  • 1. Data: 2008-09-26 08:04:34
    Temat: Mamy newego lidera - Nordea i 10% na lokacie!
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    http://prnews.pl/hydepark/10-na-3-miesiecznej-lokaci
    e-w-nordea-banku-33713.html

    oczywiscie nic za darmo:

    "Lokatę będzie można założyć tylko w placówce (znaczy się bank chce
    zwiększyć ruch w oddziałach) i będzie ona dostępna tylko dla osób, które
    mają (lub założą) rachunek Spektrum lub Nordea oraz jednocześnie Progres.
    Jednym słowem - jeśli chcesz lokatę na 10%, musisz założyć płatny rachunek
    osobisty, a do tego konto oszczędnościowe Progres."

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2008-09-26 08:23:57
    Temat: Re: Mamy newego lidera - Nordea i 10% na lokacie!
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    RobertS wrote:
> [...]
    > jednocześnie Progres. Jednym słowem - jeśli chcesz lokatę na 10%,
    > musisz założyć płatny rachunek osobisty, a do tego konto

    eno to sie oplaca? Koszty rachunku (nie wiem) pewnie kilka zl raptem a daja
    10%...

    zobaczymy, klnalem ze ING juz zamknelo lokate a tu :D

  • 3. Data: 2008-09-26 08:33:36
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Wrz, 10:23, "Koteczek" <n...@s...org> wrote:
    ie-w-nordea-banku-...

    > eno to sie oplaca? Koszty rachunku (nie wiem) pewnie kilka zl raptem a daja
    > 10%...
    >
    > zobaczymy, klnalem ze ING juz zamknelo lokate a tu :D

    Jeszcze jakies platne ubezpieczenia, a 10% to od ilus tam tysiecy.sa
    przedzialy z roznym oprocentowaniem.

    Chwyt reklamowy
    dlatego oddzial, zeby te ubezpieczenia popodpisywac.

  • 4. Data: 2008-09-26 09:12:10
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    > Chwyt reklamowy
    > dlatego oddzial, zeby te ubezpieczenia popodpisywac.

    kij im w d... i oko.

    Efektywnie ile wyjdzie na 3mc? Pewnie z 10% zrobi sie < 8 ...

    ING mial bez haczykow z tego co wiem...

  • 5. Data: 2008-09-26 09:14:18
    Od: Boguś <t...@w...pl>

    Użytkownik krzysztofsf napisał:

    e-w-nordea-banku-...

    żeby to przeczytaś to trzeba zgodzić na dostawę ich newsletera. Ja się
    nie godzę więc nie przeczytałem

    i do tego trzeba zadeklarować comiesięczne wpływy w wysokości 1500 zł
    bo inaczej są spore opłaty ale dokładnie jakie nie wiem bo ich TOiP to
    ponad 1M.

    > Jeszcze jakies platne ubezpieczenia, a 10% to od ilus tam tysiecy.sa
    > przedzialy z roznym oprocentowaniem.

    To przeczytałeś na prnews ?, bo na stronie nordei nie ma nawet
    informacji o tej lokacie, Jest tylko lokata promocyjna tylko po 6.3%

    aaa, jest tez Nordea Hit 15% (przy kwocie 110Kzł) ta ma być to? sam
    sobie odpowiem - nie , to w ramach Nordea Inwestor (a tam nieźle można
    stracić)

    --
    Boguś

  • 6. Data: 2008-09-26 09:50:37
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Wrz, 11:14, Boguś <t...@w...pl> wrote:

    > aaa, jest tez Nordea Hit 15% (przy kwocie 110Kzł) ta ma być to? sam
    > sobie odpowiem - nie , to w ramach Nordea Inwestor (a tam nieźle można
    > stracić)

    Pelny tekst dali tutaj

    Faktycznie inny produkt

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Nordea-Banku-oferuje
    -10-na-3-miesiecznej-lokacie-1836673.html

  • 7. Data: 2008-09-26 10:26:20
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jednym słowem - jeśli chcesz lokatę na 10%, musisz założyć płatny rachunek
    > osobisty, a do tego konto oszczędnościowe Progres."

    zeby zalozyc lokate trzeba wykupic obowiazkowo tez inny produkt? Taka
    sprzedaz wiazana, ktora jest nielegalna? UOKIK powinien sie tym zajac.

  • 8. Data: 2008-09-26 11:33:23
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "sensei"
    e-w-nordea-banku-33713.html

    > zeby zalozyc lokate trzeba wykupic obowiazkowo tez inny produkt? Taka
    > sprzedaz wiazana, ktora jest nielegalna? UOKIK powinien sie tym zajac.

    i na dodatek max kwota lokaty to 10tys. PLN,
    co daje po 3 mies. zysk 40zl w stosunku do lokaty 8%
    *** blad ***

  • 9. Data: 2008-09-26 12:05:35
    Od: "Marynarz" <P...@p...onet.pl>

> [...]
    > Jednym słowem - jeśli chcesz lokatę na 10%, musisz założyć płatny rachunek
    > osobisty, a do tego konto oszczędnościowe Progres."

    w PKO 10.5 ale na 1.5 roku.

  • 10. Data: 2008-09-26 13:30:30
    Od: "q...@x...gazeta.pl" <q...@x...gazeta.pl>

    > w PKO 10.5 ale na 1.5 roku.