  • 21. Data: 2006-12-26 14:57:21
    Temat: Re: Male miasteczko, 2 banki...
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl> wrote in message
    news:emr7bj$s2r$1@news.onet.pl...

    > dobrym

    > no spokojnie
    > spójrzmy na temat "Małe miasteczko, 2 banki..."
    > kolega ma pytanie w konkretnej sytuacji wię mu doradźmy
    > a nie szukjamy dziury w całym
    > pozdro świąteczne

    To nie o to chodzi.
    On sie nie pyta, który bank wybrac z tego co ma, on sie pyta dlaczego na
    dzwięk jego nazwiska, banki się przed nim nie zabijają na progu domu i
    dlaczego jeszcze Las Vegas na jego ulicy nie postawili.
    Po prostu pomylił grupy, bo powinin pisąć na al.pl.poradypsychologa.

  • 22. Data: 2006-12-26 15:26:48
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

> [...]
    > dlaczego jeszcze Las Vegas na jego ulicy nie postawili.
    > Po prostu pomylił grupy, bo powinin pisąć na al.pl.poradypsychologa.

    Chyba masz problemy z osobowoscia i nadinterpetujesz moje slowa, przypisujac
    mi cos, czego nigdy nie mialem na mysli.

    Masz kaca po Swietach ? To odbij sie leczyc. A sumiemu jeszcze raz dziekuje,
    jak widac mozna pomoc.

    P.S. Sumi, nie mozna sie do Ciebie dobic na priv - serwer odbija - a mam cos
    do powiedzenia...krajanie ;)))

    EOT

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 23. Data: 2006-12-26 15:33:15
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "ra9om1ak" wrote in message >

    > P.S. Sumi, nie mozna sie do Ciebie dobic na priv - serwer odbija - a mam
    cos
    > do powiedzenia...krajanie ;)))

    wysłałem nowy email
    nie trzeba nic wycinać tylko odpowiedz ;)
    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 24. Data: 2006-12-26 16:47:35
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Użytkownik "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl> napisał w wiadomości

    > cos
    >
    > wysłałem nowy email
    > nie trzeba nic wycinać tylko odpowiedz ;)

    A skad ;) Diagnostic texts: rozmiar quoty skrzynki pocztowej przekroczony /
    size of mailbox exceeds quota for the user

    Moze gg ? ;) Przepraszam grupe za spam, ale nie moge sie dogadac.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 25. Data: 2006-12-26 16:51:09
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    witek napisał(a):
> [...]
    > dlaczego jeszcze Las Vegas na jego ulicy nie postawili.
    > Po prostu pomylił grupy, bo powinin pisąć na al.pl.poradypsychologa.

    Ty chyba tez alt.pl.tworki.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 26. Data: 2006-12-26 17:45:25
    Od: "Slawek Kos" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ra9om1ak <r...@o...pl> napisał(a):

    > Mieszkam w niewielkim miasteczku, gdzie jest tylko oddzial PKO BP
    > i BPH.

    > Czego poszukuje (pomiksuje bank z RORem i bank ktory wyda mi KK)
    > - banku, ktory na dzien dobry da mi wiekszy debet niz PKO BP po 4
    > czy tam 6
    > latach - 750 zl, nigdy nie zalegalem z oplatami, mam "czysta" historie na
    > chyba 3 kontach

    Jezeli w Superkoncie i w Inteligo masz male debety to zapewne masz nie za
    wielkie dochody.
    W takiej sytuacji zaden bank ci za wiele nie da...
    Proponuje przeliczyc jeszcze raz koszty obslugi i zlikwidowac Superkonto lub
    Inteligo. Wtedy w tym koncie które zostanie debet wzrosnie choc pewnie nie
    od razu.
    Ja bym pewnie zlikwidowal Superkonto.
    Z tych 20 przelewów miesiecznie zapewne czesc to doladowania (bez oplaty),
    moze jakies przelewy do PKO BP (bezplatne w Inteligo), niektóre dadzą sie
    zamienić na polecenie zaplaty (bezplatne w Inteligo) a i sytuacja z oplata
    za prowadzenie konta w Inteligo cie ominie bo juz nie bedziesz "zonglowal".
    Tak sobie strzelam ze ci sie miesieczne koszty po tej operacji zmniejsza do
    ok. 10 gora 15zl z wszystkimi przelewami.
    Konta w bankach gdzie przelewy sa "darmo" zwykle tyle kosztuja za
    prowadzenie, a i wymagania co do dochodów miewaja tam wieksze. A tak ci
    zostanie duza siec bankomatow, darmowe wplaty w placowkach PKO BP (z
    ajencjami wlacznie) i wyplaty tamze oraz dobra karta do platnosci w sieci.

