  • Data: 2002-02-01 14:42:42
    Temat: Re: Maestro prepaid, pierwszy kontakt
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 30 Jan 2002 22:06:44 +0100, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> wrote:

    >Ogolnie produkt ciekawy ale nie za bardzo widze dla niego inne
    >zastosowania niz dostarczanie uciechy testerom :-).

    Ja widzę i dlatego ją właśnie próbuję zdobyć. (Niestety do
    Stalinogrodu nie chce mi się jechać. Czekam na pojawienie się w
    oddziałach w Hindenburgu.)

    Zastosowanie: Wypłaty gotówką w bankomacie do wysokości salda. A więc
    przyda się do wybierania większej gotówki z mBanku. Już dwa razy
    musiałem kombinować z wybieraniem po 1000zł każdym delfinkiem. A tutaj
    wlewasz sobie 10tysięcy i wybierasz 10tysięcy -- BTW: ciekawe czy BSK
    wyda np. 100tysięcy :-) Nie mam tego niestety jak sprawdzić :-)

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)