  • 11. Data: 2003-03-11 07:36:37
    Temat: Re: MC Citi przeliczany przez EURO
    Od: t...@w...pl

    > Potwierdzam - w Citilinii powiedziano, ze od poczatku marca br. na KK MC
    > transakcje w strefie EURO sa przeliczane EURO-PLN, a w pozostalych krajach
    > przez USD.

    Z doświadczeń z citkiem wynika, że to może być prawda, ale nie musi, a jedak
    może, tylko że nie koniecznie ...

    Przydałby się punkt w regulaminie (tak jak np w BPH-PBK) który to jasno i
    wyraźnie definiuje. Bo inaczej to zawsze będą sobie mogli zmieniać poważając
    klientów jak to oni potrafią

    Ale, gdyby nie to ze Citi, to taka MC która w strefie Euro chodzi przez Euro a
    w np w Stanach przez USD, raczej godna polecenia, nie?

    Przemek

  • 12. Data: 2003-03-11 12:33:36
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    <t...@w...pl> wrote in message
    > Ale, gdyby nie to ze Citi, to taka MC która w strefie Euro chodzi przez
    Euro a
    > w np w Stanach przez USD, raczej godna polecenia, nie?

    Ona już dzisiaj jest bardzo godna polecenia. A co ciekawe od samego początku
    kursy wymiany w Europie są lepsze niż dla Visowych kredytówek Citi -
    ciekawe, ciekawe :-)))

    K. kowalski

  • 13. Data: 2003-03-11 18:02:10
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał:

    > Ona już dzisiaj jest bardzo godna polecenia. A co ciekawe od samego początku
    > kursy wymiany w Europie są lepsze niż dla Visowych kredytówek Citi -
    > ciekawe, ciekawe :-)))

    Ja mysle, ze tylko do czasu az citi sie pokapuje, ze byl jakis blad w systemie
    przez co nie naliczali prowizji ;-))))

    --
    Witek

  • 14. Data: 2003-03-11 18:18:07
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote in message

    > Ja mysle, ze tylko do czasu az citi sie pokapuje, ze byl jakis blad w
    systemie
    > przez co nie naliczali prowizji ;-))))

    Ale co ciekawe - z drugiej strony u mnie od dłuższego czasu Citi się trochę
    obija. W zasadzie korzystam teraz z KK Multi + AmEx (w końcu jest
    millenet!).

    K. Kowalski

  • 15. Data: 2003-03-11 20:25:20
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > Ja mysle, ze tylko do czasu az citi sie pokapuje, ze byl jakis blad w
    systemie
    > przez co nie naliczali prowizji ;-))))

    Ciekawe ile czasu minie zanim klienci sie skapuja, ze to nie byl blad tylko
    celowe dzialanie ;).
    Na pbb opinii o tym jak sa przeliczane transakcje bylo bardzo wiele od
    wprowadzenia do sprzedazy tej karty. Moze warto spradzic teraz czy cos sie
    zmienilo ;).
    W tym wypadku podzielam zdanie SebMala... dla klieta nie jest wazne jak sa
    przeliczane transakcje, ale ile zaplaci w PLN :).

    Maciej

  • 16. Data: 2003-03-12 09:34:33
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał:

    > Ale co ciekawe - z drugiej strony u mnie od dłuższego czasu Citi się trochę
    > obija.

    To znaczy ??
    Jesli czekasz na jakies nowosci w citi-OFFline, to...

    > W zasadzie korzystam teraz z KK Multi + AmEx (w końcu jest
    > millenet!).

    Ja czekam az BRE OBD ;)) zacznie wydawac AmExa w PLN (moze byc charge ;)) - taka
    jak w "duzym" BRE (ma dobre ubezpieczenie) ;-) Ten AmEx millennijny jest kiepski
    ;-//

  • 17. Data: 2003-03-12 10:11:44
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > To znaczy ??
    > Jesli czekasz na jakies nowosci w citi-OFFline, to...

    Nie, obija mi się karta w portfelu - ostatnio nie używam.

    Niedoczekanie Twoje ;-)))

    K. Kowalski

  • 18. Data: 2003-03-12 12:28:36
    Od: j...@p...onet.pl

    W zasadzie korzystam teraz z KK Multi + AmEx (w końcu jest
    > millenet!).

    I jakie wrazenia z akceptowalnoscia AmExa? :) Ja ostatnio staram sie tyko go
    uzywac - do ok 200 PLN bez autoryzacji ;)

    A to takie wrazenie z dzis - !@# PolCard IMHO zniecheca tylko do platnosci
    karta po wprowadzeniu autoryzacji. Dzis malo mnie ludzie nie zabili wzrokiem na
    PKP - a kiedys bylo tak pieknie - 0 autoryzacji :-/ Ostatnio mam coraz wieksza
    ochote placic gotowka niz narazac sie na pomrukiwania kolejki. Jak widze POSa
    Pekao to wtedy jakos pewniej wyciagam karte ;)

    --
    JaKi

  • 19. Data: 2003-03-12 12:46:34
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > I jakie wrazenia z akceptowalnoscia AmExa? :) Ja ostatnio staram sie tyko
    go
    > uzywac - do ok 200 PLN bez autoryzacji ;)

    Boję sie pomyśleć, że jest jakby lepiej - żeby nie zapeszyć ;-)))) Ale jakby
    chyba jest? :-)

    K. Kowalski

  • 20. Data: 2003-03-12 13:53:47
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <j...@p...onet.pl> napisał:

    > A to takie wrazenie z dzis - !@# PolCard IMHO zniecheca tylko do platnosci
    > karta po wprowadzeniu autoryzacji.

    Ehh ostatnio dwa razy autoryzowalo mi DC ;-/// Pomijam 'drobny' fakt, ze u mnie
    w okolicy znikaja POSy PolCardu.
    Z drugiej jednak strony, mialem dwa dni temu dwukrotnie brak autoryzacji w
    eService :O A CKC zwieksza (chyba) FL ;))
    Świat sie kończy ;))

    --
    Witek