eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMF - wydruk elektronicznego zapisu transakcji dokonanej w banku internetowym jest dowodem wpłaty !!! › Re: MF - wydruk elektronicznego zapisu transakcji dokonanej w banku internetowym jest dowodem wpłaty !!!
  • Data: 2003-04-24 15:18:00
    Temat: Re: MF - wydruk elektronicznego zapisu transakcji dokonanej w banku internetowym jest dowodem wpłaty !!!
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeżeli MF interpretuje przepis prawa podatkowego to robi
    > to z urzędu, ponieważ ma on obowiązek "do zapewnienia
    > jednolitego stosowania prawa podatkowego przez organy
    > podatkowe".
    > Normalnie to podatnik zwraca się o interpretacje przepisów
    > podatkowych do US. Ale jak wiadomo z licznych opinii
    > na grupach dyskusyjnych (szczególnie pl.soc.prawo.podatki),
    > jedne US dowody drukowane uznawały, a inne nie.
    > Myśle, że ta rozbieżność była podstawą do interpretacji
    > przez MF indywidualnej sprawy podatnika.
    > MF musi taką interpretacje zamieścić w Biuletynie
> [...]

    Obowiązujące dla US są jedynie interpretacje wydane w trybie
    art.14 ordynacji podatkowej.
    Interpretacja taka powinna posiadać nr pisma, stwierdzenie, że
    podstawą jej wydania jest art.14 oraz zostać opublikowana
    w Biuletynie Skarbowym.
    Niczego takiego niestety w tym linku nie dostrzegam i dlatego
    twierdzę, że publikacja nie jest wiele warta :-(

    BTW - MF nie interpretuje indywidualnych spraw podatników.

    Pix