  • 1. Data: 2005-03-12 21:57:05
    Temat: Marża przy kredytach walutowcyh
    Od: "Kamil Kosiński" <k...@...tak.dalej>

    Jakie są marże banków przy kreytach hipotecznych opartych o LIBOR i EURIBOR?

  • 2. Data: 2005-03-12 23:19:38
    Temat: Re: Marża przy kredytach walutowcyh
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-03-12 22:57, Użytkownik Kamil Kosiński napisał:
    > Jakie są marże banków przy kreytach hipotecznych opartych o LIBOR i EURIBOR?

    Różne (a tak poważnie, zależą od okresu kredytowania, wkładu własnego,
    kwoty kredytu itp. itd.).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2005-03-13 07:32:08
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Różne (a tak poważnie, zależą od okresu kredytowania, wkładu własnego,
    > kwoty kredytu itp. itd.).

    I do tego nie podaje się ich zazwyczaj do publicznej wiadomości.

    Darek

  • 4. Data: 2005-03-13 08:15:46
    Od: "Kamil Kosiński" <k...@...tak.dalej>

    "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> wrote in message

    > I do tego nie podaje się ich zazwyczaj do publicznej wiadomości.
    >
    > Darek

    Właśnie dlatego pytam. W umowach chyba się je podaje. WIęc może by się
    wypowiedział ktoś kto zaciągnął taki kredyt.

  • 5. Data: 2005-03-13 08:30:51
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Kamil Kosiński napisał(a):

    > Właśnie dlatego pytam. W umowach chyba się je podaje. WIęc może by się
    > wypowiedział ktoś kto zaciągnął taki kredyt.

    To może Ty najpierw się wypowiedz bardziej szczegółowo, bo inaczej
    odpowiedź z mojej strony będzie wyglądała "marża wynosi 0,5 - 3,5%"
    (przykładowo).

    p.
    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 6. Data: 2005-03-13 10:26:07
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Kosiński" <k...@...tak.dalej> napisał w wiadomości
    > Jakie są marże banków przy kreytach hipotecznych opartych o LIBOR i
    > EURIBOR?

    Wystarczy spojrzeć na strony banków. Często podane jest oprocentowanie jako
    LIBOR + marża. Tak jest np. w Millennium, PKO BP, BZ WBK.