  • 41. Data: 2003-02-28 16:17:25
    Temat: Re: Mam juz dostep przez Millenet
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> wrote in message
    news:Pine.LNX.4.53.0302281804500.14657@gateway.flora
    land.pl...
    > Wczesniej moglem sprawdzac dzwoniac do bankolinii i mi podawali aktualny
    > stan zadluzenia lub wydrukowac w bankomacie to saldo. Ale teraz
    > rzeczywiscie jest to wygodne, bo widac wszystkie transakcje prawie
    > on-line.

    Ja tam nie dalem im zarobic 2 zl na tej ich
    Pozal-Sie-Boze-Bankolinii-Na-Która-Posiadacz-AmExa-M
    usi-Zalogowac-Sie-Numere
    m-Konta-Którego-Za-Cholere-Nie-Mam-Zamiaru-Pamietac :-)))

    K. Kowalski

  • 42. Data: 2003-02-28 16:44:57
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski"

    > Oj, bo coś mnie trafi ;-))) Przecież piszę, że mam AmExa :-)

    tak myslalem i dlatego sie zdziwilem ze saldo zero
    - bank nie ma z czego pobrac forsy ;-)
    *** blad ***

  • 43. Data: 2003-02-28 17:14:06
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

> [...]

    stan zadluzenia lub wydrukowac w bankomacie to saldo. Ale teraz
    rzeczywiscie jest to wygodne, bo widac wszystkie transakcje prawie

    Pozdrawiam
    Radek

  • 44. Data: 2003-02-28 17:32:43
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    > tak myslalem i dlatego sie zdziwilem ze saldo zero
    > - bank nie ma z czego pobrac forsy ;-)

    No to wersja łopatologiczna ;-)))
    Mam zero cały czas. Pierwszego bank nie ma z czego pobrać opłaty za konto (2
    zł) więc nie pobiera. Ok 18-20 wpływają piniądzę na spłatę - co do grosza.
    Potem dokonuje się spłata. Kapitalizacji nie ma bo kwota odsetek za ten
    dzień jest zbyt niska (przelewam dzień wcześniej). Kończę zatem miesiąc z
    saldem zero. No i potem to samo od nowa :-)

    K. Kowalski

  • 45. Data: 2003-02-28 20:16:50
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > Ja tam nie dalem im zarobic 2 zl na tej ich
    > Pozal-Sie-Boze-Bankolinii-Na-Która-Posiadacz-AmExa-M
    usi-Zalogowac-Sie-Numere
    > m-Konta-Którego-Za-Cholere-Nie-Mam-Zamiaru-Pamietac :-)))

    To przeciez tylko 8 cyferek :-) A teraz musisz zapamietac 8 cyferek ID + 8
    cyferek h@sla1 :-)

    Ja sie ucieszylem bo mam Millepensje i teraz mam za darmo bankolinie, jak
    i te 10 wyplat z Euronetu za darmo. Szkoda tylko, ze od 1 marca podnosza
    oplate za wyplate z obcego bankomatu (oprocz Euronetu) na 5 PLN. Pewnie
    zagraniczne wyplaty tez podniosa z tych 3.5 na 5 PLN.

    Pozdrawiam
    Radek

  • 46. Data: 2003-03-01 12:11:48
    Od: "blad" <b...@W...pl>

> [...]
    > dzień jest zbyt niska (przelewam dzień wcześniej). Kończę zatem
    miesiąc z
    > saldem zero. No i potem to samo od nowa :-)

    To jest dobry sposob na zmniejszenie kosztow obslugi rachunku -
    niestety nie wszystkie banki daruja koszty obslugi jak akurat masz
    zero na rachunku.
    Nie potrzeba daqleko szukac - w ramach tego banku w jego czesci
    "gdanskiej" jak chodzila zorba to miala specjalne konta na
    niesciagalne naleznosci lub odsetki karne. Jak tylko na ROR pojawily
    sie jakies pieniadze to automat pokrywal z nich nielegalne zadluzenie.
    To dzialalo jak system naczyn polaczonych, oczywiscie wszystko w
    interesie klienta, bo przeciez jak klient ma na jednym koncie srodki a
    na drugim debet to mu sie to nie oplaca (odsetki od srodkow mniejsze
    niz od zadluzenia).
    W systemie ICBS tego nie ma ;-)
    *** blad ***

  • 47. Data: 2003-03-04 07:35:47
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > oplate za wyplate z obcego bankomatu (oprocz Euronetu) na 5 PLN. Pewnie
    > zagraniczne wyplaty tez podniosa z tych 3.5 na 5 PLN.

    Jest nowa TOiP (od 03.03.03) i nadal wyplaty z obcych bankomatow po 3,50zl.

    --
    Pozdrowienia
    ---