  • 1. Data: 2003-10-05 18:13:08
    Temat: Wymiana $CAN > PLN - gdzie?
    Od: Pawel Pawlak <p...@g...pl>

    Witam wszystkich Grupowiczów.

    Pytanie trochę off-topic, ale lepszej grupy nie znalazłem.
    Gdzie w Warszawie najkorzystniej wymienić dolary kanadyjskie na złotówki?
    Za każdą odpowiedz z góry dziękuję.

    Paweł Pawlak

  • 2. Data: 2003-10-05 19:16:16
    Temat: Re: Wymiana $CAN > PLN - gdzie?
    Od: "Tomasz Gessner" <t...@N...pl>

    Proponuje pl.biznes.wgpw Tam jest troche osob zajmujacych sie forexem, ale
    byc moze na kursach kantorowych w Wawie tez sie znaja.

    Tomasz Gessner
    Rynek Futures - www.fop.pl
    t...@o...pl