  • 41. Data: 2002-02-03 03:43:23
    Temat: Re: Mail z Inteligo
    Od: januszek <j...@k...spamerom.mowi.nie>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Do 14 dni od otrzymania informacji masz prawo nie zaakceptować zmian
    > regulaminu i nie będą Cię one dotyczyć...

    Hmm... Widac pnaie z milymi dla ucha glosami w inteligo nie wiedza o
    tym...

    januszek

  • 42. Data: 2002-02-03 09:06:46
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "januszek" <j...@k...spamerom.mowi.nie> napisał w
    wiadomości news:3C5CB1DB.A0EDE7C7@ktory.spamerom.mowi.nie...

    > Hmm... Widac pnaie z milymi dla ucha glosami w inteligo nie wiedza o
    > tym...

    Paragraf 66 starego regulaminu. Ale mówię tutaj o "Ogólnych warunkach
    (...)", nie o TOiP.

    To, że nowa TOiP jest wprowadzana w tym samym dniu, co i "Ogólne warunki
    (...)", jest po prostu niekonieczną zbieżnością.

    TOiP mogłaby obowiązywać powiedzmy od dziś, regulamin od jutra.

    Przykład - ostatnia zmianan TOiP była przeprowadzona , zgodnie
    zregulaminiem, bez zapowiedzi i ostrzeżenia - dodano opłatę za przezlew
    przychodzący SWIFT. I jak komuś się nie podoba - niech składa wypowiedzenie
    i nie korzysta z tej usługi.

    Ale gdyby skorzystał - zapłaci według nowej TOiP.

    Klient zawsze ma prawo niezaakceptować zmian w regulaminie w ciągu 14 dni od
    daty dostarczenia informacji. Akcentuję słowo REGULAMINIE.
    Informację za doręczoną uważa się po 14 dniach od wyslania przez Bank.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 43. Data: 2002-02-03 13:30:45
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Sun, 3 Feb 2002 10:06:46 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote:

    >Klient zawsze ma prawo niezaakceptować zmian w regulaminie w ciągu 14 dni od
    >daty dostarczenia informacji. Akcentuję słowo REGULAMINIE.
    >Informację za doręczoną uważa się po 14 dniach od wyslania przez Bank.

    kochany...
    pod ostatnio podany adres do korespondencji!

    dopiero w nowym regulaminie dodano "lub adres email"

    a ja pod ostatnio podanym adresem do korespondencji przebywam caly
    czas i jakos nic nie otrzymalem

    PGR

  • 44. Data: 2002-02-03 20:00:44
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 1 Feb 2002 13:20:51 +0100, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

    >Dlaczego karty (wydanie + obsluga) kosztuja? Bo kosztuje ich
    >prowadzenie tych karty przez euronet. Kazdej karty.

    A ilinka tlumaczyla sie, ze to Visa podniola im koszty :-)))
    I to mimo, ze wcale ich o przyczyne nie pytalem, po prostu poprosilem
    o formularz zamkniecia konta :-).
    Ciekawe czy te bzdury o Visie ktos im nagadal, czy sama radosnie
    tworzyla.

    W sumie to jeszcze zastanawiam sie czy zamknac konto. Potrafi ktos
    powiedziec cos co mnie przekona :-) ?
    Oplata za prowadzenie przy minimanym saldzie jest jeszcze zrozumiala,
    ale platna karta juz teraz to bardzo niemila niespodzianka.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 45. Data: 2002-02-03 20:07:30
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Sun, 03 Feb 2002 21:00:44 +0100, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> wrote:

    >W sumie to jeszcze zastanawiam sie czy zamknac konto. Potrafi ktos
    >powiedziec cos co mnie przekona :-) ?

    Byc moze przekona cie zastrzezenie karty i utrzymywanie salda 100 zl
    :-)
    Wtedy dalej bezplatnie bedziesz mogl uczestniczyc w tym cyrku i
    radosnie obserwowac dalsze poczynania tego banku oraz to, jak po raz
    kolejny przekracza bariere 100 000 rachunkow. Tym razem w druga strone
    :-)

    PGR

  • 46. Data: 2002-02-03 20:19:33
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 03 Feb 2002 20:07:30 GMT, g...@i...com (Piotr Gralak) wrote:

> [...]
    >radosnie obserwowac dalsze poczynania tego banku oraz to, jak po raz
    >kolejny przekracza bariere 100 000 rachunkow. Tym razem w druga strone

    W prawdzie akurat tam saldo mam wieksze od 100zl to jednak
    najciekawszym elementem konta byla ta VE z inetem i wlasnym kontem.

    Ale ogolnie nie jest dobrze, Inteligo daje mBankowi za duze pole do
    manewru :-).
    Przynajmnie maja sadysfakcje, ze wyprzedzili (i to o kilka dlugosci)
    mB z wprowazeniem czegos nowego :-)))

  • 47. Data: 2002-02-03 20:28:23
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Sun, 03 Feb 2002 21:19:33 +0100, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> wrote:

    >W prawdzie akurat tam saldo mam wieksze od 100zl to jednak
    >najciekawszym elementem konta byla ta VE z inetem i wlasnym kontem.

    eeeeeeeee tam
    dla mnie byl to najmniej istotny element
    ja tam place w inecie kredytowa i nikt mnie nie przekona ze jest mi
    potrzebna do tego jakas oddzielna karta

    PGR

  • 48. Data: 2002-02-03 20:58:36
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 03 Feb 2002 20:28:23 GMT, g...@i...com (Piotr Gralak) wrote:

    >eeeeeeeee tam
    >dla mnie byl to najmniej istotny element
    >ja tam place w inecie kredytowa

    za typowe zakupy to ja tez

    > i nikt mnie nie przekona ze jest mi
    >potrzebna do tego jakas oddzielna karta

    Ale czasem lubie potestowac karte w roznych mniej pewnych miejscach.
    No i najwazniejsze, sprawdzic gdzie ta karta przejdzie a gdzie nie :-)

  • 49. Data: 2002-02-03 21:50:50
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Sun, 03 Feb 2002 21:58:36 +0100, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> wrote:

    >Ale czasem lubie potestowac karte w roznych mniej pewnych miejscach.
    >No i najwazniejsze, sprawdzic gdzie ta karta przejdzie a gdzie nie :-)

    aaaaaa
    no chyba zeby ja potestowac tam, gdzie tylko sprawdzaja czy masz 18
    lat :-))) ale do tego trzeba miec calkiem puste konto :-)
    kurcze, chyba zaraz tak zrobie, poki jeszcze mam to konto :)

    PGR

  • 50. Data: 2002-02-03 21:58:35
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl>
    > W sumie to jeszcze zastanawiam sie czy zamknac konto. Potrafi ktos
    > powiedziec cos co mnie przekona :-) ?

    Mnie przed ostatecznym rozwiązaniem powstrzymuje fakt, że w Inteligo
    mają stałe prowizje od wypłat z obcych bankomatów. A ponieważ wakacje
    już niedługo, to chyba jednak poczekam, bo na Mazurach Euronetu ani
    BZWBK się nie uświadczy :-/

    --
    Pozdrawiam,
    Washko