystanie przez internet- naciągacze... pewnie mają umowę z tpsa,
    bo ja właśnie korzystam z tego providiera

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 15. Data: 2004-07-07 12:00:39
    Od: "Lelek" <l...@g...pl>

    > A jak zarabiasz 700 zl to mozesz isc do banku, ktory taka opcje daje ci za
    > free, ale za to ma platne konto.

    Lub po prostu zadzwonic na mLinie ze stacjonarnego telefonu i bedziesz mogl
    sprawdzic za 35gr salda wszystkich swoich kont w mBanku...

    Pozdrv

    lelek

  • 16. Data: 2004-07-07 12:25:12
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > A jak zarabiasz 700 zl to mozesz isc do banku, ktory taka opcje daje ci za
    > free, ale za to ma platne konto.

    Czytam, czytam i nie widzę związku?? Dlaczego 700?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    GG 9304589

  • 17. Data: 2004-07-07 13:42:27
    Od: "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl>

    Znany(a) niektórym Cubol, o bladym poranku, olśniony(a), napisał(a):

    > Bo jestem biedny nie
    > stać mnie i mam jedynie 700 zł pensji ?? To bank ma mnie za to karać
    > jak chcę przez bankomat sprawdzić saldo konta ??

    Hmm, jak masz 700 zł pensji, to za dużo do sprawdzania nie masz... Chyba
    że się cierpi na natręctwo upewniania się co chwilę, czy na pewno jest
    tam te moje 700 zł, a potem, czy na pewno go tam nie ma... ;-) Bo
    inaczej, to chyba można się bez tej uslugi obyć?

    --
    woy

    'Jak pokazują badania, 50% Polaków nie ma pojęcia,
    że stanowi połowę społeczeństwa' [(c) K. Janicki, Piwnica]

  • 18. Data: 2004-07-07 18:08:23
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Cubol napisał(a):

    > Witam...
    >
    > Od jakiegoś czasu w sieci Euronet klienci mBanku mogą sprawdzić saldo
    > swojego konta (bez wypłacania pieniędzy)...tylko że mBank pobiera za to
    > opłatę 1 zł...

    Dokładnie. Bardzo fajne :)

    > To zwykłe złodziejstwo jak dla mnie... !

    Naprawdę? Zaskoczyli Cię, że to kosztuje? Trąbili o tym odpowiednio
    wcześniej, ale widocznie Pan Hrabia przebywał wtedy za granicą ;)

    >Jeszcze nie widziałem żeby jakiś
    > bank pobierał opłaty za to że sprawdzam saldo swojego konta w bankomacie....

    No widzisz. Nauczyłeś się czegoś nowego, że w biznesie zawsze coś musi
    kosztować i jak się komuś nie podoba to nie musi z tego korzystać. Wolna
    wola.

    > Cubol (na szczęście klient innego banku ;) )

    Na szczęście dla Mbanku :))

    Skoro nie masz konta w Mbanku to o co drzesz szaty? Czegoś tu nie
    rozumiem....

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 19. Data: 2004-07-09 03:46:08
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Ja lepszy numer w wykonaniu mBanku wczoraj miałem...
    > Ty wiesz? Wypłaciłemz bankomatu 200zł, 'wchodzę' dzisiaj przez
    > stronę internetową obejrzeć rachunek a tam: nie ma tych 200zł!

    A przeciez jest napisane, ze wyplaty z euronetu sa za darmo :P

    Wojtek

  • 20. Data: 2004-07-09 07:19:55
    Od: s...@p...onet.pl

    > ejjj no. Przesadziles nazywajac to zlodziejstwem

    Wcale nie przesadził. Wszystkie banki tylko patrzą jakby tu skubnąć swoich
    klientów - taka branża :)