  • 21. Data: 2003-10-18 20:43:51
    Temat: Re: MakroCash (Selgros) i Euronet
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bmb39p$1sm4$1@foka.acn.pl...

    > Jakos Makro (Selgros tez) bardzo sie nie martwi tym, ze traci klientow,
    > ktorzy nie maja gotowki.

    Informacja prosto ze zrodla:

    Selgors Cash&Carry (makro pewnie tez), wychodzi z zalozenia, ze maja tak
    niskie marze, ze prowizje aklajerow sa powyzej tejze marzy, a co za tym
    idzie, kazda transakcja karciana, nie przynosliaby zysku.

    Pozdr. michal

  • 22. Data: 2003-10-18 20:55:44
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

> [...]
    > niskie marze, ze prowizje aklajerow sa powyzej tejze marzy, a co za tym
    > idzie, kazda transakcja karciana, nie przynosliaby zysku.

    Acha, dodam jeszcze, choc jest to logiczne, ze w najblizeszej przyszlosci
    nie planuje sie wprowadzenia akceptacji kart. Chodzi o Selgros, jak Makro,
    to nie wiem, ale pewnie podobnie. Ale sadze, ze jakby ktorys z nich pierwszy
    wprowadzil mozliwosc platnosci kartami, to drugi od razu poszedlby w jego
    slady, ale jak narazie to zaden nie chce byc pierwszy. A z dobrze
    poinformowanych zrodel wiem, ze Selgros napewno nie bedzie pierwszy. Dla
    niech takie oboroty jakie maja w tej chwili sa wystarczajace, glowny ruch
    robia sklepikarze, ktorzy placa gotowka, a drobnicy, placacej kartami oni u
    siebie nie chca ( robia nie potrzebny ruch na sklepie, ktory jest nie
    porzadany (zniechcea sklepikarzy)).

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu

  • 23. Data: 2003-10-18 21:20:49
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bms8m5$5ia$...@n...onet.pl,
    Michał Witkowski <m...@N...pl>:

    > Selgors Cash&Carry (makro pewnie tez), wychodzi z zalozenia, ze maja
    > tak niskie marze, ze prowizje aklajerow sa powyzej tejze marzy, a co
    > za tym idzie, kazda transakcja karciana, nie przynosliaby zysku.

    Zdziwionym proponuje sie przyjrzec części "Cash&Carry" w nazwach tych
    biznesów.
    To taki profil dzialalnosci.

    --
    Robert

  • 24. Data: 2003-10-18 21:54:06
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    .

    > Zdziwionym proponuje sie przyjrzec części "Cash&Carry" w nazwach tych
    > biznesów.
    > To taki profil dzialalnosci.

    Dokladnie, ale np. w Niemczech Selgros przyjmuje platonsci kartami.

  • 25. Data: 2003-10-18 22:13:49
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Sat, 18 Oct 2003 23:54:06 +0200, Michał Witkowski
    <m...@N...pl> napisał:

    > Dokladnie, ale np. w Niemczech Selgros przyjmuje platonsci kartami.

    Jak rowniez sprzedaje drobnice. Jak pisal przedpisca - u nasz oba C&C maja
    sie niezle z dzialalnosci statutowej
    ;-)

    M.

  • 26. Data: 2003-10-18 23:35:38
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Michał Witkowski" <m...@N...pl> writes:

    > Selgors Cash&Carry (makro pewnie tez), wychodzi z zalozenia, ze maja tak
    > niskie marze, ze prowizje aklajerow sa powyzej tejze marzy, a co za tym
    > idzie, kazda transakcja karciana, nie przynosliaby zysku.

    W Selgrosie nigdy nie bylem, ale nie wiem jak to Makro robi, ze mimo
    tak wysokich marzy supermarketow w Makro prawie nic co kupuje nie jest
    tansze.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH