  • 1. Data: 2003-03-21 11:43:38
    Temat: Maestro Pre-paid ING
    Od: m...@p...onet.pl

    W TOiP zauważyłem pozycję, że załadowanie pierwsze karty jest bezpłatne,
    następne po 5 PLN.
    Co to znaczy? Czy chodzi tu o wpłaty bezpośrednio w kasie banku ING?

    A przelewy z rachunków przyjmowane są za darmo?

    I co ma wspólnego pierwsza wpłata z limitem karty? Czy mogę używać tyle ile mam
    na karcie?

    I czy ta karta działa on-line?

  • 2. Data: 2003-03-21 11:56:57
    Temat: Re: Maestro Pre-paid ING
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    > W TOiP zauważyłem pozycję, że załadowanie pierwsze karty jest bezpłatne,
    > następne po 5 PLN.
    > Co to znaczy? Czy chodzi tu o wpłaty bezpośrednio w kasie banku ING?

    Tak

    > A przelewy z rachunków przyjmowane są za darmo?

    Tak

    > Czy mogę używać tyle ile mam na karcie?

    Tak.

    > I czy ta karta działa on-line?

    Zalezy co masz na mysli - jesli chodzi o transakcje internetowe to nie.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 3. Data: 2003-03-21 12:03:47
    Od: m...@p...onet.pl

    > Zalezy co masz na mysli - jesli chodzi o transakcje internetowe to nie.

    Chodzi mi o to, czy po zaksięgowaniu gotówki na rachunku karty mogę już z niej
    korzystać, czy muszę czekać na następny dzień na aktualizację salda tak jak w BZ
    WBK czy w Lukasie?

  • 4. Data: 2003-03-21 12:10:14
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

> [...]
    niej
    > korzystać, czy muszę czekać na następny dzień na aktualizację salda tak

    Tego nie wiem - spytaj w oddziale albo zadzwon - na stronie nic o tym nie
    znalazlem.

  • 5. Data: 2003-03-21 12:18:26
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    niej
    > korzystać, czy muszę czekać na następny dzień na aktualizację salda tak

    Mozna od razu

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2003-03-21 12:43:29
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik Slawek Kos <s...@p...gazeta.pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:b5evtl$q1u$...@i...gazeta.pl...

    [...]
    > niej
    > jak w BZ
    >
    > Mozna od razu

    Potwierdzam.

    Prof_Ex

  • 7. Data: 2003-03-21 13:58:05
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> napisał w wiadomości

    > Tak.

    Z czego wnosisz, że nie ma limitów dziennych???
    Bo mnie się wydaje, że są to zwykłe limity VE/ME w ING.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 8. Data: 2003-03-21 15:25:24
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Z czego wnosisz, że nie ma limitów dziennych???
    > Bo mnie się wydaje, że są to zwykłe limity VE/ME w ING.

    Tak wywnioskowalem z tego co jest napisane na stronie. IMHO tak wynika ze
    zdania: "wysokość wpłaty określa limit wydatków karty".

  • 9. Data: 2003-03-21 21:46:46
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Tak wywnioskowalem z tego co jest napisane na stronie. IMHO tak wynika ze
    > zdania: "wysokość wpłaty określa limit wydatków karty".

    O, nawet nie doczytałem.
    Wniknę w temat.

    --
    Pozdrawiam,