    > - przelewow za darmo, ewentualnie wykorzystujac do tego karte kredytowa

    darmo to w dziob mozna zarobic ;-)
    Banki placa do KIRu za kazdy przelew wiec daja "darmo" tam gdzie moga sobie
    na innych oplatach odbic...

    > - braku prowizji przy wyplatach z bankomatow PKO BP

    mowisz i masz...:-)

    > - niska miesieczna oplata za prowadzenie konta

    0,99zl za karte to chyba nieduzo

    > (moze 5,60 zl PKO BP to jest bardzo niska ?)

    bardzo to nie, ale niska

    > - brak oplat za wydanie KK i niskie oplaty roczne za owa KK

    Np Millennium wydaje KK bez oplaty, niezly podglad w internecie (trzeba
    zainwestowac 15zl na poczatek by to uruchomic) i stosunkowo latwe do
    spelnienia warunki dla zniesienia oplat rocznych. Jesli ich warunkow nie
    spelnisz to pewnie i gdzie indziej za darmo nie odostaniesz

    > - kredyt KK ok. 45-55 dni

    54

    > - brak prowizji przy placeniu KK (jak sie da)

    to to sie prawie zawsze daje...

    Slawek

  • 27. Data: 2006-12-26 21:17:07
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    O co Ci właściwie chodzi? Piszesz, że BPH nie pasuje Ci. Zostaje z
    "marmuków" PKO BP, w którym zreszą już masz konto bankowe. Masz w
    inteligo konto, to po co Ci drugie konto internetowe. Rozumiem, że nie
    bedziesz jeździł gdzieś daleko do banku.

    MARIO

  • 28. Data: 2006-12-28 08:59:09
    Od: m...@g...com

    ra9om1ak wrote:

    > Chyba masz problemy z osobowoscia i nadinterpetujesz moje slowa,
    > przypisujac mi cos, czego nigdy nie mialem na mysli.

    A co można przypisać, jeżeli pytasz się
    1. który z banków masz wybrać: BPH czy PKO?
    2. nie może to być BPH.

    ?

    p. m.

  • 29. Data: 2006-12-28 12:10:12
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    1. Zamknac Superkonto w PKO BP (5,60 do przodu).
    2. Zostawic Inteligo, ktore tak samo jak powyzsze umozliwia Ci
    bezplatne wplaty i wyplaty w placowkach i bankomatach PKO BP.
    Majac staly dochod nie sposob nie zapewnic _sredniego_miesiecznego_
    salda na poziomie 100 zl, zeby nie placic za prowadzenie.
    3. Zalozyc PlusKonto w VWBankDirect albo mBank - w pierwszym przelewy
    za 0 zl, ale 36 zl/rok za tokena, w mBanku kazdy przelew 50 gr,
    wiec zakladajac ze w sumie nie robisz wiecej niz 6-8 zewnetrznych
    przelewow (poza te banki i pko/inteligo) nie oplaca Ci sie VW.
    4. KK np. w Citi - beplatne przelewy na okreslone rachunki (oplaty)
    albo inna KK gdzie mozna zalatwic wszystko korespondencyjne i nie
    ma oplaty za wydanie przynajmniej w pierwszym roku.

    Tym sposobem masz koszty miesieczne:
    Inteligo: 0,99 za karte
    VW: 3 zl w przeliczeniu miesiecznym za tokena
    mBank: brak oplat, moze sie przydac np. do Allegro

    Za 3,99 masz bezplatne bankomaty PKO BP, bezplatne dowolne bankomaty
    w kraju przy wyplatach >400 zl, darmowe przelewy, KK z limitem kredytowym
    do platnosci bezgotowkoch (w tym internetowych) z bezplatnymi przelewami
    za oplaty biezace.

    --
    Pozdrawiam,
    Wilczek