  • 11. Data: 2003-03-22 11:51:24
    Temat: Re: Maestro Pre-paid ING
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:b5hhhm$akt$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > > O, nawet nie doczytałem.
    > > Wniknę w temat.
    >
    > Wpłać np. 11000 i wybierz jednego dnia.
    > Da się, a to więcej niż limit innych

    No sprawdzę. :-)

    Fajnie, myślałem, że toto ma zwykły limit ME/VE.

    Ciekawe, co odpowie i...@i...pl.

    Bo gdzieś widziałem jakieś porównanie i było o limitach... No ale
    zobaczymy...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

    ZANIM ZADASZ PYTANIE --> www.telefon.gsm.pl/faq

  • 12. Data: 2003-03-23 14:08:45
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Fajnie, myślałem, że toto ma zwykły limit ME/VE.

    Toto ma limit do wysokości salda.
    Ograniczaniem technicznym wypłaty gotówki jest bankomat
    Niektóre za jednym razem nie wyplują więcej jak 1000 zł.
    Dużo razy zatem trzeba wkładać kartę i pokazywać kolejce, że ma się forsę

  • 13. Data: 2003-03-23 20:01:22
    Od: n...@p...onet.pl

    > No sprawdzę. :-)
    >
    > Fajnie, myślałem, że toto ma zwykły limit ME/VE.
    >
    > Ciekawe, co odpowie i...@i...pl.

    Wg infolini 0 800 65 66 66,
    dzienny limit wypłaty gotówki to 5000,-

  • 14. Data: 2003-03-23 20:04:19
    Od: n...@p...onet.pl

    wg infolini 0 800 65 66 66,
    dzienny limit wypłaty gotówki to 5000,-
    a bezgotówkowe do salda

  • 15. Data: 2003-03-23 22:43:50
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wg infolini 0 800 65 66 66,
    > dzienny limit wypłaty gotówki to 5000,-

    No, wiedziałem, że coś musi w tym być.
    Czekam na odpowiedź z i...@i...pl. Zacytowałem im to, co piszą na stronie i
    podałem źródło. Z tego tekstu jasno wynika, że limitem jest saldo. Tego się
    nie da zrozumieć inaczej. :-)

    Jak nie dojdę z nimi do porozumienia - spróbuję wypłacić 6kPLN.

    Wypłacał już ktoś więcej niż 5kPLN dziennie za pomocą kart przedpłaconych
    ING?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 16. Data: 2003-03-24 14:59:56
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > Wypłacał już ktoś więcej niż 5kPLN dziennie za pomocą kart przedpłaconych
    > ING?

    Tak
    20 000

  • 17. Data: 2003-03-24 19:57:35
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Tak
    > 20 000

    No więc tak.

    Dziś wieczorem oddzwoniła kobitka z i...@i...pl i poinformowała mnie, że
    faktycznie wysokość wpłaty oznacza limit wypłat, przy czym obowiązuje
    identyczny limit jak _wszystkich_ [jej słowa] kart ING BSK, czyli 5000 PLN
    dziennie z bankomatu.

    W związku z tym poinformowałem ją, że jest to sprzeczność ze zdaniem:
    "wysokość wpłaty określa limit wydatków karty" z
    http://www.ing.pl/u235/navi/54632/

    Zgodziła się ze mną, że faktycznie, ale przekaże to osobom odpowiedzialnym
    za portal.

    Została poinformowana o toczącej się tu dyskusji i przykładach wypłat po
    20000 PLN. Obiecała, że jutro sprawę postara się wyjaśnić i jeśli uzyska
    inne informacje - da znać mailowo.

    Ciekawe, nie powiem... Chyba sam spróbuję...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 18. Data: 2003-03-24 21:21:43
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

> [...]
    > inne informacje - da znać mailowo.
    >
    > Ciekawe, nie powiem... Chyba sam spróbuję...

    Lepiej sie pospiesz, bo jutro sprawa moze zostac "wyjasniona" i juz nikt
    nie wyplaci wiecej niz 5k ;)

    miko