  • 31. Data: 2003-02-28 08:59:49
    Temat: Re: Mam juz dostep przez Millenet
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > tytul przelewu krajowego tylko 30 znakow (!),
    > dla przelewow dla ZUS i US brak mozliwosci zlecenia z data przyszla,
    > nie mozna zapamietac tych przelewow jako wzorcowe (zeby nie wklepywac za kazdym
    > razem NIP itd),
    > brak mozliwosci zdrukowania potwierdzenia przelewu (jest tego namiastka, po
    > wyswietleniu szczegolow wybieramy zakladke drukuj ale to nie to, zreszta
    > Millennium stracilo by mozliwosc pobierania wysokich prowizji za forme
    > papierowa),

    Napisz to wszystko do nich przez opcje "KONTAKT". Ja wczorja napisalem i
    mi odpowiedzieli po kilku godzinach :-)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 32. Data: 2003-02-28 09:11:49
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > Czy jest mozliwosc definiowania adresatow przelewow do realizacji w
    > bankomacie?

    Nie, definiujesz tylko tych do obsługi internetowej i nie widać także tych
    z bankomatu.
    Przy definiowaniu odbiorcy mozna 9-ciu z nich nadac status "Zaufany" i
    wtedy przy robieniu przelewu do takiego odbiorcy nie pyta sie o h@slo2.

    Pozdrawiam
    Radek

  • 33. Data: 2003-02-28 11:35:30
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "blad" <b...@W...pl> napisał w wiadomości news:

    > Zadalem w millenet pytanie czy bede mogl regulowac przez ich system %
    splaty
    > jak mi sie w danym miesiacu spodoba.

    O wlasnie, to tez by sie przydalo.
    Daj znac co odpowiedzieli

    > Fakt ze splata jest automatycznie z ich rachunku przestanie mnie juz bolec
    > bo moge sobie w innym e-banku zapamietac przelew na millenet odpiwedniej
    > kwoty dzien wczesniej. Ta splata byla klopotliwa, jak nie bylo dostepu
    przez
    > www i nie bylo takiej kontroli nad stanem rachunku

    ????
    Co bylo klopotliwe bez Millenetu?
    Nie mogles zrobic przelewu z np. mBanku bez dostepu do Millenetu?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 34. Data: 2003-02-28 13:26:55
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos"
    (....................)

    > ????
    > Co bylo klopotliwe bez Millenetu?
    > Nie mogles zrobic przelewu z np. mBanku bez dostepu do Millenetu?

    trzeba znac saldo w Millenium, trzeba znac zadluzenie KK
    dopiero znajomosc tych dwoch rzeczy pozwala ocenic czy uzupelnic saldo
    bo bank sam pobiera forse na splate KK

    a jak odpowiedza co z regulowaniem % splaty zadluzenia na KK to napisze
    *** blad ***

  • 35. Data: 2003-02-28 14:45:18
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    > trzeba znac saldo w Millenium, trzeba znac zadluzenie KK
    > dopiero znajomosc tych dwoch rzeczy pozwala ocenic czy uzupelnic saldo
    > bo bank sam pobiera forse na splate KK

    A, no to ja jestem w komfortowej sytuacji. Saldo Unikonta - "0" :-)))

    K. Kowalski

  • 36. Data: 2003-02-28 14:47:19
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Radoslaw Dabrowski"

    > Ale przeciez na wyciagu, ktory dostajesz ok. 10-go dnia miesiaca jest
    > napisane ile Ci zabiora 19-tego dnia miesiaca.
    > Nie mniej jednak Millenet ulatwia wszystko.

    nie mam jeszcze KK wiec nie dostaje zestawienia
    przyczyna niemania KK to glownie nieznajomosc salda
    - znam je raz na miesiac jak dostane wyciag - duzo latwiej sprawdzic na www
    w dodatku jak zmiany sa on-line
    *** blad ***

  • 37. Data: 2003-02-28 14:50:46
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <

    > A, no to ja jestem w komfortowej sytuacji. Saldo Unikonta - "0" :-)))

    a KK masz u nich ?
    *** blad ***

  • 38. Data: 2003-02-28 15:51:27
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

> [...]

    Ale przeciez na wyciagu, ktory dostajesz ok. 10-go dnia miesiaca jest
    napisane ile Ci zabiora 19-tego dnia miesiaca.
    Nie mnie jednak Millenet ulatwia wszystko.

    Pozdrawiam
    Radek

  • 39. Data: 2003-02-28 15:55:24
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > przyczyna niemania KK to glownie nieznajomosc salda
    > - znam je raz na miesiac jak dostane wyciag - duzo latwiej sprawdzic na

    Bankomat, bankolinia - mozna tam sprawdzac zarowno stan Unikonta jak i KK -
    przynajmniej tak dziala z VC. Oczywiscie sprawdzic mozna aktualny stan, ale
    jesli sie spyta bankolinowca to poda takze saldo do zaplaty na dzien splaty.

    Jak chce wiedziec ile w danym momencie mam wykorzystanych/wolnych srodkow na
    VC podchodze do bankomatu Millennium/Euronet i sprawdzam. Wiecej - kiedys
    mozna sobie bylo nawet to saldo wydrukowac i nie pobierali za to oplaty tak
    jak w przypadku salda Unikonta sprawdzanego za pomoca VE (byc moze ostatnio
    sie to zmienilo - ostatni raz z tego korzystalem w wakacje 2002).

    Oczywiscie teraz dostep przez ineternet bedzie wygodniejszy, bo: po pierwsze
    nie bedzie trzeba sie ruszac z domu, a po drugie, jesli dobrze zrozumialem,
    mozna tam tez sprawdzic szczegolowo kazda dokonana transkacje.

    Moje doswiadczenia z dostepem do Millenet - w oddziale w Gliwicach jeszcze
    nie otrzymali umow, wnioskow ani zadnych kopert z haslami z centrali - mam
    sie zglosic w przyszlym tygodniu (wtedy rusza oficjalnie program).

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 40. Data: 2003-02-28 16:15:32
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <

    > a KK masz u nich ?

    Oj, bo coś mnie trafi ;-))) Przecież piszę, że mam AmExa :-)

    K. Kowalski