eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji internetowych kartą › Re: Mail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji internetowych kartą
    From: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Mail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji
    internetowych kartą
    Date: Mon, 09 Aug 2021 07:03:46 +0200
    <8...@a...kjonca> <8...@a...kjonca>
    <9...@g...com>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

> [...]

    drugiej strony na co komu konto w "dużym" aliorze?

    > Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
    > Z przelewem z datą przyszłą trafiłeś, bo używam i nie spodziewałem się, że w IKA
    nie będzie.
    > Zleceń stałych nie używam, zaś brak PZ traktuję jako zaletę.
    Pytanie tylko, czy (po zmianach sprzed jakiegoś czasu) "brak PZ" na
    pewno oznacza "nie ściągniemy kasy jak przyjdzie obciążenie". Bo na razie
    to wiemy, że nie mają UI do PZ.

    > Ale racja, nie dla każdego będzie "pełnofunkcyjny".
    >
    > Jednak też pytanie, z czym porównujemy.
    > Gdyby nie było citi, który ma ofertę prawie we wszystkim lepszą
    > (gorszy ew. SWIFT - no i jeszcze to nieszczęsne "ręczne przepinanie"
    > debetówki - no i te fatalne potwierdzenia SMS) to IKA byłby jedynym
    > darmowym kontem z debetówką (nest i getout pomijam).

    Dlaczego nest pomijasz? Może siermięży, ale działa.

    > Są oczywiście lepsze ROR, ale z zawracaniem d4.
    > Więc coś za coś.
    > A IKA chyba bezkonkurencyjny - chyba że citi - na backup, o którym nie trzeba
    pamietać.
    Na backup i na konto do karty - czemu nie.

    > Aha, co do ST - czemu IKA jest beznadziejny?
    Nie wiem. Może za rzadko używam? każdym razie, po zalogowaniu się do
    kantora mam poczycie zagubienia. NO i 2/3 pulpitu zajmuję reklamy.

    > Wkurzający jak każdy "nowoczesny" z RWD, potrzebnym na plaster - ale
    > weź znajdź "nienowoczesny", niech ich (we wszystkich bankach) kaczka
    > kopnie - no ale działa, przelew idzie zrobić i nie tylko.
    Ale takiego poczucia zagubienia nie mam np. w mBanku.

    > A reklamy do adblocka dodać i czysto jest.
    > To który ST - żeby porównać - nie jest beznadziejny?
    Nie wiem. Pewnie DGCC.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/