  • 21. Data: 2009-06-28 19:10:40
    Temat: Re: Mała gotóweczka bez Belki - jak?
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 28.06.09 20:20, Kamil Jońca pisze:

    > Hmm, no to znaczy że open poszedł w ślady aliora i multi. Ja w swojej
    > wersji, ściągniętej 2009/06/25 11:44 mam w tym miejscu

    ===
    > Odsetki należne w
    > przypadku zerwania lokaty Brak odsetek
    > przed okresem lokaty, na
    > jaki została założona
    ===

    > Bardzo to interesujące.
    > Ciekawe czy to jest wynik śledzenia dyskusji na grupie. No i ciekawe
    > kiedy podmienili ...

    Plik->Właściwości
    Autor: Piotr Łącz
    Utworzony: 26.06.2009 16:07:27
    Zmieniony: 26.06.2009 16:07:27

    --
    Pete

  • 22. Data: 2009-06-28 19:30:10
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Bogusław Faja" <z...@z...net> napisał w wiadomości
    > Na http://lepszalokata.pl możesz policzyć optymalne kwoty na lokaty, aby
    > Belka była jak najniższa.

    formularze i javascript potrafą sporo, poczytaj trochę...

    moja stronka http://zlokaty.prv.pl
    liczy na bieżąco, można dostosować kwotę
    poprostu klikając na przyciski dodawania
    wszystko na jednej stronie bez przeładowywania strony

    ile się chce okresów, od jakiego się chce miesiąca
    czasami ilość dni w miesiącu może sporo namieszać

  • 23. Data: 2009-06-28 23:30:36
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Pete <n...@n...com> writes:

> [...]
    ===
    ===

    > Plik->Właściwości
    > Autor: Piotr Łącz
    > Utworzony: 26.06.2009 16:07:27
    > Zmieniony: 26.06.2009 16:07:27

    U mnie:
    Utworzony: 23.6.09 10:48:12
    Zmieniony: 23.6.09 10:48:12

    Autor ten sam.

    KJ

    --
    można nie mieć nawet żadnego sensownego argumentu, a dzięki odpowiedniej
    gestykulacji stworzyć poczucie wiarygodności.

  • 24. Data: 2009-06-29 06:14:15
    Od: Bogusław Faja <z...@z...net>

    Dnia Sun, 28 Jun 2009 21:30:10 +0200, zlotowinfo napisał(a):

> [...]
    >
    > ile się chce okresów, od jakiego się chce miesiąca
    > czasami ilość dni w miesiącu może sporo namieszać

    ROTFL ;>

    Aż trudno cokolwiek skomentować.

    pozdrawiam,

  • 25. Data: 2009-06-29 07:25:29
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 28 Jun 2009 12:12:56 +0200, Oli napisał(a):

    > czyli 4.08% w skali roku, bo druga połowa 0%, niech się wstydzą

    Zestawiasz lokaty antybelkowe ze zwykłym RORem i się dziwisz? IMO oferta
    A jest dobra, jeżeli ktoś chce mieć kasę pod ręką, bo przy okazji, coś
    tam zawsze na niej zarobi. Z ROR to jeszcze w EB jest 6,06 ale bez
    dziennej kapitalizacji.

    Xenocide

  • 26. Data: 2009-06-29 07:31:28
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 29 Jun 2009 07:25:29 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

> [...]
    > A jest dobra, jeżeli ktoś chce mieć kasę pod ręką, bo przy okazji, coś
    > tam zawsze na niej zarobi. Z ROR to jeszcze w EB jest 6,06 ale bez

    ROR w EB jest na 5,05%. Rachunki oszczędniościowe są na 6,06% z dzienną
    kapitalizacją.

    --
    Kojer

  • 27. Data: 2009-06-29 08:01:12
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > ROTFL ;>
    >
    > Aż trudno cokolwiek skomentować.

    nie komentować, poduczyć się trochę z podstawiania danych do formularzy
    poprzez javascript

  • 28. Data: 2009-06-29 10:01:00
    Od: Bogusław Faja <zymen_out_@_out_zymen.net>

    Dnia Mon, 29 Jun 2009 10:01:12 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > nie komentować, poduczyć się trochę z podstawiania danych do formularzy
    > poprzez javascript

    Kolego, pouczasz innych nie wiedząc dlaczego zostały poczynione takie
    wybory. Nie wiem jak Ty, ale trochę nie lubię jak ktoś instruuje mnie o
    konieczności 'poduczenia' się.

