  • 1. Data: 2010-01-25 11:36:01
    Temat: [BZWBK] MasterCard Prepaid - jest juz w ofercie
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Witam!

    http://indywidualni.bzwbk.pl/karty/przedplacone-pre-
    paid/zblizeniowa-z-doladowaniem/karta-zblizeniowa-z-
    doladowaniem.html

    Ciekawe jak bedzie rozpoznawana przez Ryanaira...

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 2. Data: 2010-01-25 11:48:19
    Temat: Re: MasterCard Prepaid - jest juz w ofercie
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 25 Sty, 12:36, "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl> wrote:

    > http://indywidualni.bzwbk.pl/karty/przedplacone-pre-
    paid/zblizeniowa-...

    z tego co widzę to poważnym brakiem jest brak podglądu w rachunek
    karty on-line.
    Nie ma chyba także możliwości odzyskania końcówki wpłaconej na kartę w
    sensowny sposób (np. przelewem). Więc chyba lepiej zrobic sobie kartę
    przedpłaconą wykorzystując rachunek w jakimś banku + zwykłą kartę do
    tego rachunku...

  • 3. Data: 2010-01-25 11:58:02
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 25 Sty, 12:48, Krzysiek <k...@o...pl> wrote:

> [...]
    > sensowny sposób (np. przelewem). Więc chyba lepiej zrobic sobie kartę
    > przedpłaconą wykorzystując rachunek w jakimś banku + zwykłą kartę do

    Karta chyba ma ograniczenie co do wysokości transakcji i wysokości
    zgromadzonych środków.
    Końcówkę środków można odzyskać np. poprzez ładowanie telefonu pre-
    paid albo konta Allegro.
    Ale to nie do końca gotówka....
    Kartę mam od ponad roku chyba, udało mi się kilkakrotnie zapłacić nią
    w terminalach bezstykowych.

  • 4. Data: 2010-01-25 12:02:44
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    [...]
    > Kartę mam od ponad roku chyba, udało mi się kilkakrotnie zapłacić nią
    > w terminalach bezstykowych.

    Od roku?
    To chyba Maestro ale nie MasterCard.
    MC pojawil sie w ofercie BZWBK dopiero teraz.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 5. Data: 2010-01-25 12:15:03
    Temat: Re: [BZWBK] MasterCard Prepaid - jest juz w ofercie
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > http://indywidualni.bzwbk.pl/karty/przedplacone-pre-
    paid/zblizeniowa-z-doladowaniem/karta-zblizeniowa-z-
    doladowaniem.html

    Ale jeszcze nie można jej kupić. Zresztą jej TOiP jest dosyć dziwna. Wysoka
    opłata za korzystanie z bankomatów (nawet sprawdzenie salda).

    Problem z końcówką - no ale można dosłać brakującą kwotę i wydać na coś co
    do grosza.

  • 6. Data: 2010-01-25 13:10:28
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 25 Sty, 13:15, "corner" <c...@i...TOTEZpl> wrote:

    Tylko jak sprawdzic brakujaca kwote jesli w necie sie nie da a w
    bankomacie platne?

  • 7. Data: 2010-01-25 13:25:50
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Uzytkownik "Krzysiek" <k...@o...pl> napisal w wiadomosci
    d.googlegroups.com...

    > Tylko jak sprawdzic brakujaca kwote jesli w necie sie nie da a w
    > bankomacie platne?

    Zadzwonic na infolinie.

  • 8. Data: 2010-01-25 14:00:30
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    W dniu 2010-01-25 12:36, Prof_Ex pisze:

    > http://indywidualni.bzwbk.pl/karty/przedplacone-pre-
    paid/zblizeniowa-z-doladowaniem/karta-zblizeniowa-z-
    doladowaniem.html

    "Karty przedpłacone MasterCard PayPass już wkrótce dostępne będą w
    Premiumshop24 oraz w placówkach Banku Zachodniego WBK"

    Jaki to ma zwiazek z temate?

  • 9. Data: 2010-01-25 14:27:28
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 25 Sty, 13:02, "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Od roku?
    > To chyba Maestro ale nie MasterCard.
    > MC pojawil sie w ofercie BZWBK dopiero teraz.

    Tak, Maestro :)

  • 10. Data: 2010-01-25 14:28:13

    On 25 Sty, 14:10, Krzysiek <k...@o...pl> wrote:
    > On 25 Sty, 13:15, "corner" <c...@i...TOTEZpl> wrote:
    >
    > Tylko jak sprawdzic brakujaca kwote jesli w necie sie nie da a w
    > bankomacie platne?

    Wysyła się SMS pod numer 2424.
    Usługa jest opisana na stronie Banku.