  • 1. Data: 2003-03-10 12:32:42
    Temat: MBank - WORLD WIDE WAITING !!! - PORAŻKA
    Od: gusano <g...@t...pl>

    patrzac na nasz rynek bankowy MBank wydaje się rozsądnym rozwiązaniem, ale
    im dłużej z niego korzystaj tym więcej zdrowia mnie to kosztuje nie mówiąc
    o czasie
    strony otwierają sie z transferem 100 bajtów na sekunde ( w porywach ) bo
    śrendnia to 40
    w ciagu dnia niemożliwe jest zrobienie przelewu przez internet

    dodzwonic sie do nich tez nie latwo, a jak im zwrocic uwage
    to zaraz sie skarza ze ich tam malo pracuje

    gusano

  • 2. Data: 2003-03-10 12:45:22
    Temat: Re: MBank - WORLD WIDE WAITING !!! - PORAŻKA
    Od: "Genom" <g...@g...com>

    Użytkownik "gusano" <g...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > śrendnia to 40
    > w ciagu dnia niemożliwe jest zrobienie przelewu przez internet

    jakie masz pingi? mi sie otwiera w mniej niz sekunde po wpisaniu adresu i
    nacisnieciu "enter". pingi mam <100 ms

    > dodzwonic sie do nich tez nie latwo, a jak im zwrocic uwage
    > to zaraz sie skarza ze ich tam malo pracuje

    nie odnotowalem

  • 3. Data: 2003-03-10 13:19:38
    Od: "NN" <m...@w...pl>

> [...]
    >
    > dodzwonic sie do nich tez nie latwo, a jak im zwrocic uwage
    > to zaraz sie skarza ze ich tam malo pracuje
    a ja jestem zadowolony, najnizsze prowizje dla DG, a powyzszych problemów
    nie odnotowałem(str. otwierają sie szybko, a w porownaniu do konkurencji -
    bardzo szybko) - na pewno jest szybciej niż bieg z przelewem do marmurowego
    :)

  • 4. Data: 2003-03-10 14:40:46
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    gusano <g...@t...pl> wrote:

    > strony otwierają sie z transferem 100 bajtów na sekunde ( w porywach ) bo
    > śrendnia to 40
    > w ciagu dnia niemożliwe jest zrobienie przelewu przez internet

    Miej pretensje do swojego providera.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2003-03-10 15:31:38
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:
    > gusano <g...@t...pl> wrote:
    [...]

    > Miej pretensje do swojego providera.

    Oj chyba nie tym razem
    KJ

  • 6. Data: 2003-03-10 16:19:32
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Oj chyba nie tym razem

    Moglbys rozwinac swoja wypowiedz?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2003-03-10 16:41:33
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Dziś rano nie dało się np wykonać przelewu. mLnka poprosiła o
    > "wstrzymanie się na godzine"

    Aha. A jaki to ma zwiazek z wolnym transferem?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 8. Data: 2003-03-10 16:41:44
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

  • 9. Data: 2003-03-10 16:58:13
    Od: r...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > dodzwonic sie do nich tez nie latwo, a jak im zwrocic uwage
    > to zaraz sie skarza ze ich tam malo pracuje

    Hi
    Ja łaczę sie przez komórę, a i tak wykonanie zdefiniowanego przelewu zajmuje mi
    ponizej 2 minut nawet w godzinach szczytu, mimo pingów powyżej 700ms.

    C:\>tracert www.mbank.com.pl

    Trasa śledzenia do www.mbank.com.pl [193.41.230.81]
    przewyższa maksymalną liczbę przeskoków 30

    1 762 ms 774 ms 772 ms wawhsb.plusgsm.pl [212.2.98.9]
    2 763 ms 764 ms 774 ms wawfim-i1-f0-1.plusnet.pl [212.2.98.3]
    3 760 ms 771 ms 768 ms wawpie-i1-p1-0.plusnet.pl [212.2.102.174]
    4 761 ms 771 ms 769 ms ipartners.gix.net.pl [157.25.1.130]
    5 788 ms 765 ms 773 ms taro5-f0-0-220.ipartners.pl [217.153.3.6]
    6 1274 ms 766 ms 769 ms lodz-atm2-0-51.ipartners.pl [217.153.3.118]
    7 758 ms 787 ms 771 ms 157.25.164.210
    8 757 ms 776 ms 767 ms 193.41.230.249

  • 10. Data: 2003-03-10 17:05:21
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > Aha. A jaki to ma zwiazek z wolnym transferem?

    Nie z transferem tylko z wolnym działaniem serwisu tranzakcyjnego.
    KJ