  • 11. Data: 2002-02-01 20:22:00
    Temat: Re: Maestro prepaid, pierwszy kontakt
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    news:lg6l5u452fn62nkjqc9s2nnhc8jqcsir3u@4ax.com...

    > czy wyda np. 100tysięcy :-)

    Oczywiście, że JWPanu wyda!!! Dla Hrabiego wszystko.
    Musi Wielce Szanowny Pan tylko "chwile" poczekać i jeszcze "kilka" razy
    odwiedzić bankomat.

  • 12. Data: 2002-02-01 21:13:37
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > Jesli kupujemy dla kogos to trzeba podac dane tej oaoby (z peselem i
    > dowodem) wiec jakos na prezent to sie nie za bardo nadaje.
    > Ciekawe czy jak sie kupuje dla kogos to tzeba pokazac swoj dokument.
    > Na karcie napisane (po polsku i angielsku) ze karta wazna bez nazwiska
    > posiadacza, na okaziciela i ze WAZNA TYLKO W POLCE.

    To moze byc ciekawe narzedzie dla ludzi, ktorzy maja w swoje wiosce Slaski a
    nie maja bankomatu Euronetu - jako wsparcie wyplatowe :)
    O ile dobrze zrozumialem - karta ma konto, ktore mozna normalnie zasilac
    przelewem z dowolnego banku ?

    Wojtek

  • 13. Data: 2002-02-01 21:22:52
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Fri, 1 Feb 2002 15:58:03 +0100, "Pedroz" <p...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Eee... Bez przesady.. Limit chyba 5k dziennie...

    Pytałem, ale infolinka stwierdziła, że
    a) limit 5000 obowiązuje karty BSK, a nie Prepaid Maestro
    b) PPMaestro ma możliwość wybierania do wysokości salda.
    Spytana o to, czy bankomat ma ograniczenie, stwierdziła, że:
    a) nie wie do końca, ale
    b) są karty VIP z limitem 10Tysięcy, więc tyle pewnie przejdzie.

    Mi to wystarcza :-)

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 14. Data: 2002-02-01 21:50:05
    Od: Andrzej Komisarski <a...@t...net.pl.usun>

    fotech napisał(a):

    >O ile dobrze zrozumialem - karta ma konto, ktore mozna normalnie zasilac
    >przelewem z dowolnego banku ?

    Też jestem ciekaw. Niestety BSK ma wyjątkowo mało treściwą stronę.
    To znaczy dużo na niej zachwalania produktów, ale mało konkretów.

    --
    Andrzej Komisarski

  • 15. Data: 2002-02-02 09:28:57
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 1 Feb 2002 22:13:37 +0100, "fotech"
    <u...@f...onet.pl> wrote:

> [...]
    >nie maja bankomatu Euronetu - jako wsparcie wyplatowe :)
    >O ile dobrze zrozumialem - karta ma konto, ktore mozna normalnie zasilac

    Mozna. Tylko szkoda, ze nie da sie sprawdzic salda zdalnie (inet,
    telefon).
    A informacyjna zawartosc stron ING BSK to rzeczywiscie kiszka.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 16. Data: 2002-02-02 16:45:53
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Sat, 02 Feb 2002 10:28:57 +0100, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> wrote:

    >A informacyjna zawartosc stron ING BSK to rzeczywiscie kiszka.

    Ogólne Warunki:
    http:/www.republika.pl/bah/ing1.doc
    TOiP
    http:/www.republika.pl/bah/ing2.doc

    BAH
    PS.
    nie są to dokumenty ING
    tylko to co "wpisałem" do Worda :-)
    /podobieństwo do oficjalnych dokumentów
    ING nie jest przypadkowe/

  • 17. Data: 2002-02-02 17:36:57
    Od: Andrzej Komisarski <a...@t...net.pl.usun>

    BAH napisał(a):

    >Ogólne Warunki:
    >http:/www.republika.pl/bah/ing1.doc
    >TOiP
    >http:/www.republika.pl/bah/ing2.doc

    A więc nie jest ważna za granicą :-(
    A to byłby główny powód do wyrobienia jej sobie.
    I wygląda na to, że nie można jej ładować przelewami :-(
    Ogólnie - nie skorzystam.

    --
    Andrzej Komisarski

  • 18. Data: 2002-02-02 21:08:19
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    <w...@a...net.pl> wrote:

    >Mozna. Tylko szkoda, ze nie da sie sprawdzic salda zdalnie (inet,
    >telefon).

    Alez mozna, tylko trzeba miec konto w BSK. Wtedy mozna przez telefon,
    przynajmniej tak pisza na WWW. O inecie nie pisza.

    PGR

  • 19. Data: 2002-02-03 00:38:09
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Sat, 02 Feb 2002 18:36:57 +0100, Andrzej Komisarski
    <a...@t...net.pl.usun> wrote:

    >A więc nie jest ważna za granicą :-(
    >A to byłby główny powód do wyrobienia jej sobie.

    główny powód to dostęp do bankomatów INGBSK
    (5 zł za 14 miesięcy)

    >I wygląda na to, że nie można jej ładować przelewami :-(

    Skoro ma nr rachunku, to i przelew przejdzie.

    Bieganie z kasą do banku by wpłacić na nieoprocentowany rachunek
    było by bezproduktywne i kosztowne (5 zł)

    >Ogólnie - nie skorzystam.

    Ja skorzystałem. to dla mnie najbliższy bankomat.

    BAH

  • 20. Data: 2002-02-03 10:51:45
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 03 Feb 2002 01:38:09 +0100, BAH <b...@p...onet.pl> wrote:

    >Skoro ma nr rachunku, to i przelew przejdzie.

    W OWU karza przy przelewaniu dawac tytul "zasilenie karty
    przedplaconej maestro".
    Wlasnie wyslalem dwa przelwy, jeden z takim tytulem, drugi z "to nie
    jest z a s i l e n i e k a r t y"
    :-)