  • 1. Data: 2007-04-24 21:41:18
    Temat: METRIBANK - Pytania do Metribanku
    Od: p...@m...pl

    METRIBANK PPF Pytania i odpowiedzi do Metribanku

    W nawiązaniu do zastrzeżeń co do naszej firmy i naszego serwisu
    internetowego.

    Prosimy o rozmowę na łamach tego forum na temat Metribanku.
    Odpowiemy na wszelkie Państwa pytania i rozwiejemy wszelkie
    wątpliwości. Informujemy naszych Klientów oraz szanownych użytkowników
    tego forum, że Metribank nigdy nie podawał się za Bank oraz nigdy nie
    miał takiego zamiaru. Nie zamierzamy wprowadzać swoich Kontrahentów
    oraz Klientów w błąd. Przepraszamy wszystkie osoby, które mogłyby
    poczuć się zdezorintowane. Wszelkie uwagi i sugestie co do zawrtości
    naszego serwisu www.metribank.pl weźmiemy pod uwagę i postaramy się
    jaknajszybciej wprowadzić poprawki. Informujemy także, iż w celu
    uniknięcięcia identyfikowania naszej nazwy Metribank z prowadzeniem
    działalności bankowej i wykonywaniem czynności bankowych przez naszą
    spółkę, rozpoczęliśmy pracę, celem zmodyfikowania naszej nazwy na
    taką, która jasno określi rodzaj naszej działalności.

    Centrum Pośrednictwa Finansowego Metribank Sp. z o.o. w żadnym
    przypadku nie ma zamiaru podawania się za instytucję bankową.
    Oświadczamy wszystkim zainteresowanym, iż misją Centrum Pośrednictwa
    Finansowego Metribank Sp. z o.o. jest oferowanie naszym Klientom
    profesjonalnego doradztwa i pośrednictwa finansowego w oparciu o
    najlepsze rozwiązania finansowe dostępne na rynku bankowym i
    finansowym w Polsce. Wymagającym Klientom, w oparciu o posiadane
    informacje, jesteśmy w stanie przedstawić porównanie dostępnych na
    rynku ofert bankowych i finansowych, które w jak największym stopniu
    zaspokoją ich potrzeby finansowe. Staramy się, aby zaproponowane przez
    nas rozwiązania spełniały najwyższe oczekiwania naszych Klientów.
    Oferta Metribanku oparta jest przede wszystkim o produkty
    współpracujących z Metribankiem najlepszych instytucji bankowych i
    finansowych działających na terenie Polski, w szczególności
    oferowanych przez niektóre spółki wchodzące w skład Grupy BRE Banku.

    Jeszcze raz stanowczo podkreślamy, iż nie podajemy się, ani nie
    podszywamy się, pod instytucję bankową nie wykonujemy także
    samodzielnie czynności bankowych, w rozumieniu Prawa Bankowego. Jako
    Centrum Pośrednictwa Finansowego Metribank Sp. z o.o. z definicji
    uznajemy się, za instytucję pośrednictwa usług finansowych, której
    celem jest stworzenie i dostosowywanie oraz oferowanie naszym Klientom
    najwyższej jakości rozwiązań finansowych, w oparciu o produkty i
    usługi dostarczane przez współpracujące z Metribankiem instytucje
    bankowe i finansowe.

    Jeszcze raz zwracamy się z gorącą prośbą o poruszanie na tym forum
    wątków budzących jakiekolweik Państwa wątpliwości. Odpowiemy na
    wszelkie pytania dotyczące naszej działalności oraz naszej oferty.

    Z szacunkiem dla naszych Klientów i wszystkich użytkowników forum

    Zarząd Centrum Pośrenictwa Finansowego Metribank Sp. z o.o.

  • 2. Data: 2007-04-24 21:52:08
    Temat: Re: METRIBANK - Pytania do Metribanku
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    p...@m...pl napisał(a):

> [...]
    > spółkę, rozpoczęliśmy pracę, celem zmodyfikowania naszej nazwy na
    > taką, która jasno określi rodzaj naszej działalności.

    No i dobrze. Zwłaszcza, że nazwa jest (pomijając kwestie prawne) po
    prostu nieładna :)

    > Jeszcze raz zwracamy się z gorącą prośbą o poruszanie na tym forum
    > wątków budzących jakiekolweik Państwa wątpliwości. Odpowiemy na
    > wszelkie pytania dotyczące naszej działalności oraz naszej oferty.

    No dobra, to co z tą lokatą?

    PG

  • 3. Data: 2007-04-24 22:04:04
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

    > Jeszcze raz zwracamy się z gorącą prośbą o poruszanie na tym forum
    > wątków budzących jakiekolweik Państwa wątpliwości. Odpowiemy na
    > wszelkie pytania dotyczące naszej działalności oraz naszej oferty.

    To ja poproszę o informacje nt. tego konta komorniko-odpornego :)

    Pzdr. Parl Dro

  • 4. Data: 2007-04-24 23:10:59
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    p...@m...pl wrote:

    > METRIBANK PPF Pytania i odpowiedzi do Metribanku

    Problemy z określeniem własnej tożsamości?

    --
    Przemysław Maciuszko