    Nie znamy się, nie znasz moich umiejętności, ani ja Twoich, a odnosisz się
    do mnie w taki sposób.

    Javascript ma swoje wady, ma swoje zalety. Ja uważam, że wady są większe
    niż zalety. I to był mój wybór.

    pozdrawiam,

  • 29. Data: 2009-06-29 13:50:04
    Temat: Re: [OT] Mała gotóweczka bez Belki - jak?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Bogusław Faja" <zymen_out_@_out_zymen.net> napisał w wiadomości
> [...]
    > konieczności 'poduczenia' się.
    >
    > Nie znamy się, nie znasz moich umiejętności, ani ja Twoich, a odnosisz się

    przepraszam skoro uraziłem
    teraz rozumiem że strona została zbudowana na szybko, by coś zawiesić na
    wykupionej domenie, nie sądzę że rejestrowałeś domenę by zrobić tak banalny
    kalkulator, zwykłym formularzem, który każdy webmaster można stworzyć w
    ciągu kilku minut

    > Javascript ma swoje wady, ma swoje zalety. Ja uważam, że wady są większe
    > niż zalety. I to był mój wybór.

    ma pewne wady to prawda, co nie znaczy że nie można sobie z nimi poradzić
    moja uwaga była błędna o pisaniu do formularzy,
    bo przecież używasz tego predefiniowanymi i linkami

    zatem czekamy na bardziej rozbudowany kalkulator
    nigdy nie lubiłem stron które migały mi przed oczami
    gdzie przycisk submit zawsze oznaczał przeładowanie strony
    tą wadę ma także kalkulator poczty polskiej

    rozumiem logowanie do strony, dodanie komentarza, załadowanie
    elementu na serwer, wysłanie maila itp, ale tak banalne obliczenia?

  • 30. Data: 2009-06-29 15:26:39
    Od: Bogusław Faja <zymen_out_@_out_zymen.net>

    Dnia Mon, 29 Jun 2009 15:50:04 +0200, zlotowinfo napisał(a):

> [...]
    > kalkulator, zwykłym formularzem, który każdy webmaster można stworzyć w

    Strona została stworzona, bo było zapotrzebowanie. Na szybko, z celem
    zawarcia kluczowej funkcjonalności. I tak też właśnie jest.

    Co do obliczeń po stronie serwera/klienta: jedni chcieliby walidację pól po
    stronie klienta, inni dla zwiększenia bezpieczeństwa mają JS wyłączone.
    Innym JS zabija komputer stacjonarny... Dyskusja na temat wyższości jednych
    świąt nad drugimi.

    Czy banalny? Być może. Przynajmniej jakość kodu ma odpowiednią :-)

    Opinię co do przydatności pozostawiam użytkownikom, którzy jednocześnie nie
    są konkurencją. Bo mam wrażenie, że Twoja opinia może być nie do końca
    obiektywna.

    > ma pewne wady to prawda, co nie znaczy że nie można sobie z nimi poradzić
    > moja uwaga była błędna o pisaniu do formularzy,
    > bo przecież używasz tego predefiniowanymi i linkami

    Niektóre wady są nierozwiązywalne i o nich właśnie pisałem.

    > zatem czekamy na bardziej rozbudowany kalkulator
    > nigdy nie lubiłem stron które migały mi przed oczami
    > gdzie przycisk submit zawsze oznaczał przeładowanie strony
    > tą wadę ma także kalkulator poczty polskiej

    W takim razie ponad 90% stron w Internecie jest wadliwych. Czyż nie?

    > rozumiem logowanie do strony, dodanie komentarza, załadowanie
    > elementu na serwer, wysłanie maila itp, ale tak banalne obliczenia?

    Twoja opinia jest subiektywna. Bo czym się różni dodanie komentarza od
    wykonania obliczeń? Wykonywanie obliczeń może być cacheowane po stronie
    serwera.

    Ostatecznie będzie ajax (który już częściowo występuje), ale ajax również
    ma wady.

    pozdrawiam,